Gå til innhold

hva skjer med øyet mitt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei :)

lurer på om noen vet hva dette er? jeg har hatt vondt av og på i det høyre øyet mitt i flere måneder nå, det kommer og går. det gjør vondt på utsiden, altså på høyresiden, når jeg blunker. det går greit å ha øyet igjen, men hvis jeg kniper øyet igjen gjør det vondt. det klør også heeele tiden, men det kjennes ut som om det klør inni øyet, hvis dere skjønner. når jeg presser der det klør kjennes det ut som om noe beveger seg. kan jo også nevne at huden konstant er ganske rød der det gjør vondt og klør.

denne perioden har det vært sånn i 4 dager og blir bare verre og verre. legevakt, eller time hos fastlegen?

Anonymous poster hash: b333c...f26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å ta allergitabletter?

Skrevet (endret)

Hvis du har gått sånn i flere mld uten at det nå er veldig verre så trenger du ikke dra på legevakten, men få en legetime snart. Eller hvis du syns at du er veldig plaget så ring legevakta. Jeg hadde noe helt annet med mitt øye som jeg trudde var harmløst så jeg drøyet med å dra til legen, og legen og mente at det sikkert var ingenting men henviste meg til øyelege. Jeg var hos øyelegen som fant en forstørret synsnerve og jeg ble innlagt på sykehuset med en gang. Prøver ikke å skremme deg, det høres veldig ut som en allergi det du har, men er lurt å finne ut av det :) Du har ikke det jeg har, vi har ikke de samme symptomene i det hele tatt ;)

Endret av Yesterday
Skrevet

Høres ut som sti på øyet. Har nettopp hatt det på begge øynene selv. Men til meg varte det bare i noen dager, så vet ikke om det er det du har i og med at du har hatt det så lenge!
Men det er visst smittsomt, så hvis man er borti det med fingrene og så kan du smitte deg selv og få det igjen. Jeg tror det var sånn jeg fikk det på begge øynene.

Google det så ser du hvordan det ser ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...