AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Tidligere i sommer merket jeg tilfeldigvis at jeg hadde et ømt punkt på høyre side under ribbeina når jeg bøyde overkroppen ned. Jeg ble helt opphengt i dette, og begynte å trykke rundt for å kjenne hva det kunne komme av. Dette førte sikkert til at jeg ble enda mer øm. Jeg ble engstelig for hva dette kunne komme av, og gikk til legen. Han kjente på magen, men kunne ikke finne noe unormalt. Tok lever- og galleprøver som var normale. Likevel er jeg sinnsykt engstelig for at det skal være kreft i lever, galle el.l. Er ikke like øm som jeg var da jeg først oppdaget det, men det kommer innimellom en følelse av å være øm/stikking i dette området. Jeg kan ikke trykke på et bestemt punkt som er vondere enn andre steder. Er det noen her som har peiling på hvordan kreftsmerter ville artet seg i dette området? Vil kreftsmerter komme og gå, eller vil de bli verre/være konstante? Klarer nesten ikke å tenke på noe annet enn dette for tiden, selv om jeg håper at det f.eks er noe muskulært. Håper det er noen her som kan berolige meg... Anonymous poster hash: f6086...0e6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå