AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Her kan vi se Tones puppeglipp: http://www.dbtv.no/?vid=2102377210001 Anonymous poster hash: fc22c...7f1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Oooo, en pikselert pupp. Anonymous poster hash: 9c1aa...1b1 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 En puppeglipp gjør seg alltid når man har vært ute av rampelyset litt for lenge. Neste år blir det nok kløft å skue. Anonymous poster hash: 84c05...ee4 11
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Dette er fra serien hennes i januar. Puppeglippen har ligget ute i avisene i et halvt år. Tydeligvis trykker folk seg fortsatt inn Anonymous poster hash: 72a34...2e0
AnonymBruker 42 Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Betyr ikke glipp at det var unintional?? Tipper dette var et puppe-stønt, uten at jeg gidder å trykk på linken for å etterforske saken nærmere... 2
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Ok, ligget ute siden januar ja, nå ble jeg beroliget. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Betyr ikke glipp at det var unintional?? Tipper dette var et puppe-stønt, uten at jeg gidder å trykk på linken for å etterforske saken nærmere... hvis du skal skrive sånne superfancy engelske ord som unintentional kan du hvertfall skrive de riktig ellers ser det bare helt forferdelig dumt ut Anonymous poster hash: bf58d...285 2
AnonymBruker 42 Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 hvis du skal skrive sånne superfancy engelske ord som unintentional kan du hvertfall skrive de riktig ellers ser det bare helt forferdelig dumt ut Anonymous poster hash: bf58d...285 Takk for rettelsen, og at du bryr deg om jeg framstår som dum eller ei... Synes ikke akkurat "unintentional" er veldig fÆncy, og det var vel heller det at jeg ikke kom på et bedre norskt for øyebliket... Forøvrig er jeg både dårlig og slurvete på rettskrivning, så siden du ikke har noe bedre å gjøre på kan du sikker gå gjennom alle innleggene mine og kose deg med mine grove skrivefeil. Der bør det være mer enn nok underholdning i dager fremover:) Ha en ellers fin dag! 2
Gjest Gunfreak Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 WTF, er det slik hun snakker, har aldri hørt henne parate før, alldri sett henne på film, bare alle disse bildene og kg som snakker om henne.
Gjest Kim Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Det må minst en "fitteglipp" til for at jeg skal gidde å klikke meg inn på en nyhetsartikkel om Tone...
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Det må minst en "fitteglipp" til for at jeg skal gidde å klikke meg inn på en nyhetsartikkel om Tone... Men du er i tråden? 2
Gjest avocadoen Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 Hvorfor er det så big deal? Haha, det skjønner ikke jeg heller..
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 Og fungerer ikke det, så revner hele tskjorta forand om 6 måneder
Mannen_Tore Skrevet 6. august 2013 #17 Skrevet 6. august 2013 Tone hadde jeg giddet når som helst . Mange som sikkert mener mye om henne, men den puppeglippen var ikke mye til sensasjon. Hun har pupp hun også, sånn som alle andre damer. Big deal, not! Stunt eller ikke stunt, dama tjener penger, og det er vel hensikten?? Go girl :-)
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 Synes det er ironisk at hun maste så mye om hvor fælt og unaturlig det var å skulle ha kroppskontakt med en annen gutt enn Aksel under den musikkvideoinnspillinga.. når det viste seg at forholdet med Aksel var gjennomsyra av utroskap! Anonymous poster hash: 56bb6...d6c 1
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #19 Skrevet 6. august 2013 Synes det er ironisk at hun maste så mye om hvor fælt og unaturlig det var å skulle ha kroppskontakt med en annen gutt enn Aksel under den musikkvideoinnspillinga.. når det viste seg at forholdet med Aksel var gjennomsyra av utroskap! Anonymous poster hash: 56bb6...d6c Bli ferdig med det der og la både Tone og Aksel gå videre med livet sitt uten og bli minnet på all mulig skit. 1
Gjest Elseby13 Skrevet 6. august 2013 #20 Skrevet 6. august 2013 Gidder ikke klikke på linken, jeg er sikker på at damas pupper ikke laget av gull...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå