AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #21 Skrevet 10. august 2013 Vet du, TS. Nå slutter du umiddelbart å tenke opp scenarier inne i hodet ditt. Nå tar du bare kontakt og får det overstått. Du startet denne tråden for tre (3) døgn siden. Så.... hush.. hush... Kontakt nuh! Lille-pus er klok, jeg holder med henne. Kjør på, TS Anonymous poster hash: bfd2e...3e0
Sarianne Skrevet 10. august 2013 #22 Skrevet 10. august 2013 Ja ja! Kom igjen nå, en liten melding Vi heier på deg!
Gjest Vena Cava Skrevet 11. august 2013 #23 Skrevet 11. august 2013 Venter og venter på at du skal sende melding til han nå jeg, Ts ) Hvis du gjør det, så sender jeg til min. Hehe. Tør ikke alene
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #24 Skrevet 11. august 2013 Venter og venter på at du skal sende melding til han nå jeg, Ts ) Hvis du gjør det, så sender jeg til min. Hehe. Tør ikke alene Jeg skal sende etterpå Må bare vente til fylletrynet mitt forsvinner. Send du også da:D Anonymous poster hash: 512fb...d4c
Gjest Vena Cava Skrevet 11. august 2013 #25 Skrevet 11. august 2013 Jeg skal sende etterpå Må bare vente til fylletrynet mitt forsvinner. Send du også da:D Anonymous poster hash: 512fb...d4c Ja tenkte å gjøre det litt utpå ettermiddagen eller når jeg ser han er pålogget. Så slipper jeg forhåpentligvis å vente hele dagen på svar.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #26 Skrevet 11. august 2013 Ja tenkte å gjøre det litt utpå ettermiddagen eller når jeg ser han er pålogget. Så slipper jeg forhåpentligvis å vente hele dagen på svar. Veldig lurt!! Har du spurt? Hvilken relasjon har du til han? Anonymous poster hash: 512fb...d4c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #27 Skrevet 11. august 2013 Jeg ble forresten avvist Han sa at han skulle reise, så det passet dårlig. :'(Anonymous poster hash: 512fb...d4c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #28 Skrevet 11. august 2013 Jeg ble forresten avvist Han sa at han skulle reise, så det passet dårlig. :'(Anonymous poster hash: 512fb...d4c Det trenger jo ikke bety at han ikke liker dg. Hvis han skal reise så kan han jo bare ikke... Anonymous poster hash: de0ad...03e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #29 Skrevet 11. august 2013 Det trenger jo ikke bety at han ikke liker dg. Hvis han skal reise så kan han jo bare ikke... Anonymous poster hash: de0ad...03e Vet ikke. Bare fikk følelsen av at han ikke ble veldig lei seg for å ikke få møtt meg. Anonymous poster hash: 512fb...d4c
Gjest Vena Cava Skrevet 12. august 2013 #30 Skrevet 12. august 2013 Vet ikke. Bare fikk følelsen av at han ikke ble veldig lei seg for å ikke få møtt meg. Anonymous poster hash: 512fb...d4c Nå har jeg også endelig fått sendt meldingen. Venter på svar... Uff ts kjenner følelsen....håper han mener han faktisk skal reise og kanakje tar kontakt med deg når han kommer hjem:) er jo fortsatt et lite håp..
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #31 Skrevet 12. august 2013 Nå har jeg også endelig fått sendt meldingen. Venter på svar... Uff ts kjenner følelsen....håper han mener han faktisk skal reise og kanakje tar kontakt med deg når han kommer hjem:) er jo fortsatt et lite håp.. Krysser fingrene for at du får et positivt svar:) Jeg vet at han er ærlig om at han skal reise. Han har nevnt det tidligere, jeg hadde bare glemt det. Vi har fortsatt kontakt da, og fikk akkurat en snap av han. Men får nok ikke møtt han før i juleferien (hvis han vil da), da vi bor i ulike byer Si fra når du har fått svar da:) Anonymous poster hash: 512fb...d4c
Gjest Vena Cava Skrevet 12. august 2013 #32 Skrevet 12. august 2013 Krysser fingrene for at du får et positivt svar:) Jeg vet at han er ærlig om at han skal reise. Han har nevnt det tidligere, jeg hadde bare glemt det. Vi har fortsatt kontakt da, og fikk akkurat en snap av han. Men får nok ikke møtt han før i juleferien (hvis han vil da), da vi bor i ulike byer Si fra når du har fått svar da:) Anonymous poster hash: 512fb...d4c Sjekka meldingen jeg skrev nå nettop. Ser han akkurat nå hadde sett meldingen og det står "skriver".....guuuud jeg tør ikke se! Frykter svaret er nei :/ men er forberedt på det verste nå. Svarer han nei så vet jeg jo at han ikke orker å prioritere å møte meg og da er jeg nok ikke så viktig likevel. Så da har jeg liksom fått en avslutning og kan gå videre. Men klarer ikke gi slipp på håpet.... Faen så lenge han skulle skrive da! Blir nervøs her
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #33 Skrevet 12. august 2013 Sjekka meldingen jeg skrev nå nettop. Ser han akkurat nå hadde sett meldingen og det står "skriver".....guuuud jeg tør ikke se! Frykter svaret er nei :/ men er forberedt på det verste nå. Svarer han nei så vet jeg jo at han ikke orker å prioritere å møte meg og da er jeg nok ikke så viktig likevel. Så da har jeg liksom fått en avslutning og kan gå videre. Men klarer ikke gi slipp på håpet.... Faen så lenge han skulle skrive da! Blir nervøs her Vet akkurat hvordan du har det! Det er fælt. Krysser fingrene!! Anonymous poster hash: 512fb...d4c
Gjest Vena Cava Skrevet 12. august 2013 #34 Skrevet 12. august 2013 (endret) Vet akkurat hvordan du har det! Det er fælt. Krysser fingrene!! Anonymous poster hash: 512fb...d4c Slettet Endret 13. august 2013 av Cr'eme
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #35 Skrevet 12. august 2013 Ønsk meg velkommen til avvisningsklubben. Han kunne ikke pga de dagene jeg skulle til byen hans hadde han skolestart og masse som måtte ordnes sa han Faen og..... Vi snakket litt etterpå, med hans initiativ. Vet ikke om han sier ting bare for å være snill. Men jeg sa at ja nå vet du hvor du har meg og om du får tid likevel så blir jeg veldig glad. Da sa han at jeg ikke var alene om det og at vi kommet til å møtes igjen, kors på halsen. Kan jo hende han vil se meg igjen men han orker ikke prioritere det så jeg får gå videre med livet mitt og slutte å vente. Om vi ses en gang igjen så er det nok ikke ment for mer enn vennskap fra hans side virker det som. Edit: sorry for å skrive innlegg på lengde med en bok..... Ånei så kjedelig! Jeg tenker at dersom personen er interessert, så får man tid til å møtes uansett hvor hektisk det er. Jeg hadde hvertfall gjort alt jeg kunne for å møte han dersom han spurte. Men samtidig så kan det jo hende at han faktisk ikke hadde tid. Nei vet ikke jeg. Synes egentlig du bør gå videre. Vet det er vanskelig, og man har gjerne alltid et lite håp om at de er interessert. Man blir hvertfall forvirret når de tar kontakt, sender meldinger, snapper osv. Får jo snapper av fyren min hver dag. Tror jeg skal la være å sende til han, og se om han sender likevel. Kanskje de savner oss hvis vi ikke gir lyd fra oss? Hehe Anonymous poster hash: 512fb...d4c
Gjest Vena Cava Skrevet 12. august 2013 #36 Skrevet 12. august 2013 (endret) Ånei så kjedelig! Jeg tenker at dersom personen er interessert, så får man tid til å møtes uansett hvor hektisk det er. Jeg hadde hvertfall gjort alt jeg kunne for å møte han dersom han spurte. Men samtidig så kan det jo hende at han faktisk ikke hadde tid. Nei vet ikke jeg. Synes egentlig du bør gå videre. Vet det er vanskelig, og man har gjerne alltid et lite håp om at de er interessert. Man blir hvertfall forvirret når de tar kontakt, sender meldinger, snapper osv. Får jo snapper av fyren min hver dag. Tror jeg skal la være å sende til han, og se om han sender likevel. Kanskje de savner oss hvis vi ikke gir lyd fra oss? Hehe Anonymous poster hash: 512fb...d4c Slettet. Endret 13. august 2013 av Cr'eme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå