Gå til innhold

Gutter med halvlangt hår som stirrer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen vil kanskje fortelle meg at gutter med halvlangt hår ikke stirrer på rompa mi, mn sken er at det føler jeg de gjør. De stirrer på kroppen min og ser knoklene på armene mine. Jeg er ikke tynn på magen, men på nedre armer. Det er ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Murica
Skrevet

Men de med langt eller kort hår stirrer ikke?

Du er litt spesiell du, pinne..

• Liker 7
Skrevet

Når jeg ser dem når jeg går inn i butikken, stirrer de på meg, og ser på rumpen min og jeg er redd for at de skal synes jeg er sexy. Jeg har blitt nesten voldtatt av en gutt med halvlangt hår en gang, for han stoppet sykkelen sin og spurte om han kunne få se rumpen min og puppene mine for en tusing.

AnonymBruker
Skrevet

Slutt med trolleinnleggene dine.

Anonymous poster hash: 86045...2dc
  • Liker 5
Skrevet

Slutt med trolleinnleggene dine. Anonymous poster hash: 86045...2dc

Slutt å kalle mine innlegg for trollinlegg når de ikke er det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du sier jo at du ser på dem når du går inn i butikken, og da er det ikke så rart at de ser tilbake. Man kan dessverre ikke hindre folk i å stirre, men det du kan gjøre er å overse dem hvis du synes de ser på deg på en ekkel måte. Ellers er det jo hyggelig hvis noen synes man er sexy?

Anonymous poster hash: 76e78...657

• Liker 2
Skrevet

Det er vel ikke hyggelig å bli oppfattet som sexy hvis man forbinder det med seksuell trakassering. Nå skjønte jeg endelig hva du mente, Pinnedyr. Snakk med psykologen din om dette neste gang du har time, og pass på å få med hele sammenhengen, da kan det hende han kan hjelpe deg å bli mindre redd!

• Liker 4
Gjest Sengaia
Skrevet

Slutt med trolleinnleggene dine.

Anonymous poster hash: 86045...2dc

OP, men hva er "trollinnlegg"?

Skrevet (endret)

OP, men hva er "trollinnlegg"?

Det er de bindene du må bruke når mensen gjør deg trollete Endret av navnet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...