Pinnedyr Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Mine resultater: Disorder | Rating Paranoid: High Schizoid: High Schizotypal: High Antisocial: High Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: High Avoidant: Moderate Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate URL of the test: http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv
snippsnapp Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 (endret) Disorder Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Moderate Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate Endret 6. august 2013 av snippsnapp
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Disorder Rating Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: Moderate Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate Anonymous poster hash: bcbd3...895
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Disorder Rating Information Paranoid: Low more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: Low more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Low more info | forum Histrionic: Moderate more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: Low more info | forum Dependent: Moderate more info | forum Obsessive-Compulsive: Low more info | forum Ikke så verst med tanke på at jeg ikke har det spes bra for tiden. Anonymous poster hash: 0efc1...8bb
Gjest Hyssingen Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Ironisk nok fikk jeg low på borderline selv om jeg faktisk er borderline Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Ironisk nok fikk jeg low på borderline selv om jeg faktisk er borderline Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low hihi Hva er egentlig forskjellen på borderline og histronic? Selv er jeg bipolar, og fikk høy på begge to Anonymous poster hash: 46520...7ed
Gjest badeand1 Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 (endret) Paranoid: High Schizoid: Low Schizotypal: High Antisocial: Moderate Borderline: Moderate Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: Moderate Endret 6. august 2013 av Mortem
Gjest Sakone Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Moderate Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Måtte sjekke ut Schizoid og det sto følgende: "Schizoid personality disorder (SPD) is a personality disorder characterized by a lack of interest in social relationships, a tendency towards a solitary lifestyle, secretiveness, emotional coldness, and apathy." At jeg var moderate og ikke low på den høres passende ut ^^
Alice123 Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 (endret) z Endret 6. august 2013 av Alice123
Gjest Mundane Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low 1
Gjest Hyssingen Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 hihi Hva er egentlig forskjellen på borderline og histronic? Selv er jeg bipolar, og fikk høy på begge to Anonymous poster hash: 46520...7ed Borderlinere er kjedeligere på fest Det fremtredende ved borderline er en tydelig manglende identitetsfølelse, som fører til manglende psykisk stabilitet og ustabile relasjoner til andre. Angst og usikkerhet dominerer, og kan føre til selvdestruktive handlinger Dramatiserende (histironic) personlighetsforstyrrelse Egenskaper kan være egosentrisitet, selvtilfredshet, kontinuerlig behov for anerkjennelse, følelser som lett blir såret, og vedvarende manipulerende atferd for tilfredsstillelse av egne behov. 1
Gjest abcdefgh Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Moderate Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 Paranoid: High Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: Low Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Low Paranoid, ja. Bør man gå til psykolog på grunnlag av testen? Jeg føler jeg fungerer helt fint i hverdagen, og har overhodet ingen problemer med å fungere sammen med andre. Kan nok være litt narsissistisk i hodet mitt, men ingenting andre merker. Det med at jeg er litt paranoid, går på at jeg er redd for å bli snakket om bak ryggen, samt bli brukt, da jeg har opplevd dette utallige ganger tidligere. Anonymous poster hash: 4f37c...4f8
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 (endret) Disorder Rating Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: High Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: High Uff da. Endret 6. august 2013 av Herr Heftig
Gjest meh Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 Paranoid: High Schizoid: High Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Betryggende 1
bebisss Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 Information Paranoid: Moderate more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: Low more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Low more info | forum Histrionic: High more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: Low more info | forum Dependent: Low more info | forum Obsessive-Compulsive: Low more info | forum
Gjest Peanut Skrevet 6. august 2013 #17 Skrevet 6. august 2013 Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High Ikke spesielt overrasket egentlig.
Dunkel Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 (endret) Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Moderate Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Endret 6. august 2013 av Dunkel
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #19 Skrevet 6. august 2013 Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate Avoidant kom ikke som noen overraskelse, schizotypal har jeg aldri hørt om før.. Anonymous poster hash: df210...b74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå