stjerneskudd84 Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Jeg ønsker å selge min brudekjole, men vet ingenting om merke eller hvor mye jeg kan ta for den. Vet at det ikke er noen vanlig brudekjole, men heller ballkjole. Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Står det ikke noen merkelapp inni kjolen? Anonymous poster hash: d1d72...a21
stjerneskudd84 Skrevet 7. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2013 Uhm,...jo det gjør det sikkert.. skrev kanskje ikke det, men svigermor har den og jeg får ikke hentet før over helga :/
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Hva med å ringe svigermor og spørre? Anonymous poster hash: cc72f...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 hvor kjøpte du den? Bare legg ut at du selger kjole, hvilken størrelse den er og hvor høy du er. Så får folk bedømme selv om de ser på den som en brudekjole eller en ballkjole Angående hva du kan ta for den, så ville jeg ha prøvt meg på halvparten av summen du gav for den, og så får du se om du får respons. Ligger den ute for lenge, må du jo bare senke prisen etter hvert Anonymous poster hash: b66ac...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå