AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Når han leverer jenten på sfo sier han hadet og kysser henne på munnen! 1. gangen moren sto rett ved siden av. Det er sånn skikkelig kyss rett i munn. Han er jo veldig inkludert og angasjert, leverer og henter. Jeg har sett det 3 ganger og får frysninger bare av å tenke på det. Hun går i 4.klasse. Er det normalt ??Anonymous poster hash: 537f1...da6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Høres veldig spesiellt ut ja. Kan hende at han som stefar er jentas farsfigur å at de har et veldig nært forhold, men når du går i 4. er du vel ferdig med nuss og klem ute blandt folk... Anonymous poster hash: d4dcd...0a7 1
Gjest LadySizz Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Hvorfor får du frysninger? Fordi noen gjør og viser kjærlighet annerledes enn du selv ville gjort det?? 8
Rosa Sitron Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Syntes det er rart, men er ikke sikker på om det er definert som unormalt.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Høres veldig spesiellt ut ja. Kan hende at han som stefar er jentas farsfigur å at de har et veldig nært forhold, men når du går i 4. er du vel ferdig med nuss og klem ute blandt folk... Anonymous poster hash: d4dcd...0a7 Det spørs vel veldig på hvordan barnet reagerer på det, pannen ville vært mer normalt. Du kan jo spørre mor om " stakkar lise pleier alltid å få hadesuss på munnen av far ?" slik at du ikke "sladrer" men gjør hun obs Anonymous poster hash: e7eb9...1b4
Tibbie Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Det er ganske vanlig blant barn og foreldre i hvert fall. Alder setter ikke alltid en stopper for det. Bare se på Osbourne-familien Det er litt småcreepy at han er stefaren, men om han er farsfiguren er det kanskje ikke så rart. Er han ny og kom nylig inn i livet er det litt rart, ja. Men rart betyr ikke nødvendigvis galt 2
Gjest Gunfreak Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Er jo vanlig blant noen familier å kysse barna på munnen, for andre ikke. At han er stefar betyr vel ingen ting, stefaren min er faren min på alle måter, han har vært faren min i snart 20 år, nå kysser jeg ikke han på munnen, men så er jeg gutt også kysser jeg ingen familie medlemer på munnen. Men syns ikke at det at han er stefar skal være noe å tenke over, kanskje han faktisk er glad i jenta som hun skulle være hans egene, så det du syns er ceepy syns jeg er vakkert da det viser at steforelde ikke må se på stebarna sine på "hennes/hanns" barn, 19
fuerza Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Hvis denne stefaren hadde hatt skumle intensjoner med dette kysset vil han vel ikke ha kysset barnet på munnen foran folk? Jeg er enig i at det er spesielt, men tror ikke jeg ville ha reagert eller rapportert det noen sted. Bare fulgt med på barnet og om det hadde "normal" oppførsel. 8
Yme Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Noen mennesker kysser barna sine på munnen, og det er helt greit, men å gjøre det med andres barn? Det blir litt merkelig for meg... 1
bebisss Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Jeg har aldri kysset noen i min familie på munnen, jeg syns det var veldig rart å se mine veninner kysse sine foreldre når jeg var liten. Jeg prøvde å kysse mamma på munnen en gang jeg var veldig liten, mamma bare "nei IKKE på munnen! bare på kinnet!" da ble jeg litt flau.. Min mann sin søster kysser han på munnen, han selv syns det er litt rart at hun aldri har vokst ifra det og prøver alltid å snu kinnet til, men moren hans kan han kysse på munnen. syns det er veldig merkelig.. Det skjer ikke ofte, men det skjer.. Niesen min vil ofte kysse meg på munnen, hun er 1 år og jeg syns det er litt kvalmt med sikkel og matrester smurt i trynet, jeg kysser henne heller på kinnet hvis det ikke er fullt av graps der eller jeg gir henne ett slengkyss.. Fatter ikke greia med kyssinga, men så er ikke jeg oppvokst med det heller da. 8
Aldrisur Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 I min verden kysser ingen voksne barn på munnen, og jeg synes ikke det er greit at en stefar/far kysser en jente i 4, klasse på munnen. Like lite som jeg synes en stemor/mor skal kysse en gutt i 4. klasse på munnen. Man kan vise kjærlighet og omsorg i massesvis med andre typer kjærtegn. Klem og kyss på pannen eller kinnet f.eks. Mine barn har heller aldri blitt tvunget til å gi klem til gamle tanter og besteforeldre om de ikke har villet det selv. Men dette er i min verden.... og jeg er til tider håpløst gammeldags. 2
Yzma Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 (endret) Haha, jeg kysser lillesøsteren min og lillebroren min på munnen. De er henholdsvis 9 og 6. Tror jeg også kysser mamma på munnen innimellom, jeg er 25. Vi er litt sære, men har bare alltid gjort sånn! Syntes ikke det er ekkelt, og syntes det blir litt fordømmende og tenke at "uff dette er ekkelt" kun fordi det er noe dere ikke er vant med. Endret 6. august 2013 av Lady Vengeance 4
Redbull Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 Noen mennesker kysser barna sine på munnen, og det er helt greit, men å gjøre det med andres barn? Det blir litt merkelig for meg... Andres barn? Unnskyld meg. En stefar og en stedatter kan ha minst like godt forhold som en far og en datter.Jeg setter min stefar på lik linje med min far, de to er nøyaktig like viktige i mitt liv! Han er pappan min på lik linje som min far er, så jeg er ikke "andres barn" i hans øyne. 9
Adhara Skrevet 6. august 2013 #17 Skrevet 6. august 2013 Hva i alle dager.. Dette er et problem fordi..?? 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 Jeg er vokst opp i en familie uten fysisk (eller emosjonell) kontakt, så jeg syntes til og med klemming er rart og intimt. Anonymous poster hash: 56905...de8 2
Yme Skrevet 6. august 2013 #19 Skrevet 6. august 2013 Andres barn? Unnskyld meg. En stefar og en stedatter kan ha minst like godt forhold som en far og en datter.Jeg setter min stefar på lik linje med min far, de to er nøyaktig like viktige i mitt liv! Han er pappan min på lik linje som min far er, så jeg er ikke "andres barn" i hans øyne. Ja, unnskyld deg. 2
Pria Skrevet 6. august 2013 #20 Skrevet 6. august 2013 Creepy stefar. Jeg hadde skrudd på pedoalarmen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå