Snakkis Skrevet 6. august 2013 #21 Skrevet 6. august 2013 Det er ikke du som setter normalstandaren for andre familier? Ting som du er oppvokst med trenger ikke være normalt for meg. Syntes du henger deg for mye opp i dette. Min stefar er som min far.. Jeg er 26 år å når jeg sover over hos mamma og "pappa" gir jeg dem fremdeles nattasuss og klem... (å jeg har i dag barn selv). 4
Soon Skrevet 6. august 2013 #22 Skrevet 6. august 2013 Merkelig for noen, helt normalt for andre. Jeg kysser barna mine på munnen hver dag, og de kysser tilbake - de er dog bare 11 måneder og 4 år, men når man er oppvokst med det vet de jo ikke om noe annet. For alt vi vet har denne stefaren vært inne i bildet som eneste farsfigur så lenge jenta kan huske, og dette er noe de er vant med å gjøre. Pedoalarm? Nei, det tror jeg nok ikke.... 4
kisskissbangbang Skrevet 6. august 2013 #23 Skrevet 6. august 2013 Andres barn? Unnskyld meg. En stefar og en stedatter kan ha minst like godt forhold som en far og en datter.Jeg setter min stefar på lik linje med min far, de to er nøyaktig like viktige i mitt liv! Han er pappan min på lik linje som min far er, så jeg er ikke "andres barn" i hans øyne. Enig og amen!! Creepy stefar. Jeg hadde skrudd på pedoalarmen. Hvor er "river seg i håret"-smileyen når en trenger den? Her-re-gud, menneske! 6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #24 Skrevet 6. august 2013 Det er ekkelt å kysse barna sine på munnen, punktum. At han er stefar er urelevant så lenge han er farsfigur. Anonymous poster hash: 1e1e4...f61 3
Soon Skrevet 6. august 2013 #25 Skrevet 6. august 2013 Det er ekkelt å kysse barna sine på munnen, punktum. At han er stefar er urelevant så lenge han er farsfigur. Anonymous poster hash: 1e1e4...f61 Syns du ja. Men det er ikke alle som syns det er ekkelt. Hvorfor skulle det være EKKELT å kysse de søte små munnene til sine egne barn??? 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #26 Skrevet 6. august 2013 Hun er hos faren annenhver helg. Ville bare vite om det er normalt. Får frysninger pga det ser ut som et skikkelig kyss på munnen( han tar hodet hennes og man nesten hører smask). Ja han gjør det offentlig og det virker som de er en lykkelig familie. En rolig, stille jente som snakker ikke så mye TsAnonymous poster hash: 537f1...da6
~Akasha~ Skrevet 6. august 2013 #27 Skrevet 6. august 2013 (endret) Det er ikke uvanlig at barn prøver å kysse omsorgspersoner, husker jeg selv også iherdig gjorde mine forsøk på å nusse mine midt på munnen, da jeg var liten. Endret 6. august 2013 av ~Akasha~
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #28 Skrevet 6. august 2013 om det hadde vært noe galt så hadde han vel mest sansynlig ikke gjort det i all offentlighet? dessuten er det ikke så unormalt å kysse barna sine på munnen. For alt vi vet kan jo stefaren ha vært der siden hun var liten, og at de har et utrolig godt forhold. Småsøstrene mine er også slik med pappa, de koser og kysser og klemmer på han hele tiden ! og de går i 4. klassen. Anonymous poster hash: ee834...419 1
Foreveryoung Skrevet 6. august 2013 #29 Skrevet 6. august 2013 Jeg fikk kyss på munnen av min mor noen få ganger, men da var jeg ganske liten. Ville si at det er naturlig og greit. Men stefar blir litt over the top for min del..
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #30 Skrevet 6. august 2013 Haha, jeg kysser lillesøsteren min og lillebroren min på munnen. De er henholdsvis 9 og 6. Tror jeg også kysser mamma på munnen innimellom, jeg er 25. Vi er litt sære, men har bare alltid gjort sånn! Syntes ikke det er ekkelt, og syntes det blir litt fordømmende og tenke at "uff dette er ekkelt" kun fordi det er noe dere ikke er vant med. samme her;P hehe har faktisk små søsken på samme alder som deg og men er man oppvokst med det så er det ikke rart. for de som ikke er det er det sikkert utenkelig og merkelig. Anonymous poster hash: a2e56...25b 1
Yme Skrevet 6. august 2013 #33 Skrevet 6. august 2013 (endret) Men jeg forstår jo at det ikke er greit at jeg syns det er rart, siden du ikke syns det er rart... Smarta... Endret 6. august 2013 av Yme 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #34 Skrevet 6. august 2013 Jeg synes det er rart, men det synes jeg generelt om foreldre (herunder steforeldre) som kysser sine barn på munnen. Det handler nok bare om hva man er oppvokst med. Bekymringsverdig er det uansett ikke. Ingen grunn til å tro at dette er noe annet enn en helt vanlig og harmløs måte for disse to å si ha det på.Anonymous poster hash: 06b88...62e 1
Frisørdama Skrevet 6. august 2013 #35 Skrevet 6. august 2013 Personlig så liker jeg ikke kyssing på munn mellom barn og voksne, men det kan vel være fordi jeg aldri har opplevd det i min familie eller i de familiene rundt meg. Men det er veldig vanlig andre steder i verden, og å rope "pedo" blir litt drøyt. Hvis du er veldig bekymret kan du vel bare være likefrem og spørre moren på tomannshånd
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #36 Skrevet 6. august 2013 Jeg vokste opp i en familie med null fysisk kontakt, ingen klem, kos, nuss av noe slag. Men allikevel er det helt naturlig for meg å gi barna mine hade og nattanuss. Men ikke offentlig. Min datter er 10 og sønn 6 år, og jeg ser nå at det er helt naturlig for min 10 år gammel datter å gjøre dette, og jeg vil ikke si til henne at jeg ikke ønsker det, men syns selv det blir rart etter passert 1 klasse på skolen. Syns de blir for gamle for dette da, og at det holder med nuss på kinnet og klem. Men hun har vokst opp med det, så for henne er det naturlig. Anonymous poster hash: f2f3b...d6a 1
Labbefrøken Skrevet 6. august 2013 #37 Skrevet 6. august 2013 Jeg hadde en stefar fra jeg var rundt 2 år til langt ute i barneskolen. Vi nussa hverandre på munn, og gjør det fortsatt den dag i dag. Nå har han nemmelig vært onkelen min siden ungdomskolen, haha ikke spør Men for oss er i allefall naturlig og jeg gjør det med både mor, far, søsken og onkler og tanter som er nære. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #38 Skrevet 6. august 2013 æsj hadde min (eks) stefar gjort det på meg I DET HELE TATT ville jeg spydd!!! ikke en gang pappa fikk gjøre det. jeg er en klemmer. men hvis det er greit for moren og dattern så hvorfor ikke.... syns uansett det er ekkelt når det er en stefar... Anonymous poster hash: a6dfe...80b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #39 Skrevet 6. august 2013 Min "stefar" da jeg var 10-12 kysset meg på munnen. Alle syntes det var såååå artig! Det de ikke visste da, var at fyren misbrukte meg seksuelt. Ville kontaktet bv for sikkerhets skyld. Bedre en gang for mye enn en gang for lite!Anonymous poster hash: 6e6c6...8f9 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #40 Skrevet 6. august 2013 Haha, jeg kysser lillesøsteren min og lillebroren min på munnen. De er henholdsvis 9 og 6. Tror jeg også kysser mamma på munnen innimellom, jeg er 25. Vi er litt sære, men har bare alltid gjort sånn! Syntes ikke det er ekkelt, og syntes det blir litt fordømmende og tenke at "uff dette er ekkelt" kun fordi det er noe dere ikke er vant med. Det er ikke naturlig å fly rundt og kysse nære slektninger på munnen! Det er bare kvalmt. I de fleste familier finnes det en naturlig intimgrense som hindrer slik adferd, men det gjelder ikke i deres familie, tydeligvis. Anonymous poster hash: 3211b...7e6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå