Gå til innhold

Bestilling av time. Trenger hjelp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en utstående føflekk i ansiktet jeg gjerne vil få fjernet. Jeg er ikke interessert i lang ventetid hvor jeg må først få time hos fastlege, og såå få time hos en hudspesialist. Ikke har jeg tid til slike mellomstopp heller. Jeg har mest sannsynligvis bestemt meg for å dra til en privat klinikk for å få unnagjort dette.

Problemet er bare at dersom jeg får utlevert time på epost (da det er det jeg skal), og timen ikke passer meg så er jeg redd for at jeg må betale for å få skiftet time. Jeg fant nemlig dette på hjemmesiden deres:

Avbestilling

Dersom du avbestiller, blir følgende avbestillingsgebyr belastet:

• For konsultasjonstimer som ikke benyttes, eller avbestilles senere enn 24 timer før avtalt time belastes med kr. 200 + kr. 50 i BG gebyr.
  • For operasjoner som avbestilles senere enn 48 timer: 20 % av behandlingskostnadene (lørd./sønd. regnes ikke med).
  • Dersom avbestilling skjer mindre enn 24 timer før, eller at du uteblir, har klinikken rett til å kreve inntil 50% av behandlingskostnadene.

Jeg vil jo at timen skal passe min kalender også, og jeg synes det er dumt dersom jeg må si at "nei, dette passer ikke, har dere noen ledige timer den og den uken?" og så må jeg betale for å få skiftet, eller er det bare jeg som misforstår?

Beklager for litt kronglete innlegg, men takker for svar :)

Anonymous poster hash: 2fa88...188
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man betaler ikke avbestillingsgebyr om en må bytte time. I hvert fall om timen er byttet innen rimelig tid. Avbestillingsgebyret skal sikre klinikken mot at de får timer som står ubrukt og de dermed taper penger på.

Anonymous poster hash: 72f03...dbd
AnonymBruker
Skrevet

Man betaler ikke avbestillingsgebyr om en må bytte time. I hvert fall om timen er byttet innen rimelig tid. Avbestillingsgebyret skal sikre klinikken mot at de får timer som står ubrukt og de dermed taper penger på.

Anonymous poster hash: 72f03...dbd

Okei, tusen takk for svar!! :)

Anonymous poster hash: 2fa88...188

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...