AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Hør på ekspertene, jenter: http://www.0330.no/2011/10/er-sex-pa-frste-date-en-god-ide.html#.UgHK_pKpWHM Men, og her kommer det et temmelig stort men, det er forskjell på gutter. Gutter som anser sin egen sosiale verdi som høy ser på andre gutter som en mindre trussel. Johnny Depp er sjeldent urolig for at dama hans skal være utro, han vet at han uansett er det beste hun kan få. Videre vet han at det finnes en milliard jenter som gjerne vil ta over. Derfor kan vi si at: Menn som er lite sjalu, og ikke dømmer jenter for at de har sex med mange partnere eller sex på første date, signaliserer at de har høy sosial verdi og at de antageligvis er trygg på sin egen popularitet hos jenter. Menn som lett blir sjalu, skriver lange tirader i debattfeltet på Dagbladet nett om hvordan likestillingen har gått for langt, som synes at jenter har alt for mye sex med alt for mange, signaliserer at de har lav sosial verdi og at de ikke er populære blant jenter. Gå inn på Usminket også http://www.usminket.no/ Anonymous poster hash: 7585f...f4f 12
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 12. De fleste jenter har hatt one-night-stands og synes tanken er spennende. Det gjør de ikke til dårligere jenter, det betyr bare at de er normalt kåte.-Andreas Hah, nå kan disse kg-mennene som hyler så høyt om hva alle menn og gutter er ute etter gå å diskutere sakene her inne med Andreas i stedet http://www.0330.no/2012/05/hvordan-ikke-sjekke-opp-jenter.html#.UgHNM5KpWHM Anonymous poster hash: 7585f...f4f 14
oslom Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 (endret) Interessant. Jeg synes generelt at kvinner og menn må få ha de partnerne som de selv ønsker - uansett antall. Det er en privatsak. Så får det være opp til partnere i forhold å "skjerpe" seg - dersom det er det de ønsker - og holde seg til den ene med klærne av dersom det er slik de vil ha samlivet sitt. Hva mine partnere og X'er og kommende kjærester har lekt seg med opp gjennom tidene er ikke noe jeg ligger våken av. Og husk en ting til: Med antall menn (og kvinner...) og timer i senga (gud forby at hun kun har hatt sex i senga, men alikevel) så teller også erfaring...! Men det er en annen ting her som ikke ble tatt opp (såvidt jeg så når jeg skummet gjennom artikkel) og det er at mange(??) kvinner dømmer sine medsøstre vel så hardt og kaller de for "horer" dersom de tar, i deres hode, litt for villig for seg av klodens menn. Etter hvert ser det for meg ut til at denne fordømmelsen er et vel så stort problem. Anyone? Endret 7. august 2013 av oslom
Alina X Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 12. De fleste jenter har hatt one-night-stands og synes tanken er spennende. Det gjør de ikke til dårligere jenter, det betyr bare at de er normalt kåte.-Andreas Hah, nå kan disse kg-mennene som hyler så høyt om hva alle menn og gutter er ute etter gå å diskutere sakene her inne med Andreas i stedet http://www.0330.no/2012/05/hvordan-ikke-sjekke-opp-jenter.html#.UgHNM5KpWHM Anonymous poster hash: 7585f...f4f Enig. Jeg synes det er feil å dømme på den måten. Hadde ikke jenter hatt ons,hadde gutter ihvertfall ikke fått pult,med mindre ved tvang,giftemål eller horekjøp...man er normal selvom man har hatt et ligg, man er ikke en ekkel,uverdig hore. Plussat vi er i 2013 da ikke i 1895. 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Dette synes jeg blir for enkelt. Selv jeg som kvinne synes at det finnes faktisk et antall partnere som jeg vil påstå er for høyt, og her skiller jeg ikke mellom menn og kvinner. I bunn og grunn tror jeg dette handler om hvilket forhold man har til seksualitet. For noen er dette kanskje man føler at man kun deler med andre man har sterke følelser for, for andre kan det være nytelse og lyst som dominerer. Det betyr jo ikke at sistnevnte ikke kan være i et forhold, ei heller at vedkommende er mer eller mindre tilbøyelig til å være utro på grunn av sitt syn på seksualitet. Det er jo like sannsynlig at den som er opptatt av seksualitet som noe som deles mellom to som er glad i hverandre finner noen andre å være glad i som at den som at den andre skulle ha lyst på sex med en annen person. Det er jo heller ikke vanntette skott mellom de to oppfatningene, ei er dette de eneste forholdene man kan ha til sex. Der antall partnere blir et problem er når to personer med svært forskjellige forhold til seksualitet og sex blir sammen. Som alle aspekter av et forhold så må man også søke å finne fram til et kompromiss eller en felles forståelse av seksualiteten mellom to personer. Om denne forståelsen ikke oppnås fordi man i utgangspunktet har et altfor forskjellig syn på sex og seksualitet så er det ikke usannsynlig at forholdet tar slutt. For både menn og kvinner er det ikke unormalt å søke i fortiden for å si noe om partneres karakter og holdninger, for enkelte da vil det kanskje ikke være mulig å få til en felles forståelse rundt det seksuelle om man oppdager at partneren har en karakter og holdning som man føler er helt feil for en. Dette kan komme til uttrykk i for mange partnere, eller det kan være noe annet. Så hvorfor man på død og liv skal forsøke å si at det er galt av enkelte å ikke ønske å være sammen med noen de ikke klikker med seksuelt og følelsesmessig fordi en del av dette er antallet partnere de har hatt i fortiden er for høyt til at man selv kan leve med det forstår jeg ikke. Det finnes da folk som gjør det slutt for en rekke grunner, det viktigste er vel at man finner et menneske som man passer med? Anonymous poster hash: db203...ac7 1
Cuckold Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 (endret) Hør på ekspertene, jenter: http://www.0330.no/2011/10/er-sex-pa-frste-date-en-god-ide.html#.UgHK_pKpWHM Men, og her kommer det et temmelig stort men, det er forskjell på gutter. Gutter som anser sin egen sosiale verdi som høy ser på andre gutter som en mindre trussel. Johnny Depp er sjeldent urolig for at dama hans skal være utro, han vet at han uansett er det beste hun kan få. Videre vet han at det finnes en milliard jenter som gjerne vil ta over. Derfor kan vi si at: Menn som er lite sjalu, og ikke dømmer jenter for at de har sex med mange partnere eller sex på første date, signaliserer at de har høy sosial verdi og at de antageligvis er trygg på sin egen popularitet hos jenter. Menn som lett blir sjalu, skriver lange tirader i debattfeltet på Dagbladet nett om hvordan likestillingen har gått for langt, som synes at jenter har alt for mye sex med alt for mange, signaliserer at de har lav sosial verdi og at de ikke er populære blant jenter. Gå inn på Usminket også http://www.usminket.no/ Anonymous poster hash: 7585f...f4f Selvsagt er det lettere å godta at kjæresten har ligget med mange hvis man selv er blant de 20-30% mest populære av hannkjønn og man derfor har fått mer enn sin andel tilfeldig sex. Jeg synes imidlertid ikke det er det minste rart at gutter som ikke velges for one night stands (der jentene kan tillate seg å være svært kresne) ikke synes det er så kult om dama hans har vært med på å bygge opp andre menn gjennom tilfeldig sex mens han måtte leve i frustrasjon som singel. Som mann betyr faktisk muligheten til å få respons på sin appell som seksuelt individ en god del, i hvert fall for en del av oss. Det å bare være god nok for sex i forhold mens du ikke er attraktiv nok til å få sex for sexens skyld er kjipt. Les hva jeg skrev på Sukkers Datingmagasinet for et par år siden: Betydningen av sex https://sukker.no/datingmagasin/2009/09/betydningen-av-sex/ Det er påfallende hvor kulturelt tillatt det er å forakte menn som ikke tilhører vinnerne. "Lav sosial verdi", hva er det for noe? Jeg tilhører selv de menn som har fått mer enn min andel tilfeldig sex, og jeg har likevel ingen trang til å forakte menn som har hatt det litt vanskeligere. Og jentene som blir sammen med dem bør forstå at dette ikke er dårlige menn selv om de ikke hadde like lett for å nedlegge damer som de mest populære. At menn som ikke har ligget med mange synes det er ønskelig at dama heller ikke har gjort det er slik jeg ser det både naturlig og uproblematisk. Selv om jeg selv synes det er helt fint at hun har hatt et vilt og spennende sexliv. Siden dette er noe jeg også har hatt. Endret 7. august 2013 av Cuckold 4
