Alina X Skrevet 8. august 2013 #81 Skrevet 8. august 2013 Noen ganger har det hendt jeg har spist rå bacon.....også drukket fløte....( får vel sånn fett kick istedenfor sukker kick..) Beste er mac n cheese da,makaroni m cheddar og cola,føler meg som en fat american hehe...også kan jeg spise en hel melkesjokoladeplate....vennina mi synes det er rart at jg kan spise 'søppel'(hun er sånn lavkarbo freak) uten at jeg blir feit av det hehehe..... Brunost m paprika er også godt da:-)
Polymorph Skrevet 8. august 2013 #82 Skrevet 8. august 2013 Smører rå kjøttdeig på en god, ristet brødskive og bruker rikelig med salt og pepper, så steiker jeg den på panna. Noe av det beste som fins, selv om det ikke høres så godt ut! 1
Elanore Skrevet 8. august 2013 #83 Skrevet 8. august 2013 Årh, for en herlig tråd! Føler meg ikke så alene lenger... - Ris dynket i bernaisesaus - Pasta med en saus av fløte, smør, løk, hvitløk, salt, pepper, egg, basilikum/oregano og SINNSYKT mye parmesan som jeg smelter inn i sausen - Masse mager bacon - Mager bacon + smårettskinke, godt stekt
Tabris Skrevet 8. august 2013 #84 Skrevet 8. august 2013 Mr.Lee kjøttnudler med generøse mengder svart pepper og chilipuvler. Brukes alltid for meg som dagen derpå-mat og hvis jeg er syk.
missdior Skrevet 8. august 2013 #85 Skrevet 8. august 2013 - Pasta med en saus av fløte, smør, løk, hvitløk, salt, pepper, egg, basilikum/oregano og SINNSYKT mye parmesan som jeg smelter inn i sausen Altså en fettucini alfredo 1
Pimp Skrevet 8. august 2013 #86 Skrevet 8. august 2013 Høres bra ut, faktisk. Kjempegodt! Yoghurtsausen er rett og slett yoghurt blandet med masse hvitløk. Prøv!
sofie777 Skrevet 8. august 2013 #87 Skrevet 8. august 2013 Fersk tortellini med kjøttfyll (hvorfor selger de bare med soltørket tomat i nærbutikken ) med (Arla) revet mozzarella og masse grovkvernet pepper. Rørt speilegg med masse krydder på brødskive med brunost under egget. Ketchup på toppen.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2013 #88 Skrevet 8. august 2013 Kjempegodt! Yoghurtsausen er rett og slett yoghurt blandet med masse hvitløk. Prøv! He, he, ok. Skal det.
Gjest Inggolf Skrevet 8. august 2013 #89 Skrevet 8. august 2013 melkeboller! En tykk røre av egg, sukker, mel og litt melk som man lager små boller av og koker i melk... med kanel og sukker på namnam! Klotviling! er det det du også kaller dette eller? Familien min er jo fra samme sted som du og jeg synes ikke at noen utenfor det stedet har hørt om denne retten, så kanskje det er en lokal greie? Det er jo kjempegodt! Men hvorfor synes du egentlig at dette her er så pinlig å lage til andre/spise sammen med andre?
Gjest Inggolf Skrevet 8. august 2013 #90 Skrevet 8. august 2013 Fersk tortellini med kjøttfyll (hvorfor selger de bare med soltørket tomat i nærbutikken ) med (Arla) revet mozzarella og masse grovkvernet pepper. Rørt speilegg med masse krydder på brødskive med brunost under egget. Ketchup på toppen. Eggerøre mener du? 3
fruBeist Skrevet 8. august 2013 #91 Skrevet 8. august 2013 Eggerøre mener du? Eggerøre sper man gjerne med litt vann eller melk. Kan tenke meg at et rørt speilegg rett og slett bare er at plommen er knust. 1
fro Skrevet 8. august 2013 #92 Skrevet 8. august 2013 Klotviling! er det det du også kaller dette eller? Familien min er jo fra samme sted som du og jeg synes ikke at noen utenfor det stedet har hørt om denne retten, så kanskje det er en lokal greie? Det er jo kjempegodt! Men hvorfor synes du egentlig at dette her er så pinlig å lage til andre/spise sammen med andre? Her hvor jeg kommer fra heter det klotmelk Mamma laget det til oss hele tiden da jeg var liten. Når jeg skal kose meg skikkelig koker jeg poteter i biter, moser med gaffel og blander med salt og litt hvetemel, og steker dette i en tørr stekepanne! Lomper ass. 1
noisy Skrevet 8. august 2013 #93 Skrevet 8. august 2013 Rømme, ketchup og mais blandet sammen i en herlig smørje.
Gjest Cevita Skrevet 8. august 2013 #94 Skrevet 8. august 2013 Klotviling! er det det du også kaller dette eller? Familien min er jo fra samme sted som du og jeg synes ikke at noen utenfor det stedet har hørt om denne retten, så kanskje det er en lokal greie? Det er jo kjempegodt! Men hvorfor synes du egentlig at dette her er så pinlig å lage til andre/spise sammen med andre? De jeg har vist det til har syntes det er utrolig ekkelt, så jeg har på en måte gitt opp det ...
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #95 Skrevet 8. august 2013 Makaroni med altfor mye smør og salt. Uten tilbehør. Nachos med bare chips og ost, haha. Bare strør chipsene utover en langpanne og legger revet ost over og steker til det er deilig og sprøtt. Anonymous poster hash: cec59...1ea
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #96 Skrevet 8. august 2013 Jeg også liker kjøttdeigen bar! Jeg laget det kun til meg selv før jeg oppdaget at mannen gjør det samme når han er alene Så nå er bar kjøttdeig og potetmos vanlig middag hos oss. En annen alene-rett som jeg derimot ikke har introdusert for ham er spagetti og grillkrydder. Den er litt for rar åh, men grillkrydder på spagettin er jo rågodt ! :D vi bruker det også når vi har spagetti og kjøttdeig. blir helt feil uten Anonymous poster hash: 4cb8d...06f
Tabris Skrevet 8. august 2013 #97 Skrevet 8. august 2013 Kjøttdeig med potetmos er ikke mange ingrediensene unna Shepherd's Pie. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #98 Skrevet 8. august 2013 Før pleide jeg å klemme en god del dressing oppi maisboksen og spise rett fra. Nå koker jeg macaroni og hiver en stor klatt med smør oppi, sånn at det omtrent blir en saus. Har også blandet macaroni og potetmos, som faktisk er sykt godt! Skjønner ikke hvorfor det ikke er mer vanlig, jeg vi pleier også noen ganger å ha makaroni og potetmos, eller spagetti og potetmos eller enda bedre nudla og potetmos ! :D og noen ganger nudla og kjøttdeig, dritgodt. Anonymous poster hash: 4cb8d...06f
Gjest Riskjeks Skrevet 8. august 2013 #99 Skrevet 8. august 2013 Brød med ost, skinke, ketchup og sennep som jeg steker i vaffeljernet. Brødskiver med et tykt lag av peanøttsmør og nugatti oppå hverandre. Er jeg godterisugen og ikke har noe søtt, blir det sjokolagepålegg, peanøttsmør eller syltetøy som jeg spiser med skje rett fra glasset...
Mynona Skrevet 8. august 2013 #100 Skrevet 8. august 2013 Brød med ost, skinke, ketchup og sennep som jeg steker i vaffeljernet. : Toast mener du? 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå