AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Legen ringte meg i dag og sa jeg har celleforandringer der dere vet. Var ikke noe alvorlig men må til kontroll om 6 mnd. Jeg får jo fullstendig noia. Tenk om jeg får kreft? Det vil jo si at sex med menn øker faren for sex. Nå har jeg fått ny kjæreste men jeg tør ikke ha sex. Tenk om jeg får kreft og dør? Noen som har opplevd dette? Jeg skal ALDRI ha sex igjen. Anonymous poster hash: f7b74...265
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Hos veldig mange med lette celleforandringer så går dette tilbake av seg selv, så ingen grunn til panikk. Men man må/bør ta en ny prøve etter 6 mnd for å sjekke tilstanden. Anonymous poster hash: ead6e...fcb
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Hos veldig mange med lette celleforandringer så går dette tilbake av seg selv, så ingen grunn til panikk. Men man må/bør ta en ny prøve etter 6 mnd for å sjekke tilstanden. Anonymous poster hash: ead6e...fcb Jeg vet, det første jeg gjorde var å google dette. Men tenk om jeg får kreft da? Bare pga jeg har vært dum og hatt sex Anonymous poster hash: f7b74...265
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Jeg vet, det første jeg gjorde var å google dette. Men tenk om jeg får kreft da? Bare pga jeg har vært dum og hatt sex Anonymous poster hash: f7b74...265 Du får jo ikke gjort så mye med det uansett, det finnes jo ingen annen beskyttelse enn avholdenhet og den vaksinen som har kommet. Verden hadde jo bokstavelig talt stoppet opp dersom ingen hadde hatt sex. Krysser fingrene for at dette ordner seg for deg. Anonymous poster hash: 90b2f...a79 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Jeg har hatt dette selv og fikk også litt angst da beskjeden kom, men det er ikke noe farlig så lenge du tar jevnlige celleprøver. Hos meg ble ikke endringene borte over lang tid (år) og forverret seg veldig i 2 graviditeter, så jeg ble konisert etter siste fødsel. Dvs de fjerner den ytterste tuppen (/laget) av livmorhalsen med laser, der endringene sitter. den vokser ut igjen, uten endringer. dette er 5 år siden for min del, ikke fått nye endringer etterpå. men passer på tester årlig Anonymous poster hash: 88462...2aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå