AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Jeg har et lite problem. Jeg er en 24 år gammel jente, frisk og rask og har kjæreste. Vi har et godt sexliv, men jeg blir rett og slett ikke våt nok. Jeg kan være litt våt, men det blir "brukt opp" når han begynner å fingre meg eller vi har sex. Jeg er ikke helt tørr, det er vått inni, så selve sexen går bra, så lenge han ikke tar penisen helt ut for mange ganger, feks ved å skifte stillinger. Har vi sex lenge, kan jeg riktig nok bli litt sår. Det er hovedsakelig under forspill eller hvis han skal få meg til å komme vha klitoris at det plager meg. Vi har som oftest gode og lange forspill, og jeg kan være kåt som bare det, men jeg blir ikke tilsvarende våtere. Tingen er at jeg kommer lettere hvis vi bruker glidemiddel, det kan være litt ubehagelig å bli massert på klitoris hvis det ikke er vått. Han prøver å bruke den lille våtheten som er, fra skjeden, men det blir fort tørt ved å gå mye ut og inn for å "hente". Det er også deiligere når han masserer g-punktet hvis det er våtere enn det jeg selv klarer å "produsere". Jeg har hatt dette "problemet" med tidligere partnere også, derav ei jente, så det har ikke noe med ham å gjøre. Det er ikke et veldig stort eller begrensende problem, men det er litt irriterende. Vi kan jo bare bruke glidemiddel, men av og til så føler jeg det kan ødelegge spontaniteten litt.. Og så er jeg litt redd han ikke skal tro jeg er ordentlig kåt, for av og til kan det være rimelig tørt selv om jeg er kåt. Han vet at jeg ikke blir veldig våt, men likevel.. Har tenkt at sånn er det bare, jeg blir ikke veldig våt så vi må bare leve med det, men nå tenke jeg at det skader ikke å spørre om noen har noen råd. Er det noen som har et lignende problem, eller kanskje vet om noe som kan hjelpe? Som nevnt, langt forspill er ikke greia, for det har vi ofte. Jeg blir heller ikke våt når jeg onanerer.Anonymous poster hash: 897a6...385
Alja Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Evt om du kjenner du blir tørr å sånn, så kan du jo bare spytte deg i hånden å gni på så ikke det blir så tørt at det lugger i huden. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Takk for svar, men jeg sier jo i innlegget at vi bruker glidemiddel, men at jeg av og til finner dette litt begrensende -TsAnonymous poster hash: 897a6...385 1
Alja Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Okei, rådene mine sugde. Jeg aner ikke for å være ærlig. Håper det kommer en annen KG'er med råd 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Setter pris på alle råd, kanskje det ikke finnes noen løsning, men skader ikke spørre likevel. -TsAnonymous poster hash: 897a6...385
guttemann Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Spytt er jo gode greier hvis du føler glidemiddel blir for begrensende når det gjelder å gjøre det spontant eller utendørs. Om det er fuktig nok lenger inne, kan han jo tilføre litt ekstra akkurat ved inngangen. Det er ihvertfall ikke noen grunn til å bruke din begrensede mengde naturlige smøring til å gni på klitoris. (Da skal han jo ha tunga der nede uansett. ) Ellers tror jeg ikke det er så mye annet å gjøre enn å passe på at du drikker nok så du ikke er lettere dehydrert, også kan det jo hende noen kommer med noen bedre tips.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Spytt er jo gode greier hvis du føler glidemiddel blir for begrensende når det gjelder å gjøre det spontant eller utendørs. Om det er fuktig nok lenger inne, kan han jo tilføre litt ekstra akkurat ved inngangen. Det er ihvertfall ikke noen grunn til å bruke din begrensede mengde naturlige smøring til å gni på klitoris. (Da skal han jo ha tunga der nede uansett. ) Ellers tror jeg ikke det er så mye annet å gjøre enn å passe på at du drikker nok så du ikke er lettere dehydrert, også kan det jo hende noen kommer med noen bedre tips. Takk for tips! spytt er ikke så dumt det, men det tørker jo også ganske fort. Hehe, angående tunge, det er et godt poeng, kanskje det er noe vi bør gjøre oftere, har tidligere ikke vært så fan av å bli slikket men liker det bedre og bedre, og da slipper man problemet med for mye friksjon på klitoris iallefall. Det med å drikke nok har jeg ikke tenkt over, er faktisk ganske dårlig på å få i meg nok væske, så det får jeg prøve å passe på. Kanskje det hjelper! Anonymous poster hash: 897a6...385
