AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Jeg vil gi en kopi av pikken min til dama, men hvordan går jeg fram? Anonymous poster hash: 87e3a...8f5
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Teknikkmagasinet hadde et instrument for dette før i hvert fall. Da brukte du pikken din til å lage en form man helte dildomateriale i.
Gjest badeand1 Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 http://www.esensual.no/sexleketoy-for-han/clone-a-willy-penis-dildo.html
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Clone-A-Willy eller Cloneboy - begge er ferdige sett for å lage en dildo som er avstøpning av egen penis. Anonymous poster hash: 6af57...8e5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Tenk den dagen du evt. slår opp på brutalt vis, hvor deilig det må være for henne å bare kunne knuse kuken din i gulvet! Men altså. Er dette en gave, bursdaggave f.eks? eller vil du bare gi den? vet du om dette faktisk er noe hun ønsker seg? Vet ikke noe om hvordan man lager det, men mener å ha lest noe lignende om dette for mange år siden, og noen sa det var sånne sett på kondomeriet. Aner ikke om de har det da, du kan jo sjekke det ut. Anonymous poster hash: 11820...f52
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Syns det er en morro gave... go for it ! Og gjør dere det slutt så kan hun fortsatt kose med pikken din uten at personligheten som hun da hater er med.... flott det ! Anonymous poster hash: feead...9fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå