Gå til innhold

Angrer...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan det gå an å samarbeide med andre i samme situasjon, så man er hjemme og passer hverandres barn? F.eks at man er hjemme to-tre dager i med sitt barn og et annet, og foreldrene til det andre barnet gjør tilsvarende de andre to-tre dagene i uka?
Er det mulig å jobbe mer helg for å få mer fri i uka?
Håper det ordner seg for dere!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan også registrere deg på registrertdagmamma.no, under -trenger dagmamma- kom jeg på.
Og om du ikke er for kritisk, så vet jeg av erfaring at au pair faktisk er en bra ordning, om dere har mulighet for dette?

Anonymous poster hash: 81f0d...4fe
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om noen som ikke fikk barnehageplass til sitt barn og derfor laget seg sitt eget lille dagmamma opplegg hjemme hos seg med sitt eget barn mens hun også passet andre barn for penger i tillegg ;)

Anonymous poster hash: 2075f...142

Gjest Little princess
Skrevet

Hva med å høre om dere kan betale kun renter på huslånet en stund? Du kan melde deg opp som student? Da vil du jo få penger fra Lånekassen (ja, det er jo et lån men penger er penger i din situasjon..)

Resttorget åpner vel om noen dager og da kan du jo plukke noe som virker overkommelig. Siden du har barn vil vi vel få 107 000 i året (+-) og om noen måneder vil du jo få kontantstøtte også, så da hjelper det værtfall litt på.

Det er vel det jeg kommer på værtfall :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gubben er i permisjon nå, 3 uker igjen, så er alle ukene brukt opp. Det er vel ikke "bare bare" å skaffe seg nye jobber heller... Det har vi forøvrig forsøkt på lenge uten hell! Har hatt anonse på finn, 2 forumer og lapp på helsestasjonen, uten videre hell.Vi snakker Oslo nord Familien har ikke mulighet til å hjelpe oss pga egne jobber og avstand.Har ingen venner i byen i lenger, da de flyttet når de fikk barn...Og ellers kjenner jeg ingen i området vi bor i. Anonymous poster hash: de5fd...3c3

Lag en god CV, oppsøk de stedene dere ønsker å jobbe, kontakt flere vikarbyråer. Nytter ikke bare å henge opp en lapp eller legge ut en annonse på Finn. Man må være aktiv selv.

Anonymous poster hash: fd08c...6d0

AnonymBruker
Skrevet

har ikke 3 åringen din barnehageplass? pleier jo ofte å vere søskenprioritering da og da betyr ikke det så mye at ungen din er født etter fristen.

Anonymous poster hash: b1199...57d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...