Gå til innhold

Tilbringe en hel helg med knullekompis?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne i midten av 20-årene. Jeg er så vilt kåt for tiden, men har massiv, men godt betalt sommerjobb et sted jeg ikke kjenner noen... Det er fem uker igjen. Jeg er kresen av meg og kommer ikke til å gå ned på den lokala puben og finne meg noen der.

Jeg har en knullekompis der jeg studerer resten av året. Jeg har lyst til å be ham besøke meg. Han sier jeg må ringe ham så snart jeg kommer tilbake og før jeg dro sa han at han alerede savnet sexen. Er dette en dum idé? til vanlig kan vi sove over iblandt og spise frokost, men ikke noe mer, så å tilbringe så mye tid sammen blir muligens litt rart? Men jeg tenkte at vi bare kunne ha sex mer eller mindre hele tiden.

Noen tanker?

Anonymous poster hash: c86de...8e2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! :)

Inviter på knullehelg, så det ikke er noen misforståelser om at du ønsker noe mere. Ha gjerne et par par gode filmer i bakhånd så en kan fylle evt dødtid mellom slagene med, så slipper en å snakke så mye med hverandre om det blir litt kleint.

Jupp, har gjort det ;)

Anonymous poster hash: c6aed...c0c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det, og anbefaler det absolutt ikke. Det var skikkelig kleint. Vi hadde ekstremt god seksuell kjemi og helt grei "vennekjemi". Men vi fant fort ut at vi har veldig lite til felles og lite å snakke om. Vi så på masse filmer, men det var likevel kleint.

Anonymous poster hash: c847b...316
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom dere har god kjemi som venner også, sånn at dere kan finne på andre ting og ikke bare ha sex, så ser jeg ingen grunn til at det kan bli rart. Men dersom dere kunn har sex, og det er alt, så er det jo en fare for at det kan bli en klein helg..

Anonymous poster hash: b1953...b9b
  • 7 år senere...
Skrevet

Ja sei det🤣🤣🤣........7 ÅR siden🤪

Anonymkode: 6ebab...f17

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...