Gå til innhold

Sykehusdietten for en vegetarianer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg vil gjerne få en quick start på litt vektreduksjon nå etter sommeren (kg har kommet seg snikende på..huff!) Jeg har tenkt å prøve sykehusdietten i og med at jeg vet om flere som har hatt fått et godt resultat med den, og jeg har også prøvd den tidligere.

MEN, nå har det seg slik at jeg konverterte til en vegetar-livsstil tidligere i år og derfor er det noe i denne dietten jeg ikke kan spise. Lurer derfor på om noen har noen ide på hva jeg kan bytte ut disse matvarene med, og om dietten fortsatt vil gi like bra resultat? :D

For de som ikke vet det, slik ser dietten ut (la inn et blogg innlegg hvor oppskriften er skrevet)

http://nataliemossum.blogspot.no/2011/10/sykehusdietten-iverksettes-i-dag.html

Anonymous poster hash: caa99...a10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spis heller rimelige mendger normal, sunn vegetarmat.

Anonymous poster hash: e8c5f...115
Skrevet

Spis heller rimelige mendger normal, sunn vegetarmat.

Anonymous poster hash: e8c5f...115

Men hvorfor går man slik ned på denne dietten men ikke ved vanlig vegetar mat? Eller hva om jeg lager suppa og spiser den en uke samt litt annet vegetarmat, har hørt at hemligheten først og fremst ligger i suppa.

Grunnen til at jeg vil ta denne kuren er også for å rense kroppen litt, noe den også er for. Ellers er vegetarmat nok veldig ypperlig i seg selv ja! :)

AnonymBruker
Skrevet

Om du vil følge den skisserte dietten fra rosabloggen direkte:

Bytt ut kjøttbuljong med grønnsaksbuljong. Bytt ut biff med kikertburgere (mos kikerter, krydre etter diettens råd, og stek i smør). Helt greit å følge en slik diett en ukes tid. Lykke til :)

Anonymous poster hash: d04bf...654
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor går man slik ned på denne dietten men ikke ved vanlig vegetar mat? Eller hva om jeg lager suppa og spiser den en uke samt litt annet vegetarmat, har hørt at hemligheten først og fremst ligger i suppa.

Grunnen til at jeg vil ta denne kuren er også for å rense kroppen litt, noe den også er for. Ellers er vegetarmat nok veldig ypperlig i seg selv ja! :)

Sannsynligvis fordi du spiser mer salt mat til vanlig, noe søtt, litt frukt, litt snacks her og der, et glass vin eller en øl, og mer fett. Såkalt normalt liv og kosthold ;)

• Liker 3
Skrevet

Sannsynligvis fordi du spiser mer salt mat til vanlig, noe søtt, litt frukt, litt snacks her og der, et glass vin eller en øl, og mer fett. Såkalt normalt liv og kosthold ;)

Om du vil følge den skisserte dietten fra rosabloggen direkte:

Bytt ut kjøttbuljong med grønnsaksbuljong. Bytt ut biff med kikertburgere (mos kikerter, krydre etter diettens råd, og stek i smør). Helt greit å følge en slik diett en ukes tid. Lykke til :)

Okei takk for det! :D

Skrevet

Ble litt dobbelt svar her, men jeg skal teste det ut så får jeg se hvordan det går. Er jo ikke snakk om for evig, kun for å få en litt god start!

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen hemmeligheter bak slanking. Det er kun mindre mat og mer trening.

Anonymous poster hash: b4357...b17

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...