Gjest abcdefgh Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 (endret) Helt ut av sammenheng ; Så dritt lei "eksperter" på alle felt som skal si hva vi bør mene om ting vi er i stand til å gjøre opp en mening om eller finne ut av selv. Tenke sjæl . /Dagens rant. Endret 7. august 2013 av abcdefgh 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Jeg driter i fortiden hennes på den fronten. Både jeg og henne har draget, og ingen av oss bryr oss om fortiden. Fremtiden med henne, den kvinnen jeg elsker, er det viktigste. Hun er den mest intelligente og smarte kvinnen jeg kjenner, og om fortiden hennes har vært med på å skapt denne kvinnen, er jeg den heldigste fyren på planeten som har fått tak i henne. Anonymous poster hash: 88aad...166 7
tom1986 Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 lol, når ble gode vibber eksperter på noe som helst? 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 lol, når ble gode vibber eksperter på noe som helst? Seriøst? er du serrriøs? Ikke dum deg ut, gutt 86. Anonymous poster hash: 88aad...166 7
AnonymBruker 42 Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 I call BS!!! Jeg dømmer ikke damer om de har sex første date, ei heller har hatt mange sexpartnere... Jeg verken har eller tror jeg har "høy sosial verdi", ikke er jeg trygg på min egen populæritet hos damene heller Eksperter MY ***!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 Jeg tror visse menn blir usikker på dette i mangel på skikkelige forbilder på nettet. De ser menn som har forfalt (det er de som snakker høyest). Hvor mange menn er det ikke som har sagt opp igjennom tiden "jeg er ferdig med å være snill, nå skal jeg bli slem" (Ja, man kan jo bare se hvor fint det gikk for de mennene, der de enda sitter å sutrer på akkurat samme ståsted i 30årene). 0330 er ikke en side for slike menn. 0330 er en side som skal øke selvtilliten din, til å ta ansvar for egne følelser, og handle der etter med redelige intensjoner. Slutt å følg etter den sure trege traktoren. Det beste en fyr kan gjøre, er å beholde lekenheten, gnisten, smilet, selvtilliten, åpenheten og leve positivt med seg selv. Det er en sjelden skatt, innimellom. Behold gnisten og naiviteten omså. Anonymous poster hash: 88aad...166 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 I call BS!!! Jeg dømmer ikke damer om de har sex første date, ei heller har hatt mange sexpartnere... Jeg verken har eller tror jeg har "høy sosial verdi", ikke er jeg trygg på min egen populæritet hos damene heller Eksperter MY ***! "signaliserer" at de har høy sosial verdi og at de antageligvis er trygg på sin egen popularitet hos jenter. Du er nok tryggere på din popularitet hos kvinnene enn en som er helt nede i søppeldunken om hva selvtillit angår. Som bruker er det i hvert fall det du signaliserer for meg. Du er kanskje ikke verdens mest selvsikre mann, men du er ikke helt barfot, tøffel, urimelig osv. Anonymous poster hash: 88aad...166 2
Sweet77 Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Enig. Jeg synes det er feil å dømme på den måten. Hadde ikke jenter hatt ons,hadde gutter ihvertfall ikke fått pult,med mindre ved tvang,giftemål eller horekjøp...man er normal selvom man har hatt et ligg, man er ikke en ekkel,uverdig hore . Plussat vi er i 2013 da ikke i 1895. En del gutter får ikke pult selv om jenter har ons heller. ...og derfor består stemplene. 