Gjest Gunfreak Skrevet 11. august 2013 #21 Skrevet 11. august 2013 Er du ikke styrtrik er du sikkert ikke så interessant.. Nja, hun virka ikke så voldsomt opptatt av penger, verken for meg eller henne, hun er litt sånn gjør det jeg vil, hun dro til korea bare for de hun hadde lyst til å dra dit og studere koreansk.
Testosteron Skrevet 11. august 2013 #22 Skrevet 11. august 2013 Ble ikke noe date 2, hun unnskyldte med at hun sliter med ting, yeah right. Sannheten er at hun skal møte meg i stedet 1
makkapakka Skrevet 11. august 2013 #23 Skrevet 11. august 2013 Nja, hun virka ikke så voldsomt opptatt av penger, verken for meg eller henne, hun er litt sånn gjør det jeg vil, hun dro til korea bare for de hun hadde lyst til å dra dit og studere koreansk. ja og det er jo gratis?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #24 Skrevet 11. august 2013 Tja, kunne sikkert spadd opp penger til en enveis billett, men da er du fanget her i Oslo for evig og alltid med meg. Du er fra Alta? Sikker på at du ikke er en isbjørn?`ikke at jeg hadde hatt noe i mot en date med en isbjørn, jeg er bare redd du ville ende opp med å spise meg. Jeg er eeeegentlig fra Vestlandet, men Alta hørtes litt skumlere ut. Jeg er dessverre ingen isbjørn, men jeg er ganske tøff likevel! Anonymous poster hash: d0f7e...f22
Gjest Gunfreak Skrevet 11. august 2013 #25 Skrevet 11. august 2013 Jeg er eeeegentlig fra Vestlandet, men Alta hørtes litt skumlere ut. Jeg er dessverre ingen isbjørn, men jeg er ganske tøff likevel! Anonymous poster hash: d0f7e...f22 Sier det samme, enveis fra Vestlandet er ikke så dyrt, kan bo hos meg, har stor seng
kristian82 Skrevet 12. august 2013 #26 Skrevet 12. august 2013 Eller en stor og streng Olga eller Svetlana med pelskåpe og gulltann Men bra at hun ikke var helt gal da, Gunfreak. Lykke til videre
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #27 Skrevet 12. august 2013 Alle disse bor i norge i følge profilen sin i hvertfall. Hun ene er ekstremt iffy, bilde av henne på båt i et eller annet varmt strøk, ser rik og flott ut osv. Ikke noe bilder jeg kan sikkert indetifisere som Oslo, der hun påstår å bo. Du burde vel heller finne deg ei på ditt eget nivå...just saying Anonymous poster hash: fccc5...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #28 Skrevet 12. august 2013 Du burde vel heller finne deg ei på ditt eget nivå...just saying Anonymous poster hash: fccc5...3a7 for en bedriten ting å si. Du har ikke sett profilen til henne, så du vet ikke hvilket nivå hun er på. Og du kjenner ikke Gunfreak, og du har sikkert ikke møtt han - så du vet ikke hvilket nivå han er på heller. Gå å legg deg. Anonymous poster hash: 987f4...44e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #29 Skrevet 12. august 2013 for en bedriten ting å si. Du har ikke sett profilen til henne, så du vet ikke hvilket nivå hun er på. Og du kjenner ikke Gunfreak, og du har sikkert ikke møtt han - så du vet ikke hvilket nivå han er på heller. Gå å legg deg. Anonymous poster hash: 987f4...44e Han skriver de er latterlige pene med bacholor bl.a Ehh.. av det jeg har sett av fyren her inne, ser han ikke akkurat til menge seg med fiffen akkurat. Igjen; just saying. Anonymous poster hash: fccc5...3a7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #30 Skrevet 12. august 2013 Han skriver de er latterlige pene med bacholor bl.a Ehh.. av det jeg har sett av fyren her inne, ser han ikke akkurat til menge seg med fiffen akkurat. Igjen; just saying. Anonymous poster hash: fccc5...3a7 Vel, etter hva jeg kan se har vi ikke akkurat noen "fiff" å menge seg med her inne heller. Det er bare vanlige mennesker her. Og hvem han henger med ellers vet du ingenting om. Du kan ike uttale deg om hans omgangskrets utenom nettet. Anonymous poster hash: 987f4...44e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #31 Skrevet 17. august 2013 Jovisst kan russere komme til Norge for andre grunner enn penger. Jeg er selv en "russerunge", en far med god økonomi og farmasøytutdannelse fra russland, og en mor som er sykepleier. Så her gikk det da andre veien. Men nå var det kanskje kvinner du tenkte på.. Anonymous poster hash: 9cba2...4ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå