Sommee Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 (endret) Trodde ikke det var mulig.. Leste denne artikkelen på Aftenposten: http://www.osloby.no/shopping/I-ko-i-12-timer-for-Olsen-tvillingene-7273538.html#.UgJvdJLxrNE , hvor to ungjenter sto 12 timer i kø for å møte et par klesdesignere. For en latterlig overfladisk verden enkelte lever i..? Hvilken input får sånne i livet sitt? Sammenlignet med Bieber er kanskje dette hakket værre, de er tross alt 17. Noen av Bieberfansen får kanskje også noe ut av tekstene hans(selv om det er minimalt. Enkelt skrevne tekster på Grand prix nivå), men hallo? Klesdesignere..? Hadde det vært en forfatter f eks. , eller en artist med integritet eller tekstforfatteregenskper, hvor artistens utgivelser betydde noe for fansen på et litt høyere(eller kall det dypere) nivå. Er selv interessert i hva jeg har på meg, og skjønner at jenter drar det ennå litt lenger, men så langt..? Natta! Endret 7. august 2013 av Sommee 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Olson tvillingene er ikke bare klesdesignere da. De har jo være skuespillere siden de var født. Anonymous poster hash: af4c9...7b3 4
Gjest liz Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Jeg er voksen og liker godt Olsen tvillingene selv, ser ikke problemer med at ungjentene har disse to som forbilde. Bedre forbilder enn mange andre ihvertfall. Men, hvem er hvem egentlig av de to? Den med mørkest stemme, er det Ashley?
Pearl2.0 Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Hadde mye heller stått i kø for to utrolig dyktige moteikoner enn Bieber.. De er kjempegode rollemodeller som har jobbet hardt og mye for å komme dit de er. 2
Tibbie Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Så dømmende du er... Om de er opptatt av tvillingene fordi de er klesdesignere, så er de vell svært opptatt av mote? Selv om du bryr deg om hva du har på deg, høres ikke du ut som en moteperson. Og mote er kunst. 1
Samaysa Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa 2
Gjest liz Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Kan noen fortelle meg hvem av de to som har mørk stemme? Forøvrig virker de to mye eldre enn bare 27 år...
Kjempeliten Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 De har jo vært skuespillere siden de ble født omtrent. Jeg har alltid likt de. Digga full house da jeg var liten syns også de er god inspirasjon når det gjelder mote. Jeg løper ikke hylende etter kjendiser lenger, men når man er ung gjør man gjerne det. Det er ikke som at de løper ut å dreper noen så hva er problemet?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Skjønner ikke hvorfor du sammenligner Olsen-tvillingene med Bieber. Jeg synes det er dyktige og jeg digger stilen deres. Anonymous poster hash: 7386b...fb2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Trodde ikke det var mulig.. Leste denne artikkelen på Aftenposten: http://www.osloby.no/shopping/I-ko-i-12-timer-for-Olsen-tvillingene-7273538.html#.UgJvdJLxrNE , hvor to ungjenter sto 12 timer i kø for å møte et par klesdesignere. For en latterlig overfladisk verden enkelte lever i..? Hvilken input får sånne i livet sitt? Sammenlignet med Bieber er kanskje dette hakket værre, de er tross alt 17. Noen av Bieberfansen får kanskje også noe ut av tekstene hans(selv om det er minimalt. Enkelt skrevne tekster på Grand prix nivå), men hallo? Klesdesignere..? Hadde det vært en forfatter f eks. , eller en artist med integritet eller tekstforfatteregenskper, hvor artistens utgivelser betydde noe for fansen på et litt høyere(eller kall det dypere) nivå. Er selv interessert i hva jeg har på meg, og skjønner at jenter drar det ennå litt lenger, men så langt..? Natta! Olsen-tvillingene er da mye mer berettiget til å kalle seg forbilder, og noen jeg mye heller ønsker at dattera mi skal se opp til enn en artist som ikke har annet en en "bra" stemme, karisma og et godt management. Olsen-tvillingene har startet og drevet egne firmaer siden de var tenåringer, og de hadde jobbet seg opp en formue på flere hundre millioner hver før de fylte 18, takket være hard jobbing med firmaene sine. I tilleg har jeg vokst opp med de på tv-skjermen, under samme tak var yndlingsserien min når jeg var ungdom. Og jeg har fulgt hele oppveksten deres. Disse jentene er da mange ganger bedre forbilder enn justis bieber eller miley cirus!Anonymous poster hash: cef39...44d 1
Gjest Molly Skrevet 9. august 2013 #11 Skrevet 9. august 2013 Kan noen fortelle meg hvem av de to som har mørk stemme? Forøvrig virker de to mye eldre enn bare 27 år... Mary-Kate
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå