Gå til innhold

Blottere, bare gamle griser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det alltid bare gamle, feite griser som blotter seg? Hadde i det minste blotterne vært unge og pene, så kunne man hatt glede av det.

Som i dag, da jeg og en venninne var og solte oss ved sjøen. Vi passerte en gammel gubbe, og la oss til på et svaberg et stykke unna. Han satt da vi passerte, så jeg la ikke merke til at han var naken. Straks vi var ferdige med å pakke ut og hadde slått oss ned, reiste hn seg opp. Klatret opp på en stor stein, og stod der, skrevende med hendene i sida og viste seg frem. Skikkelig kvalmende. Vi snudde ryggen til. Senere la jeg merke til at hver gang det dukket opp nye badegjester, så spratt han opp på stinen igjen. Fyren var vel ca 60 år, og som sagt feit.

Er det noen som har støtt på unge blottere? Eller som skjønner hvilken glede man har av å holde på på den måten? Det er jo bare frastøtende.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn i det hele tatt er frastøtende.

Anonymous poster hash: 9c63d...7a4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møtte en ung gutt i begynnelsen av 20-åra, som gladelig viste frem stasen sin for de som møtte han i skogen. For et nek.

Anonymous poster hash: 0502a...aea
Skrevet

Møtte en ung gutt i begynnelsen av 20-åra, som gladelig viste frem stasen sin for de som møtte han i skogen. For et nek. Anonymous poster hash: 0502a...aea

Ja, absolutt nek. Men da finnes det i hvert fall en ung blotter.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har truffet på en ung blotter som gjemte seg bak et tre, men han var ikke akkurat kjekk. Liknet på en ung utgave av Bill Gates.

Skrevet

Haha, sett maaange unge blottere.. Uansett om de er unge eller ikke syntes jeg nesten det er respektløst.. og ekkelt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var borte i en yngre blotter for en god del år tilbake. Han var ikke veldig ung, men kanskje rundt 30 år. Oppdaget at han plutselig sto bak meg med buksene nede, delvis skjult bak en busk. Han sto og runket på harde livet. :kvalm:

En annen gang så jeg en som blottet seg midt på en tursti der det ofte går familier med små barn. Han hadde nok passert de 60.

Æsj, sexfikserte mannfolk, altså!

Anonymous poster hash: 57557...85e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir litt skeptisk når folk snakker om blottere. Ofte har jeg inntrykk av det er snakk om en naken pupp eller en slapp penis de har sett på flere mils avstand og som de ikke klarer å få ut av hodet. Ofte er det iaktagerenes egne holdninger som er problemet og at hvis "blotteren" hadde opptredd på samme måte, men vært påkledd, så hadde det ikke vært noe påfallende eller plagsomt for den som ser i det hele tatt.

For det første: Blotting er et seksuelt avvik hvor en person blir seksuelt opphisset ved å sjokkere andre som ikke er forbredt på dette, Normalt foutsetter dette en erigert penis. En mann som sitter naken på egen terasse eller går naken i skogen er ingen blotter hvis han ikke opplever det seksuelt opphissende.

Ekshibisjonister betyr at man liker å vise seg frem. Blottere er ekshibisjonister men det er også noen som liker å vise seg frem men som ikke gjør det av seksuelle årsaker. Dette kan være ideologiske/politiske motiver som at de vil protestere mot konvesjoner og konservative holdninger i samfunnet. Opphisselsen er da mer av politisk enn seksuell karakter. Begrepet nakeneksponering betyr at man viser seg frem naken. Langt de fleste som eksponerer seg naken har ikke det å vise seg frem som et hovedmotiv. F.eks. langt de fleste toppløse og naturister er nakne fordi det er behagelig o.s.v. og ikke med et primærmål å vise seg frem for å bli sett.

Jeg har inntrykk av at "blotterene" som er nevnt i innleggen over er en salig blanding av disse tre gruppene.

Hvis vi skal snakke om nakeneksobisjonister så er det virkelig ikke eldre menn som dominerer men unge jenter. Hvis man går inn kiosker, ser på plakater o.s.v. er det virkelig nakne og halvnakne yngre kvinner som dominerer forsiden av bladhyllene og ikke eldre menn.

Anonymous poster hash: 5210a...bfe
Skrevet

Haha, sett maaange unge blottere.. Uansett om de er unge eller ikke syntes jeg nesten det er respektløst.. og ekkelt

Hvis det er snakk om ekte blottere mener jeg absolutt at det er respektløst (og skal være straffbart). Hvis det er snakk om en/ei som synes det er behagelig å være naken i stua, på terassen, på stranda eller i skogen og det at man kan bli sett av andre er en bieffekt og ikke det primære så er det vesentlig annerledes. Når noen genuint ønsker å bade nakne eller å sole seg nakne så er det fordomsfult og respektløst å kreve at de ikke skal få lov til det. Respekt må gå begge veier. Så er det selvfølgelig en del grensetilfeller hvor det kan være vanskelig å vite om vedkommende gjør det for å provosere eller ikke.

Anonymous poster hash: 5210a...bfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...