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Går du på p-piller? Har det i tilfelle vært det samme før og etter du begynte med dem? Anonymous poster hash: 73f32...6b6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Går du på p-piller? Har det i tilfelle vært det samme før og etter du begynte med dem? Anonymous poster hash: 73f32...6b6 Går på p-plaster, men det blir jo mye det samme. Den første jeg hadde sex med var en jente, så da tenkte jeg ikke over det, for som oftest brukte vi glidemiddel, men ble aldri veldig våt da heller. Siden du nevner det så kan det faktisk hende det ble verre da jeg begynte på p-plaster, noe jeg gjorde med en gang jeg fikk meg type. Kan p-plaster spille inn på dette, siden du spør?Anonymous poster hash: 897a6...385 Anonymous poster hash: 897a6...385
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 Jeg vet ikke med plaster for det har jeg ikke prøvd, kanskje noen andre vet? Men for meg gjorde p-pillene en stor forskjell. Anonymous poster hash: 73f32...6b6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 Hormonpreparater kan spille inn ja - du burde ta dette opp med legen. Få sjekket hvordan det står til med hormonnivåene dine. Vet du er ung, men bare til sammenliknin: Etter overgangsalderen, når østrogennivåene i kroppen er lavere, er det ikke uvanlig å få problemer med å bli våt. Er hormonene dine ute av laget finnes det hjelp å få Anonymous poster hash: 15676...4ca
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 Hormonpreparater kan spille inn ja - du burde ta dette opp med legen. Få sjekket hvordan det står til med hormonnivåene dine. Vet du er ung, men bare til sammenliknin: Etter overgangsalderen, når østrogennivåene i kroppen er lavere, er det ikke uvanlig å få problemer med å bli våt. Er hormonene dine ute av laget finnes det hjelp å få Anonymous poster hash: 15676...4ca Nå ble jeg glad, kanskje det er det som er problemet skal iallefall få sjekket det. Tusen takk for tips :D -TsAnonymous poster hash: 897a6...385
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Jeg vet ikke med plaster for det har jeg ikke prøvd, kanskje noen andre vet? Men for meg gjorde p-pillene en stor forskjell. Anonymous poster hash: 73f32...6b6 Hva gjorde du da? Tenker på om du sluttet med p-piller og gikk over til noe annet, i så fall hva? kondom er ikke et alternativ for meg i lengden, da holder jeg heller ut med glidemiddel Anonymous poster hash: 897a6...385
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #15 Skrevet 8. august 2013 Hva gjorde du da? Tenker på om du sluttet med p-piller og gikk over til noe annet, i så fall hva? kondom er ikke et alternativ for meg i lengden, da holder jeg heller ut med glidemiddel Anonymous poster hash: 897a6...385 Jeg sluttet med p-piller for ikke så veldig lenge siden, det blir kondom en stund nå til jeg finner ut hva jeg skal gjøre.. Jeg fikk noen andre kjipe bivirkninger i tillegg, om jeg ikke hadde det så ville jeg kanskje som du sier fortsatt med glidemiddel. Har lest litt om Gynefix (en slags forbedret utgave av kobberspiral), men synes det er litt creepy. Jeg har ikke født og er redd for at innsetting skal være veldig smertefullt, så er det heller ingen leger her i nærheten som er sertifiserte. Kanskje jeg må ta en prat med fastlegen. Anonymous poster hash: 73f32...6b6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #16 Skrevet 8. august 2013 Jeg sluttet med p-piller for ikke så veldig lenge siden, det blir kondom en stund nå til jeg finner ut hva jeg skal gjøre.. Jeg fikk noen andre kjipe bivirkninger i tillegg, om jeg ikke hadde det så ville jeg kanskje som du sier fortsatt med glidemiddel. Har lest litt om Gynefix (en slags forbedret utgave av kobberspiral), men synes det er litt creepy. Jeg har ikke født og er redd for at innsetting skal være veldig smertefullt, så er det heller ingen leger her i nærheten som er sertifiserte. Kanskje jeg må ta en prat med fastlegen. Anonymous poster hash: 73f32...6b6 Skjønner hvis du finner en løsning så si gjerne fra syns også spiraler og sånt høres litt skummelt ut håper det ordner seg! Får ta meg en tur til fastlegen jeg også. Lykke til! Anonymous poster hash: 897a6...385
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #17 Skrevet 8. august 2013 Skjønner hvis du finner en løsning så si gjerne fra syns også spiraler og sånt høres litt skummelt ut håper det ordner seg! Får ta meg en tur til fastlegen jeg også. Lykke til! Anonymous poster hash: 897a6...385 Det skal jeg gjøre, oppdater gjerne du og hvis du finner ut av noe lurt. Lykke til til deg også! Anonymous poster hash: 73f32...6b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå