Gå til innhold

Tones puppeglipp

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oooo, en pikselert pupp.

Anonymous poster hash: 9c1aa...1b1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En puppeglipp gjør seg alltid når man har vært ute av rampelyset litt for lenge.

Neste år blir det nok kløft å skue.

Anonymous poster hash: 84c05...ee4
  • Liker 11
Skrevet

Nå er hun i avisene i minst 1 år til...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette er fra serien hennes i januar. Puppeglippen har ligget ute i avisene i et halvt år. Tydeligvis trykker folk seg fortsatt inn :P

Anonymous poster hash: 72a34...2e0
Skrevet

Betyr ikke glipp at det var unintional?? Tipper dette var et puppe-stønt, uten at jeg gidder å trykk på linken for å etterforske saken nærmere...

• Liker 2
Skrevet

Ok, ligget ute siden januar ja, nå ble jeg beroliget.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Betyr ikke glipp at det var unintional?? Tipper dette var et puppe-stønt, uten at jeg gidder å trykk på linken for å etterforske saken nærmere...

hvis du skal skrive sånne superfancy engelske ord som unintentional kan du hvertfall skrive de riktig ellers ser det bare helt forferdelig dumt ut

Anonymous poster hash: bf58d...285

• Liker 2
Skrevet

hvis du skal skrive sånne superfancy engelske ord som unintentional kan du hvertfall skrive de riktig ellers ser det bare helt forferdelig dumt ut

Anonymous poster hash: bf58d...285

Takk for rettelsen, og at du bryr deg om jeg framstår som dum eller ei... Synes ikke akkurat "unintentional" er veldig fÆncy, og det var vel heller det at jeg ikke kom på et bedre norskt for øyebliket...

Forøvrig er jeg både dårlig og slurvete på rettskrivning, så siden du ikke har noe bedre å gjøre på kan du sikker gå gjennom alle innleggene mine og kose deg med mine grove skrivefeil.

Der bør det være mer enn nok underholdning i dager fremover:) Ha en ellers fin dag!

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

WTF, er det slik hun snakker, har aldri hørt henne parate før, alldri sett henne på film, bare alle disse bildene og kg som snakker om henne.

Skrevet

Det må minst en "fitteglipp" til for at jeg skal gidde å klikke meg inn på en nyhetsartikkel om Tone...

Skrevet

Det må minst en "fitteglipp" til for at jeg skal gidde å klikke meg inn på en nyhetsartikkel om Tone...

Men du er i tråden? ;)

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Hvorfor er det så big deal?

Haha, det skjønner ikke jeg heller..

Skrevet

Og fungerer ikke det, så revner hele tskjorta forand om 6 måneder :fnise:

Skrevet

Tone hadde jeg giddet når som helst ;) .

Mange som sikkert mener mye om henne, men den puppeglippen var ikke mye til sensasjon. Hun har pupp hun også, sånn som alle andre damer. Big deal, not!

Stunt eller ikke stunt, dama tjener penger, og det er vel hensikten?? Go girl :-)

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er ironisk at hun maste så mye om hvor fælt og unaturlig det var å skulle ha kroppskontakt med en annen gutt enn Aksel under den musikkvideoinnspillinga.. når det viste seg at forholdet med Aksel var gjennomsyra av utroskap! :rolleyes:

Anonymous poster hash: 56bb6...d6c
  • Liker 1
Skrevet

Synes det er ironisk at hun maste så mye om hvor fælt og unaturlig det var å skulle ha kroppskontakt med en annen gutt enn Aksel under den musikkvideoinnspillinga.. når det viste seg at forholdet med Aksel var gjennomsyra av utroskap! :rolleyes:

Anonymous poster hash: 56bb6...d6c

Bli ferdig med det der og la både Tone og Aksel gå videre med livet sitt uten og bli minnet på all mulig skit.

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Gidder ikke klikke på linken, jeg er sikker på at damas pupper ikke laget av gull...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...