Pinnedyr Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Noen vil kanskje fortelle meg at gutter med halvlangt hår ikke stirrer på rompa mi, mn sken er at det føler jeg de gjør. De stirrer på kroppen min og ser knoklene på armene mine. Jeg er ikke tynn på magen, men på nedre armer. Det er ekkelt.
Gjest Murica Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Men de med langt eller kort hår stirrer ikke? Du er litt spesiell du, pinne.. 7
Pinnedyr Skrevet 6. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2013 Når jeg ser dem når jeg går inn i butikken, stirrer de på meg, og ser på rumpen min og jeg er redd for at de skal synes jeg er sexy. Jeg har blitt nesten voldtatt av en gutt med halvlangt hår en gang, for han stoppet sykkelen sin og spurte om han kunne få se rumpen min og puppene mine for en tusing.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Slutt med trolleinnleggene dine. Anonymous poster hash: 86045...2dc 5
Pinnedyr Skrevet 6. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2013 Slutt med trolleinnleggene dine. Anonymous poster hash: 86045...2dc Slutt å kalle mine innlegg for trollinlegg når de ikke er det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Du sier jo at du ser på dem når du går inn i butikken, og da er det ikke så rart at de ser tilbake. Man kan dessverre ikke hindre folk i å stirre, men det du kan gjøre er å overse dem hvis du synes de ser på deg på en ekkel måte. Ellers er det jo hyggelig hvis noen synes man er sexy?Anonymous poster hash: 76e78...657 2
Pringle Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Det er vel ikke hyggelig å bli oppfattet som sexy hvis man forbinder det med seksuell trakassering. Nå skjønte jeg endelig hva du mente, Pinnedyr. Snakk med psykologen din om dette neste gang du har time, og pass på å få med hele sammenhengen, da kan det hende han kan hjelpe deg å bli mindre redd! 4
Gjest Sengaia Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Slutt med trolleinnleggene dine. Anonymous poster hash: 86045...2dc OP, men hva er "trollinnlegg"?
navnet Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 (endret) OP, men hva er "trollinnlegg"? Det er de bindene du må bruke når mensen gjør deg trollete Endret 7. august 2013 av navnet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå