Gå til innhold

Champagne på kirketrappa

Skal dere drikke champagne på kirketrappa?  

1 stemme

1. 1. Skal dere drikke champagne på kirketrappa?

• ja
      15
    • nei
      18
    • vet ikke....
      4

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hos oss blir det ikke noen champagne på kirketrappa. Det er ikke naturlig for oss i det hele tatt.

Både vi og gjestene venter til velkomstdrinken ved festlokalet.

I tillegg til at det er litt harry med champagne utenfor kirken, synes jeg det virker litt styrete jeg. Som brud har man jo hendene fulle med brudebukett, håndhilsing og kanskje må man også holde slør/slep oppe innimellom. Jeg tviler på at jeg har noen ledig hånd til å holde et champagneglass med utenfor kirken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm...det var iallefall det de sa til oss da vi spurte. Men det skal nevnes at vi hadde lukket vielse og da. Og champagnen hadde vi ikke tenkt på før forloverne våre stakk den oppunder nesa på oss.

Heller ikke sorenskriveren nekter borgelig vigde par å drikke champagne utenfor kontorene dems - og de deler dem med politiet?!? Kanskje de er mer "slepphendt" med loven når det gjelder bryllup?

Gjest Poirot
Skrevet
Kanskje de er mer "slepphendt" med loven når det gjelder bryllup?

Det kan godt tenkes. Og det synes jeg de burde være også. Men det er jo opptil ethvert tinghus og kirke å velge.

(Det samme mener jeg gjelder folk som eks sitter i en park og koser seg med vin eller noen øl på stranda. Loven er ment for å unngå ufyselig oppførsel, ikke nekte folk å ta symbolske bilder på kirketrappen!)

Skrevet
Ja vi skal. Hvis det er lov med alkohol på trappa. Hvis ikke nytes den i bilen på vei til fotograf :-)

:enig_animasjon: Det skal vi og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...