Gå til innhold

Test om man har personlighetsforstyrrelser.


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Disorder Rating

Paranoid: Low

Schizoid: Low

Schizotypal: Moderate

Antisocial: Moderate

Borderline: Moderate

Histrionic: Moderate

Narcissistic: Moderate

Avoidant: High

Dependent: Moderate

Obsessive-Compulsive: Moderate

:sjokkert:

Endret av snippsnapp
AnonymBruker
Skrevet

Disorder Rating Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: Moderate Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate

Anonymous poster hash: bcbd3...895

AnonymBruker
Skrevet

Disorder Rating Information Paranoid: Low more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: Low more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Low more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: Low more info | forum Dependent: Moderate more info | forum Obsessive-Compulsive: Low more info | forum

Ikke så verst med tanke på at jeg ikke har det spes bra for tiden.

Anonymous poster hash: 0efc1...8bb

Gjest Hyssingen
Skrevet

Ironisk nok fikk jeg low på borderline selv om jeg faktisk er borderline :fnise:

Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ironisk nok fikk jeg low på borderline selv om jeg faktisk er borderline :fnise:

Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low

hihi :)

Hva er egentlig forskjellen på borderline og histronic?

Selv er jeg bipolar, og fikk høy på begge to :P

Anonymous poster hash: 46520...7ed

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Paranoid: High

Schizoid: Low

Schizotypal: High

Antisocial: Moderate

Borderline: Moderate

Histrionic: Low

Narcissistic: Moderate

Avoidant: High

Dependent: Very High

Obsessive-Compulsive: Moderate

Endret av Mortem
Gjest Sakone
Skrevet

Disorder | Rating
Paranoid: Low
Schizoid: Moderate
Schizotypal: Low
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: Low
Narcissistic: Low
Avoidant: Low
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Low

Måtte sjekke ut Schizoid og det sto følgende:

"Schizoid personality disorder (SPD) is a personality disorder characterized by a lack of interest in social relationships, a tendency towards a solitary lifestyle, secretiveness, emotional coldness, and apathy."

At jeg var moderate og ikke low på den høres passende ut ^^

Skrevet (endret)

z

Endret av Alice123
Gjest Mundane
Skrevet
Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Low
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: Low
Narcissistic: Low
Avoidant: Low
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Low
  • Liker 1
Gjest Hyssingen
Skrevet

hihi :)

Hva er egentlig forskjellen på borderline og histronic?

Selv er jeg bipolar, og fikk høy på begge to :P

Anonymous poster hash: 46520...7ed

Borderlinere er kjedeligere på fest :fnise:

Det fremtredende ved borderline er en tydelig manglende identitetsfølelse, som fører til manglende psykisk stabilitet og ustabile relasjoner til andre. Angst og usikkerhet dominerer, og kan føre til selvdestruktive handlinger

Dramatiserende (histironic) personlighetsforstyrrelse

Egenskaper kan være egosentrisitet, selvtilfredshet, kontinuerlig behov for anerkjennelse, følelser som lett blir såret, og vedvarende manipulerende atferd for tilfredsstillelse av egne behov.

  • Liker 1
Gjest abcdefgh
Skrevet
Disorder | Rating
Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Low
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: Moderate
Narcissistic: Low
Avoidant: Moderate
Dependent: Low

Obsessive-Compulsive: Moderate
AnonymBruker
Skrevet
Paranoid: High
Schizoid: Low
Schizotypal: Low
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: High
Narcissistic: High
Avoidant: Low
Dependent: Moderate
Obsessive-Compulsive: Low
Paranoid, ja. :fnise: Bør man gå til psykolog på grunnlag av testen? Jeg føler jeg fungerer helt fint i hverdagen, og har overhodet ingen problemer med å fungere sammen med andre. Kan nok være litt narsissistisk i hodet mitt, men ingenting andre merker. Det med at jeg er litt paranoid, går på at jeg er redd for å bli snakket om bak ryggen, samt bli brukt, da jeg har opplevd dette utallige ganger tidligere.


Anonymous poster hash: 4f37c...4f8
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Disorder Rating

Paranoid: Very High

Schizoid: High

Schizotypal: Very High

Antisocial: High

Borderline: Moderate

Histrionic: Moderate

Narcissistic: High

Avoidant: High

Dependent: Low

Obsessive-Compulsive: High

Uff da.

Endret av Herr Heftig
Skrevet
Paranoid: High
Schizoid: High
Schizotypal: Moderate
Antisocial: High
Borderline: Very High
Histrionic: Moderate
Narcissistic: Moderate
Avoidant: High
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Moderate
Betryggende :P
  • Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet

Disorder | Rating
Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Moderate
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: Low
Narcissistic: Low
Avoidant: High
Dependent: Moderate
Obsessive-Compulsive: High

Ikke spesielt overrasket egentlig.

Skrevet (endret)
Paranoid: Moderate
Schizoid: Low
Schizotypal: Moderate
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: Low
Narcissistic: Moderate
Avoidant: Moderate
Dependent: Low

Obsessive-Compulsive: Moderate

Endret av Dunkel
AnonymBruker
Skrevet

Paranoid: Low

Schizoid: Low

Schizotypal: High

Antisocial: Low

Borderline: Moderate

Histrionic: Moderate

Narcissistic: Moderate

Avoidant: Very High

Dependent: High

Obsessive-Compulsive: Moderate

Avoidant kom ikke som noen overraskelse, schizotypal har jeg aldri hørt om før..



Anonymous poster hash: df210...b74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...