Gå til innhold

Min penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den er bøyd. Motsatt av det jeg føler er normalt. Min bøyer slik at hodet henger nedover, når den er stiv. Jeg føler at så mange har motsatt, at bøyen går andre veien..

Har dette noe å si for jenters nytelse? Har jeg en dårlig anlagt penis?



Anonymous poster hash: 5642d...e8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke en dårlig anlagt penis, men personlig syntes jeg det er en rar vinkel og foretrekker at den enten er bøyd oppover eller til siden, pga utsende ikke nytelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvor bøyd den er. Det finnes faktisk peniser som er så bøyd at det ikke er mulig å penetrere. Når det kommer til jentas nytelse, så har jeg aldri vært borti sånn så jeg vet ikke. Men g-punktet kan jeg ikke se for meg at du klarer å treffe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min staar bare rett opp ingen boy..



Anonymous poster hash: 54c37...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste på engelske nettsteder at man burde gå til lege om man har nedoverbøyd penis.. Kan dette stemme da?

Uff, nå ble jeg plutselig veldig bekymra for om jeg noengang vil kunne tilfredsstille ei jente..



Anonymous poster hash: 5642d...e8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på engelske nettsteder at man burde gå til lege om man har nedoverbøyd penis.. Kan dette stemme da?

Uff, nå ble jeg plutselig veldig bekymra for om jeg noengang vil kunne tilfredsstille ei jente..

Anonymous poster hash: 5642d...e8f

Hvor mye bøyer den seg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på engelske nettsteder at man burde gå til lege om man har nedoverbøyd penis.. Kan dette stemme da?

Uff, nå ble jeg plutselig veldig bekymra for om jeg noengang vil kunne tilfredsstille ei jente..

Anonymous poster hash: 5642d...e8f

Om du er flink med tunge, hender og fingre så skal du ikke bekymre deg. :)

Anonymous poster hash: 22eff...0f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svinger opp og til venstre, og jeg tror egentlig det går greit. Sikkert levelig med nedover også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den bøyer nedover, vil den jo treffe gpunktet, om du kjører bakfra. Burde jo funke veldig bra, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typen min sin er bøyd nedover :) og han klarer helt fint å tilfredsstille meg. han treffer jo også andre plasser som han ikke ville truffet om den hadde vært bein.

jeg tror nok ikke du har noe å være bekymret for, og jeg tror nok du skal klare å få tilfredsstilt jenta :)



Anonymous poster hash: 6df7b...584
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvor bøyd den er. Det finnes faktisk peniser som er så bøyd at det ikke er mulig å penetrere. Når det kommer til jentas nytelse, så har jeg aldri vært borti sånn så jeg vet ikke. Men g-punktet kan jeg ikke se for meg at du klarer å treffe.

Hvorfor ikke? Finnes andre stillinger enn misjonæren ;)

Anonymous poster hash: 909db...7fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer helt an på hvor bøyd den er. Det finnes faktisk peniser som er så bøyd at det ikke er mulig å penetrere. Når det kommer til jentas nytelse, så har jeg aldri vært borti sånn så jeg vet ikke. Men g-punktet kan jeg ikke se for meg at du klarer å treffe.

ikke alle som som kommer av å bli stimulert på g-punktet heller da. så er ikke alle som har behov for å bli truffet akkurat der :)

Anonymous poster hash: 6df7b...584

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Finnes andre stillinger enn misjonæren ;)

Anonymous poster hash: 909db...7fb

Bakfra er den eneste stillingen jeg kan komme på som vil funke da. Og det er jo greit med variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moirai

Man må jo ikke treffe g-punktet hver gang. Kjæresten min har bøy oppover, dvs at han treffer i misjonær, men vi bruker da mange andre stillinger også, siden de har andre fordeler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også penis som bøyer seg nedover. Har ingen problemer med min, så ta det helt med ro. Har ikke fått noen klager, heller det motsatte :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det flere varianter enn jeg var kjent med. Men slik er det vel med alt her i verden... Min er bøyd oppover. Og så ser jeg at det er en del andre "ønsker" på hvordan en pikk skal se ut og de ble jeg også fornøyd med :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...