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 I call BS!!! Jeg dømmer ikke damer om de har sex første date, ei heller har hatt mange sexpartnere... Jeg verken har eller tror jeg har "høy sosial verdi", ikke er jeg trygg på min egen populæritet hos damene heller Eksperter MY ***! Du er nok tryggere på deg selv enn tom1986. Det synes jeg i hvertfall at du signaliserer. Anonymous poster hash: 1637d...f83 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 Selvsagt er det lettere å godta at kjæresten har ligget med mange hvis man selv er blant de 20-30% mest populære av hannkjønn og man derfor har fått mer enn sin andel tilfeldig sex. Jeg synes imidlertid ikke det er det minste rart at gutter som ikke velges for one night stands (der jentene kan tillate seg å være svært kresne) ikke synes det er så kult om dama hans har vært med på å bygge opp andre menn gjennom tilfeldig sex mens han måtte leve i frustrasjon som singel. Som mann betyr faktisk muligheten til å få respons på sin appell som seksuelt individ en god del, i hvert fall for en del av oss. Det å bare være god nok for sex i forhold mens du ikke er attraktiv nok til å få sex for sexens skyld er kjipt. Les hva jeg skrev på Sukkers Datingmagasinet for et par år siden: Betydningen av sex https://sukker.no/datingmagasin/2009/09/betydningen-av-sex/ Det er påfallende hvor kulturelt tillatt det er å forakte menn som ikke tilhører vinnerne. "Lav sosial verdi", hva er det for noe? Jeg tilhører selv de menn som har fått mer enn min andel tilfeldig sex, og jeg har likevel ingen trang til å forakte menn som har hatt det litt vanskeligere. Og jentene som blir sammen med dem bør forstå at dette ikke er dårlige menn selv om de ikke hadde like lett for å nedlegge damer som de mest populære. At menn som ikke har ligget med mange synes det er ønskelig at dama heller ikke har gjort det er slik jeg ser det både naturlig og uproblematisk. Selv om jeg selv synes det er helt fint at hun har hatt et vilt og spennende sexliv. Siden dette er noe jeg også har hatt. Jeg opplever at det er mer disse usikre mennene som du snakker om, som er ute etter å slenge med leppa å kalle kvinner for horer og billige. Da får de tåle støyten. Hadde vel fått fred ellers. Og velge hvem de vil, får de uansett! Men å slenge med leppa, er noe helt annet. Anonymous poster hash: 1637d...f83 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 En del gutter får ikke pult selv om jenter har ons heller. ...og derfor består stemplene. Nettopp! Anonymous poster hash: 1637d...f83 2
Sweet77 Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Jeg tror visse menn blir usikker på dette i mangel på skikkelige forbilder på nettet. De ser menn som har forfalt (det er de som snakker høyest). Hvor mange menn er det ikke som har sagt opp igjennom tiden "jeg er ferdig med å være snill, nå skal jeg bli slem" (Ja, man kan jo bare se hvor fint det gikk for de mennene, der de enda sitter å sutrer på akkurat samme ståsted i 30årene). 0330 er ikke en side for slike menn. 0330 er en side som skal øke selvtilliten din, til å ta ansvar for egne følelser, og handle der etter med redelige intensjoner. Slutt å følg etter den sure trege traktoren. Det beste en fyr kan gjøre, er å beholde lekenheten, gnisten, smilet, selvtilliten, åpenheten og leve positivt med seg selv. Det er en sjelden skatt, innimellom. Behold gnisten og naiviteten omså. Anonymous poster hash: 88aad...166 Haha, når ble det Nettets oppgave å holde Norske Menn med forbilder? Ellers fine poeng. 1
tom1986 Skrevet 7. august 2013 #19 Skrevet 7. august 2013 Seriøst? er du serrriøs? Ikke dum deg ut, gutt 86. Anonymous poster hash: 88aad...166 Seriøst. En ting skal de ha, de er flinke til å utnytte naive unge gutter uten drag på damer. Tjener sikkert decent med penger på desperate guttunger ved å pakke inn litt banal psykologi i en flashy pakke. 1
tom1986 Skrevet 7. august 2013 #20 Skrevet 7. august 2013 Du er nok tryggere på deg selv enn tom1986. Det synes jeg i hvertfall at du signaliserer. Anonymous poster hash: 1637d...f83 Typisk jentetaktikk. Dersom en gutt avviser en jente som potensiell kjæreste, er det noe galt med han og ikke henne. Enten er han for lav, liten kuk, har for dårlig jobb, for lite selvtillit, lite trygg på seg selv etc. Vi vet alle hvorfor dette skjer. Fordi kvinners ego er så skjørt og svakt at de må fortelle seg dette for å rett og slett takle avvisning. Det er bare å lese de uttallige trådene her inne på kg, der kvinner er livredde for å ta det første steget og risikere avvisning. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå