Gå til innhold

Frustrert!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente som elsker sex, jeg er IKKE den typen som har ONS da jeg ikke får noe ut av det.

jeg har jo vibrator osv, men noen ganger savner jeg å bli tatt på! er jeg den eneste??

er kanskje litt sær når jeg kommer til menn, jeg vil ikke ha noen jeg egentlig ikke tenner på, så går en stund mellom hver gang jeg er i et forhold. lov å bli litt frustrert da eller?

veit ikke helt hvor jeg vil med denne tråden, men luft tankene deres. for all del si at jeg er prektig, men jenter får jo refs om de har ONS nå til dags så det holder jeg meg for god for :P



Anonymous poster hash: 842ab...82f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er i godt selskap i dag :-) Ser du ikke den andre tråden?

Har prøvd å bote på det med nettsex - men det avstedkommer ikke fysisk kontakt.

jeg er ei jente som elsker sex, jeg er IKKE den typen som har ONS da jeg ikke får noe ut av det.

jeg har jo vibrator osv, men noen ganger savner jeg å bli tatt på! er jeg den eneste??

er kanskje litt sær når jeg kommer til menn, jeg vil ikke ha noen jeg egentlig ikke tenner på, så går en stund mellom hver gang jeg er i et forhold. lov å bli litt frustrert da eller?

veit ikke helt hvor jeg vil med denne tråden, men luft tankene deres. for all del si at jeg er prektig, men jenter får jo refs om de har ONS nå til dags så det holder jeg meg for god for :P



Anonymous poster hash: 842ab...82f



Anonymous poster hash: 0ff78...589
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er i godt selskap i dag :-) Ser du ikke den andre tråden?

Har prøvd å bote på det med nettsex - men det avstedkommer ikke fysisk kontakt.

Anonymous poster hash: 0ff78...589

nei har ikke det, link? :)

jeg ville ikke følt meg trygg på å møte noen fra nett bare for sexen. savner mest en å ha sex med som jeg stoler på sånn at jeg tørr å være meg selv til det fulleste :)

Anonymous poster hash: 842ab...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,

mente ikke på ordentlig - bare chattesex.

nei har ikke det, link? :)

jeg ville ikke følt meg trygg på å møte noen fra nett bare for sexen. savner mest en å ha sex med som jeg stoler på sånn at jeg tørr å være meg selv til det fulleste :)



Anonymous poster hash: 842ab...82f



Anonymous poster hash: 0ff78...589
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke ha noen flere betenkeligheter med å ha ONS enn menn.

Men ONS vet man jo ikke hvor har vært, så hva med en pule-kopis?:) Har bare gode erfaringer med det!



Anonymous poster hash: 3cb0e...fdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt flere pulevenninner. Problemet er at alle har forelsket seg i meg og jeg får for mye dårlig samvittighet. Orket det ikke.



Anonymous poster hash: 0ff78...589
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke kvinner kan ha sex med en person over tid uten å knytte seg på ett eller annet vis. Kan ikke si vi menn er fri for det heller - det er jo mye av limet i et forhold - ikke rart om det fører til følelser. Det kan funke et par måneder - så blir det komplisert.

Når det er sagt så er den beste sex'en den med en person man har følelser for. God damn it. Give me snusk in kjærlighetsinnpakning!



Anonymous poster hash: 0ff78...589
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen her som egner seg for pulekompiser :s de er liksom på min alder, og jeg har fått litt smaken på de som er litt eldre med mer erfaring. hadde ONS en gang for lenge siden med en som er rundt 40 (jeg er 22) å visste at det ikke ble noe mer, men GUUUD så deilig :P



Anonymous poster hash: 842ab...82f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke kvinner kan ha sex med en person over tid uten å knytte seg på ett eller annet vis. Kan ikke si vi menn er fri for det heller - det er jo mye av limet i et forhold - ikke rart om det fører til følelser. Det kan funke et par måneder - så blir det komplisert.

Når det er sagt så er den beste sex'en den med en person man har følelser for. God damn it. Give me snusk in kjærlighetsinnpakning!

Anonymous poster hash: 0ff78...589

nei tror ikke det jeg heller. hadde en pulekompis som rett og slett bare var pulekompis, og det gikk bra. vi er bestevenner som passer utrolig bra sammen i fylle men ikke ellers :P hahaha

Anonymous poster hash: 842ab...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gud. vi skulle hatt oss en frekk omgang da

har ingen her som egner seg for pulekompiser :s de er liksom på min alder, og jeg har fått litt smaken på de som er litt eldre med mer erfaring. hadde ONS en gang for lenge siden med en som er rundt 40 (jeg er 22) å visste at det ikke ble noe mer, men GUUUD så deilig :P



Anonymous poster hash: 842ab...82f



Anonymous poster hash: 0ff78...589
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...