Gå til innhold

Tisset mitt lukter honnikorn!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tisset mitt lukter søtt/honnikornish hvis jeg har en infeksjon f.eks UV.

Anonymous poster hash: 95799...26a

Samme her.

Anonymous poster hash: 991f1...ddb

• 6 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest LÅBFOS
Skrevet

Jeg elsker denne tråden. Jeg var oppriktig redd for at jeg var alvorlig syk på en eller annen måte, men jeg har jo akkurat blitt storforbruker av iskaffe, det forklarer alt :ler:  

Skrevet

Får honnikorn lukt på urinen et par ganger i året jeg å. Aldri hatt noe problem med å sette ord på lukten, men aldri skjønt hva det kommer av 🤷‍♀️ men vært sånn siden jeg var liten, har ikke diabetes eller noen andre sykdommer. 

Anonymkode: 97eb4...daa

Skrevet

^ Skal drikke iskaffe cappucino og skjekke om det er det som lager den lukten, kan ikke huske å ha drukket det de gangene det har luktet, men det kan jo godt hende! Drikker det jo veldig sjeldent og det er sjeldent det lukter honnikorn. Blir spennende å se 😱

Skrevet
10 minutter siden, BrillsMedSkills skrev:

Jeg elsker denne tråden. Jeg var oppriktig redd for at jeg var alvorlig syk på en eller annen måte, men jeg har jo akkurat blitt storforbruker av iskaffe, det forklarer alt :ler:  

Du elsker en tråd det ikke har vært aktivitet i på over seks år... Jaja. 

Anonymkode: 629b0...ae9

Gjest LÅBFOS
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du elsker en tråd det ikke har vært aktivitet i på over seks år... Jaja. 

Anonymkode: 629b0...ae9

Du har litt tungt for det du, men det går fint! Der er ikke aktiviteten det kommer an på kjære deg, det er selvsagt innholdet. Hallo i luken :ler: 

Skrevet

Tine sine iskaffer er notoriske når det kommer til å sette lukt på urinen, jeg liker iskaffe, men jeg holder meg nå totalt unna Tine sine, alle varianter, nettopp fordi det setter så ekstremt sterk lukt på urinen.

Jeg har ikke det problemet med andre merker, Starbucks, Q, og så videre.

Ikke at jeg syns det lukter honnikorn da, det lukter AKKURAT som iskaffen lukter.

Jeg nevnte det for moren min en gang hun spurte om jeg ville smake på en ny smak av Tine iskaffe hun hadde fått dilla på, og da sa jeg nei takk og forklarte hvorfor.

Et par dager senere snakket vi sammen igjen, og da kom det. "Forresten, nå skjønner jeg hva du mener... Jeg har jo lagt merke til lukten, men aldri tenkt at det kunne være iskaffen!"

Men når jeg var barn så husker jeg at jeg noen ganger syns det luktet honnikorn når jeg tisset.

En gang på barneskolen klarte jeg å nevne det for noen klassevenninner og spurte om de hadde merket det samme.

Det var ikke så veldig populært, for å si det sånn, de bare kikket rart på meg og sa "ææææsj!", og jeg skjønte ikke da hva som var så galt med å spørre om det, vi var til og med på toalettet når jeg spurte, så det var ikke slik at jeg tok det opp i spisepausen eller noe tilsvarende upassende.

Men så har jeg jo funnet ut nå i voksen alder at jeg har Aspergers, så da skjønner jeg jo nå hvorfor jeg ikke skjønte da hva som var så galt med å spørre om det.

Nå til dags har vi heldigvis anonyme forum som KG hvor man kan spørre om slike ting uten å begå sosiale brølere :fnise:

Anonymkode: 024ba...0a7

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tine sine iskaffer er notoriske når det kommer til å sette lukt på urinen, jeg liker iskaffe, men jeg holder meg nå totalt unna Tine sine, alle varianter, nettopp fordi det setter så ekstremt sterk lukt på urinen.

Jeg har ikke det problemet med andre merker, Starbucks, Q, og så videre.

Ikke at jeg syns det lukter honnikorn da, det lukter AKKURAT som iskaffen lukter.

Jeg nevnte det for moren min en gang hun spurte om jeg ville smake på en ny smak av Tine iskaffe hun hadde fått dilla på, og da sa jeg nei takk og forklarte hvorfor.

Et par dager senere snakket vi sammen igjen, og da kom det. "Forresten, nå skjønner jeg hva du mener... Jeg har jo lagt merke til lukten, men aldri tenkt at det kunne være iskaffen!"

Men når jeg var barn så husker jeg at jeg noen ganger syns det luktet honnikorn når jeg tisset.

En gang på barneskolen klarte jeg å nevne det for noen klassevenninner og spurte om de hadde merket det samme.

Det var ikke så veldig populært, for å si det sånn, de bare kikket rart på meg og sa "ææææsj!", og jeg skjønte ikke da hva som var så galt med å spørre om det, vi var til og med på toalettet når jeg spurte, så det var ikke slik at jeg tok det opp i spisepausen eller noe tilsvarende upassende.

Men så har jeg jo funnet ut nå i voksen alder at jeg har Aspergers, så da skjønner jeg jo nå hvorfor jeg ikke skjønte da hva som var så galt med å spørre om det.

Nå til dags har vi heldigvis anonyme forum som KG hvor man kan spørre om slike ting uten å begå sosiale brølere :fnise:

Var jo ikke noe galt i å spørre om det, men dere var barn. 

• Liker 1
Skrevet

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke feil å spørre om det. Jeg har snakket med samtlige venner av meg om dette i voksen alder, og det er ingen som har reagert annerledes enn de ville ha gjort til andre temaer om kropp og helse :)

Anonymkode: 0bfba...3df

Skrevet
På 7.8.2013 den 1.12, Flekk skrev:

Jeg er så glad for at jeg kan sette ord på lukten. Hater når jeg lukter noe men ikke kan si hva det lukter som.

Men tisset mitt lukter uten tvil honnikorn!

Når jeg googlet det så kom det opp masse artikler om diabetes :daane:

Jeg har også sett på YouTube at en baby med sirupstisslukt hadde en alvorlig sykdom (ikke diabetes).

Jeg spiser snop og drikker brus, men ikke så mye.

Miiiip. :tristbla: Er det noe galt?

Maple Sirup Urine Syndrome. 

Det lukter absolutt ikke honnikorn. Det lukter veldig spesifikt lønnesirup, ikke bare søtt. 

Anonymkode: da5e1...e1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...