Suzy Skrevet 22. april 2004 #21 Skrevet 22. april 2004 Blonde og blåøyde .. med skrivekløe.... *klør seg litt med en blyant og lurer på hva kloke brunette-Bille mener egentlig* :klø: :ekstra kul:
Gjest glamourgirl Skrevet 22. april 2004 #22 Skrevet 22. april 2004 *klør seg litt med en blyant og lurer på hva kloke brunette-Bille mener egentlig* :klø: :ekstra kul: Veldig brunette, og ikke det minste puppete, du er ikke fra Løten du a BilliS
Gjest glamourgirl Skrevet 22. april 2004 #24 Skrevet 22. april 2004 :o Bor det noen på Løten? Eller er alle damene derifra i Oslo og puler Tor?
Gjest pace Skrevet 26. april 2004 #25 Skrevet 26. april 2004 Er de flere liberalere her i forumet? Jau. Venstre-Liberat her. Men jeg tror på vår stat.
snexi Skrevet 27. april 2004 #26 Skrevet 27. april 2004 Er det en forskjell mellom å være liberalist og bare en helt vanlig mannsjåvinistisk bygdetulling som du tydeligvis er. :bukke:
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #27 Skrevet 27. april 2004 :bukke: Jeg venter fremdeles på en begrunnelse for denne påstanden Sunmin.
Gjest glamourgirl Skrevet 27. april 2004 #28 Skrevet 27. april 2004 Begrunnelsen for denne påstanden er vel å lese i alle de andre innleggene Tor har skrevet....
Gjest GreenSky Skrevet 27. april 2004 #29 Skrevet 27. april 2004 Begrunnelsen for denne påstanden er vel å lese i alle de andre innleggene Tor har skrevet.... Tor 26 er egentlig meg. Heeeelt sant!
Gjest Tor26:Oslo Skrevet 27. april 2004 #31 Skrevet 27. april 2004 Staten er en hallik. Vi betaler for mye skatter. Ølet er for dyrt. Kjell- Magna er teit. Staten burde ikke sponse idrett, trygder til alenemødre, sosialtrygder, og dumme folk. Jeg er for republikk og mot monarki. Jeg synes det kunne bli som i USA her. Nå!! Synes jenter skulle jobbe heltid eller gå hjemme. Ikke så mye deltid som er i dagens samfunn. Staten bør legges ned så vi alle kan bruke pengene våre på hva vi vil! Hilsen liberale Tor 26.
Gjest Fighter Skrevet 27. april 2004 #32 Skrevet 27. april 2004 Vi betaler for mye skatter. Hvordan skal skolene,veiene, sykehuseene eller andre offentlige(nødvendige goder ellers finansieres? Kjell- Magna er teit. Fordi? Hvorfor kommer du med påstander uten argumenter? Staten burde ikke sponse trygder til alenemødre, sosialtrygder, og dumme folk. Hvem skal sørge for at folk som sliter økonomisk skal klare seg da? Du? Dumme folk? Hvordan vet du at folk som sliter økonomisk er dumme. Det er nok like mange grunner til å slite økonomisk som det er folk som sliter og jeg antar at du ikke kjenner alle alene mødre eller alle sosialklienter. Synes jenter skulle jobbe heltid eller gå hjemme. Ikke så mye deltid som er i dagens samfunn. Staten bør legges ned så vi alle kan bruke pengene våre på hva vi vil! Hilsen liberale Tor 26.
Gjest Tor26:Oslo Skrevet 27. april 2004 #33 Skrevet 27. april 2004 Svaret på dette er at alt løser seg automatisk vha. markedet av seg selv- bare staten forsvinner! Staten er en tyv. Derfor bør den legges ned. Bistand/u-hjelp bør stoppes for alltid. Folk bør klare seg selv. Hilsen Tor
Gjest Moonshadow Skrevet 27. april 2004 #34 Skrevet 27. april 2004 Staten er en hallik. Vi betaler for mye skatter. Ølet er for dyrt. Kjell- Magna er teit. Staten burde ikke sponse idrett, trygder til alenemødre, sosialtrygder, og dumme folk. Jeg er for republikk og mot monarki. Jeg synes det kunne bli som i USA her. Nå!! Synes jenter skulle jobbe heltid eller gå hjemme. Ikke så mye deltid som er i dagens samfunn. Staten bør legges ned så vi alle kan bruke pengene våre på hva vi vil! Hilsen liberale Tor 26. Du er ikke mye smart du?!!! Synes rett og slett synd på deg.. Flytt til USA da gutten...
Gjest GreenSky Skrevet 28. april 2004 #35 Skrevet 28. april 2004 Staten er en hallik. Vi betaler for mye skatter. Ølet er for dyrt. Kjell- Magna er teit. Staten burde ikke sponse idrett, trygder til alenemødre, sosialtrygder, og dumme folk. Jeg er for republikk og mot monarki. Jeg synes det kunne bli som i USA her. Nå!! Synes jenter skulle jobbe heltid eller gå hjemme. Ikke så mye deltid som er i dagens samfunn. Staten bør legges ned så vi alle kan bruke pengene våre på hva vi vil! Hilsen liberale Tor 26. Jeg synes ikke du høres så veldig liberal ut.
Gjest Gina Teres Skrevet 30. april 2004 #36 Skrevet 30. april 2004 Hvis noen vil diskutere om liberalisme er bra eller ikke er det vel bare å skrive innlegg på www.liberaleren.no Der er det lov med heftige debatter!
Gjest ide Skrevet 2. mai 2004 #37 Skrevet 2. mai 2004 Jeg er et liberalt menneske. Jeg elsker anstendighet og politisk liberalisme. Er de flere liberalere her i forumet? Flere enn meg her som hater at staten tar alle pengene våre og bruker dem på tull, er imot kontantstøtten og tulle-trygder og mot et stor stat? Jeg befaler: ned med staten og skattene. Opp med individet og private forsikringer! Legg ned stat og monarki! La individet leve! Hilsen en ekte liberalist Jeg er liberlist. Det vil si., jeg er for kontantstøtte! Hvorfor er du imot kontantstøtte?
stikkelsbær Skrevet 8. mai 2004 #38 Skrevet 8. mai 2004 Svaret på dette er at alt løser seg automatisk vha. markedet av seg selv- bare staten forsvinner! Utdyp dette litt er du snill. Hvordan kan det at staten forsvinner føre til at kvinner kan holde seg hjemme...?
Gjest Anki 25 Skrevet 10. mai 2004 #39 Skrevet 10. mai 2004 Det er vel bare å skrive innlegg på www.liberaleren.no det, så får du svar på det! :o
Mel-anie Skrevet 11. mai 2004 #40 Skrevet 11. mai 2004 Vi har det ganske enkelt GODT her i dette landet !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå