Gå til innhold

Hva kan jeg skrive til han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med en gutt to ganger, i tillegg til litt klining på byen. Vi bor i ulike byer, og holder litt kontakt via

snapchat.

Neste uke skal til byen hans, og tenkte vi kunne møtes den ene dagen. Men hva skal jeg skrive til han?

Kan ikke spørre om han vil være med på date, for da tror han at jeg liker han.

Anonymous poster hash: 512fb...d4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal innom byen din den XX. Har du noe bedre å gjøre den kvelden enn meg?

• Liker 2
Skrevet

"Skal du ut i helga?" eller noe... :)

Gjest Vena Cava
Skrevet

Ja liker du han da?

Eller er du bare ute etter sex?

Si at du skal til byen hans den datoen og at det hadde vært kjekt å møttes, siden det var så koselig sist:)?

Gjest Vena Cava
Skrevet

Jeg prøver å mote meg opp til å gjøre det samme som deg ts, så overvåker denne tråden som en hauk jeg nå hehe:D

AnonymBruker
Skrevet

Takk for forslag:)

Vil ikke skremme han, så må formulere meg med omhu.

Når burde jeg sende meldingen? Hvor mange dager før?

Ja liker du han da?

Eller er du bare ute etter sex?

Si at du skal til byen hans den datoen og at det hadde vært kjekt å møttes, siden det var så koselig sist:)?

Jeg liker han vel ikke, men på en måte likevel. Vil ikke ha noe forhold med han, bare henge (se film eller noe) og gjerne sove sammen (trenger ikke ha sex for min del).

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo bare sende en snap av deg selv der du lager et peacetegn eller noe tull og skrive "er i byen den xx", og så rulle ballen over til han. Han skjønner hva du mener med å fortelle at du er der (med mindre han er dum som et brød), og du har heller ikke spurt om noe som kan bli "feil".

Anonymous poster hash: 30851...d33
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo bare sende en snap av deg selv der du lager et peacetegn eller noe tull og skrive "er i byen den xx", og så rulle ballen over til han. Han skjønner hva du mener med å fortelle at du er der (med mindre han er dum som et brød), og du har heller ikke spurt om noe som kan bli "feil".

Anonymous poster hash: 30851...d33

Ja tenkte på det. Men er redd for at han bare svarer "ok" eller noe :sjenert:

Hvor lenge i forveien synes du?

Gjest Vena Cava
Skrevet

Har du skrevet noe til han, ts?:)

Gjest Vena Cava
Skrevet

Ja tenkte på det. Men er redd for at han bare svarer "ok" eller noe :sjenert:

Hvor lenge i forveien synes du?

Ja svarer han bare "ok" så vet du nå at han ikke er interessert. Med mindre han ikke tar hintet og er stokk dum..

Vel når du kan skrive det spiller kanskje i fen rolle bare det ikke er samme dag da nan du jo risikere at (om han er intr) han har lagt andre planer.

Si fra når du vet hvilken dato du drar.

Er det jeg skal gjøre med han jeg er (over-)interessert i =P

Da får jeg iallefall et svar! Sier han at han er opptatt så må jeg jo nesten bare ta hintet. Hadde han vært interessert så hadde han orket å prioritert møte med meg.

Prøv å ikke ta det så tungt...vanskelig det er det. Men jeg bruker å forberede meg på negativt svar når det gjelder mannfolk. Så kan det iallefall ikke gå nedover=p

AnonymBruker
Skrevet

Har du skrevet noe til han, ts?:)

Venter til over helgen:)

Gjest Vena Cava
Skrevet

Venter til over helgen:)

Oppdater oss da:)

AnonymBruker
Skrevet

Oppdater oss da:)

Ja:)

Ikke ha forhåpninger, det har ikke jeg. Han virker ikke interessert, men må bare ta sjansen og heller bli avvist.

Gjest Vena Cava
Skrevet

Ja:)

Ikke ha forhåpninger, det har ikke jeg. Han virker ikke interessert, men må bare ta sjansen og heller bli avvist.

Er i samme sko som deg. Så føler med deg!

Bedre at vi tar sjansen og prøver og kanskje får et blankt nei. Men da vet vi iallefall det og kan gå videre med livene våre uten å angre på at vi aldri sa noe.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Er i samme sko som deg. Så føler med deg!

Bedre at vi tar sjansen og prøver og kanskje får et blankt nei. Men da vet vi iallefall det og kan gå videre med livene våre uten å angre på at vi aldri sa noe.

Lykke til!

Ja helt enig!!

Lykke til til det også, oppdater gjerne hvordan det gikk:)

Skrevet

Hei

Hadde jeg fått SMS fra ei dame som jeg hadde hatt sex med og holdt kontakt med der hun ville treffe meg, haddde det vært kjempefint, og det tror jeg ikke jeg er alene om, skriv det du innerst inne vil skrive da får du et ærlig svar fra han og ikke minst deg selv

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hadde jeg fått SMS fra ei dame som jeg hadde hatt sex med og holdt kontakt med der hun ville treffe meg, haddde det vært kjempefint, og det tror jeg ikke jeg er alene om, skriv det du innerst inne vil skrive da får du et ærlig svar fra han og ikke minst deg selv

Kanskje han er redd for at jeg liker han, og dermed ikke vil møte meg. Men får se hva han svaraer når jeg har spurt. Tror jeg tar forslaget fra en annen her om å sende en snap om at jeg er i byen. Da skjønner jeg fort om han er keen.

Fikk en snap av han nå faktisk, bare noe helt random, men likevel. glaaaaaad:)

Skrevet

Åh, fikk den fineste snapen av han, hvor det stod at jeg var pen.

Nå gruer jeg meg enda mer til å spørre han om å møtes, fordi jeg tror han vil. Da blir det enda værre hvis han avviser meg.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Vet du, TS.

Nå slutter du umiddelbart å tenke opp scenarier inne i hodet ditt.

Nå tar du bare kontakt og får det overstått.

Du startet denne tråden for tre (3) døgn siden.

Så.... hush.. hush... Kontakt nuh!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...