Gå til innhold

Flere liberalister her?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Tor26:Oslo

Jeg er et liberalt menneske. Jeg elsker anstendighet og politisk liberalisme. Er de flere liberalere her i forumet?

Flere enn meg her som hater at staten tar alle pengene våre og bruker dem på tull, er imot kontantstøtten og tulle-trygder og mot et stor stat?

Jeg befaler: ned med staten og skattene. Opp med individet og private forsikringer! Legg ned stat og monarki! La individet leve!

Hilsen en ekte liberalist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tor26: Oslo

Nei, ikke anarkist: jeg er jo ikke for total jungeltilstand.

Men derimot en anstendig markedsliberalisme. I slipsets navn!

Vi behøver bare staten til å forsvare oss mot krig ikke til noe annet. Syke, fattige, gamle osv..kan få hjelp via frivillig innsats fra lokalsamfunnet som i gamle dager.

Skattepengene våre skal gå til oss selv! veier kan finansieres gjennom mer bompenger.

Nord Norge kan bli egen stat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja la oss endelig får amerikanske tilstander her. Mer fattigdom men også mer rikdom. Større forskjeller på fattige og rike er bra, og kun de som er ressurssterke i utgangspunktet har krav på skikkelig behandling. Resten får klare seg så godt de kan på smulene som detter ned fra bordet til de rike.... Hurra! :roll:

Greit for deg, Tor - du er sikkert en fremadstormende ung mann som ser frem mot en fremtid full av penger og høye stillinger, men alle har ikke de samme ambisjonene. Like fullt er alle mennesker og har krav på et skikkelig liv. Vi lever tross alt i Norge i 2004 nå, og du kan ikke sammenligne dagen med gamle dager og forlange at vi skal snu tvert om å gå tilbake til slik det var da. Den gang var kvinnene hjemmeværende, og kunne dermed ta seg av de gamle foreldrene sine. Slik er det ikke lenger, og slik blir det neppe igjen. Bli voksen'a gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er liberalist.

Tor:

Her er det eneste liberalistiske partiet i Norge:http://www.stemdlf.no

Er det en forskjell mellom å være liberalist og bare en helt vanlig mannsjåvinistisk bygdetulling som du tydeligvis er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er det en forskjell mellom å være liberalist og bare en helt vanlig mannsjåvinistisk bygdetulling som du tydeligvis er.

Det å være liberal og det å være mannsjåvinist er for meg en absurd kombiasjon i utgangspunktet!

Og det å "legge ned staten" var vel ikke spesielt "liberalt" vel? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det en forskjell mellom å være liberalist og bare en helt vanlig mannsjåvinistisk bygdetulling som du tydeligvis er.

? hva mener du? Hva har liberalisme med mannsjåvinistiske bygdetullinger å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Syke, fattige, gamle osv..kan få hjelp via frivillig innsats fra lokalsamfunnet som i gamle dager.

Jeg håper for guds skyld ikke at en av naboene sånn uten videre har tenkt til å hjelpe meg om jeg får kreft og trenger operasjon!!! Foretrekker leger med utdannelse, og uten å måtte betale for det.

Kjenner en amerikansk sykepleier. På hennes ordinære sykehus koster en fødsel (som ikke innebærer komplikasjoner) 75.000 kroner. Jeg er glad det er gratis for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig..jeg er også glad jeg kan bli syk når jeg vil uten at det går ut over budsjettet..

Og jeg er glad FRP ikke regjerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg håper for guds skyld ikke at en av naboene sånn uten videre har tenkt til å hjelpe meg om jeg får kreft og trenger operasjon!!! Foretrekker leger med utdannelse, og uten å måtte betale for det.

Kjenner en amerikansk sykepleier. På hennes ordinære sykehus koster en fødsel (som ikke innebærer komplikasjoner) 75.000 kroner. Jeg er glad det er gratis for meg.

Nei, takke meg til kvalifisert hjelp!!

Dessuten er det mye annet staten bidrar med som jeg gjerne vil ha;

- veier

- rettsvesen

- brannvesen

- utdanning

osv, osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er et liberalt menneske. Jeg elsker anstendighet og politisk liberalisme. Er de flere liberalere her i forumet?

Flere enn meg her som hater at staten tar alle pengene våre og bruker dem på tull, er imot kontantstøtten og tulle-trygder og mot et stor stat?

Jeg befaler: ned med staten og skattene. Opp med individet og private forsikringer! Legg ned stat og monarki! La individet leve!

Hilsen en ekte liberalist

Ja så klart!

Hurra for lovløsheten og bondekvinnene :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest glamourgirl

Dere altså... i alle tråder :ler:

:roll: What? *med meget uskyldsblått blikk* (pc'en min har begynt å funke igjen Billis, og jeg har skrivekløe :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere altså... i alle tråder :ler:

Me??? Hæh??? *blunker stort og lyseblått*

(det er litt artig og...? :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...