AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Fy f så kjedelig det er med ferie. Andre som mistrives med å ha fri? Evt. har forslag til hva man kan gjøre?Anonymous poster hash: 97585...512
Gjest Conradine Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Vi har selvsagt ferie for å få et deilig avbrekk fra hverdagen. I motsetning til deg så elsker jeg ferie ... først ute og reiste og nå et par uker hjemme. Solen skinner og alt er fryd og gammen akkurat nå
Stormborn Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Fatter ikke at det er mulig å ikke like ferie... 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Skjønner ikke hvorfor du ikke liker ferie. Liker du ikke å reise og slappe av? Jeg jobber for å kunne ta mest mulig ferie. 5 uker er ikke nok, kunne gjerne hatt 10! Reiser rundt i Europa, USA, Caribbean.. Åå det er så gøy! Og gir meg masse energi til å orke hverdagen. Har du ikke venner å være sammen med eller noe sted å dra? Fatter ikke at det er mulig å ikke like å reise. Anonymous poster hash: 3ecdc...e22
pinar Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Prøver du å gjøre noe for å ha det gøy da? Ting blir ikke spennende av seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå