AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Det har seg slik at jeg og min kjæreste hadde en periode med mye jobb og veldig lite kjærlighet og sex. En dag dro jeg å fikk massasje med en handjob til slutt. Etter dette fikk jeg sinnsykt vondt inni meg og kunne ikke tro hva jeg hadde gjort! Pga dette så bestemte jeg meg for ikke å ta tak i forholdet med den jeg elsker. Etter dette har jeg vært helt hengiven til henne og forholdet vårt er kjempe bra. Jeg jobber hele tiden med å gjøre det spennende og bra. Og vi har levd og hatt et fantastisk ekteskap i mange mange år etter dette. Så spm, var dette bisart nok redningen på forholdet? Burde jeg sagt det med en gang? Burde jeg si det nå?Anonymous poster hash: 34ba2...147
kubrak Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 når du først har gjort det gjelder det å holde kjeft 2
Alja Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Dersom jeg var din kone hadde jeg nok levd et best liv i troen om at du ikke hadde vært utro. 1: Det er lenge siden 2: Du har aldri gjort noe lignende senere 3: Du gjør alt for å være drømmemannen hennes nå 4: Ikke si noe. 1
Alja Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 (endret) Men ett spørsmål. Angrer du på det du har gjort? Og dersom dere kommer inn i en ny periode med mye jobb og lite sex, hva skjer da? Du virker som en fyr som lett kan falle for fristelsen. Før du vet ordet av det ligger du på massasjebenken atter en gang og får en happy ending. Endret 7. august 2013 av Alja91 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Men ett spørsmål. Angrer du på det du har gjort? Og dersom dere kommer inn i en ny periode med mye jobb og lite sex, hva skjer da? Du virker som en fyr som lett kan falle for fristelsen. Før du vet ordet av det ligger du på massasjebenken atter en gang og får en happy ending. Angrer veldig! Og vi har også hatt perioder med lite sex. Har da pratet om det og kommet fram til løsninger. Skal aldri gjøre noe slikt igjen. Anonymous poster hash: 473bf...dd5
Tomaten Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Angrer veldig! Og vi har også hatt perioder med lite sex. Har da pratet om det og kommet fram til løsninger. Skal aldri gjøre noe slikt igjen. Anonymous poster hash: 473bf...dd5 Du skulle ikke gjort noe i første omgang. Stakkars dame.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Du skulle ikke gjort noe i første omgang. Stakkars dame. No shit! Er jo veldig klar over det. Anonymous poster hash: 473bf...dd5 1
levlivet Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Massasje med "happy ending".... kan det i det hele tatt kalles for utroskap? Synes ikke du bør ha dårlig samvittighet. Fortsett å jobb med forholdet og nyt tiden dere har i sammen. Du bør heller gjerne stille spørsmålet: Elsker du henne eller kan du se for deg et bedre liv uten? ... tror du hun hadde brydd seg hvis du fortalte dette til henne nå? det er jo lenge siden... og en ussel ting spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Jeg gjorde det samme mot min mann... Ett utro sidesprang, som jeg lever og har det veldig vondt med. Men det fikk mine øyne opp, og jeg innså hvor mye jeg faktisk elsker mannen min... Vi fikk det bedre enn noen gang.. jeg vurderte å fortelle det, men det er lenge siden det reddet forholdet vårt... så jeg må nok bare leve med min dårlige samvittighet Anonymous poster hash: 34028...d22 2
Gangerolv Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 Jeg gjorde det samme mot min mann... Ett utro sidesprang, som jeg lever og har det veldig vondt med. Men det fikk mine øyne opp, og jeg innså hvor mye jeg faktisk elsker mannen min... Vi fikk det bedre enn noen gang.. jeg vurderte å fortelle det, men det er lenge siden det reddet forholdet vårt... så jeg må nok bare leve med min dårlige samvittighet Anonymous poster hash: 34028...d22 Min kone hadde et forhold til en mann i c.a. 10 måneder. Aldri sex sammen sa hun (jeg tviler veldig på det). MEN det plager meg og hadde jeg ikke visst det ville jeg trodd jeg var veldig heldig. Nå venter jeg vel nesten bare på at hun skal gjøre det igjen og skilsmisse er et faktum. Utroskap er noe dritt og ødelegger for begge, ja samt for barna også... Hilsen "ikke-optimist"
Gjest Snørev Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 Min kone hadde et forhold til en mann i c.a. 10 måneder. Aldri sex sammen sa hun (jeg tviler veldig på det). MEN det plager meg og hadde jeg ikke visst det ville jeg trodd jeg var veldig heldig. Nå venter jeg vel nesten bare på at hun skal gjøre det igjen og skilsmisse er et faktum. Utroskap er noe dritt og ødelegger for begge, ja samt for barna også... Hilsen "ikke-optimist" Ditt liv men jeg hadde dumpa dama om jeg fryktet utroskap igjen.
Gjest Snørev Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 Til dere som har vært utro. Det kommer ilke noe godt ut av å angre. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #14 Skrevet 16. august 2013 Slik du beskriver situasjonen, ville jeg ikke vite hadde jeg vært kona di. Anonymous poster hash: 7f18d...617
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå