AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Hei… Jeg hadde ubeskyttet sex på torsdag - kjøpte angrepille på fredagen og tok den. lørdagen (natt til sødndag) igjen skjeddde det igjen (med samme fyr…..) og samme på søndag kveld, tok en ny angrepille i dag (mandag) Er det store sjangsene for at jeg er gravid? eller hva? når er det lurt av meg å ta en graviditetstest som vil vise riktig resultater? har vært og fikset respet på ppiller i dag, men fikk beskjed om å ikke starte på de før første mensdag. trenger desperat hjelp!!!!! Anonymous poster hash: f5d86...5e1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 du er nok mest sansynlig ikke gravid i og med at du tok angrepille rett etterpå men jeg tror ikke du bør ta flere nå iallefall, for viss jeg ikke husker helt feil så skal man vel helst ikke ta flere enn en angrepille i måneden. og du kan foresten bare begynne på p-pillen i dag om du vil men da kan du ikke ha ubeskyttet sex før om en uke ! Anonymous poster hash: 55443...a80 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 på tide og skaffe seg p-piller kanskje, OG kondom!! Anonymous poster hash: d8d58...71a 7
Sophia Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Herregud. Er det mulig? Bruk kondom da, frem til du begynner på p-pillene. Angrepiller skal ikke brukes som prevensjonsmiddel! 14
Gjest Rori Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Du er høyst sannsynlig ikke gravid, men du vil høyst sannsynlig ha store problemer med menstruasjonssyklusen og hormoner i lang tid fremover.. 8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Det var akkurat på denne måten jeg ble mamma (Skjedd meg 2 ganger, første gang tok jeg abort. Ikke ha sex ubeskyttet om du ikke vil bli gravid.. Ingenting er 100%, og angrepiller er ihvertfall ikke 100% selv om du tar en noen timer etter..)Anonymous poster hash: ea92e...898 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Det var akkurat på denne måten jeg ble mamma (Skjedd meg 2 ganger, første gang tok jeg abort. Ikke ha sex ubeskyttet om du ikke vil bli gravid.. Ingenting er 100%, og angrepiller er ihvertfall ikke 100% selv om du tar en noen timer etter..)Anonymous poster hash: ea92e...898
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Det var akkurat på denne måten jeg ble mamma (Skjedd meg 2 ganger, første gang tok jeg abort. Ikke ha sex ubeskyttet om du ikke vil bli gravid.. Ingenting er 100%, og angrepiller er ihvertfall ikke 100% selv om du tar en noen timer etter..)Anonymous poster hash: ea92e...898
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Det var akkurat på denne måten jeg ble mamma (Skjedd meg 2 ganger, første gang tok jeg abort. Ikke ha sex ubeskyttet om du ikke vil bli gravid.. Ingenting er 100%, og angrepiller er ihvertfall ikke 100% selv om du tar en noen timer etter..)Anonymous poster hash: ea92e...898
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Det var akkurat på denne måten jeg ble mamma (Skjedd meg 2 ganger, første gang tok jeg abort. Ikke ha sex ubeskyttet om du ikke vil bli gravid.. Ingenting er 100%, og angrepiller er ihvertfall ikke 100% selv om du tar en noen timer etter..)Anonymous poster hash: ea92e...898
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Du er høyst sannsynlig ikke gravid, men du vil høyst sannsynlig ha store problemer med menstruasjonssyklusen og hormoner i lang tid fremover.. Hvordan da? Bruker det ikke å rette seg opp etter en runde?
Purple Diamond Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Som andre her sier; bruk kondom!! Angrepiller skal ikke brukes i hytt og vær.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Jeg ble gravid på tross av angrepille. Bruk kondom.Anonymous poster hash: 36859...1bf
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #14 Skrevet 5. august 2013 jeg vet det. trenger for all del ikke noen kjennepreken! vet at jeg/vi begge var dumme:-) og vi vet det godt selv nå. så dere anbefaler meg å ta en graviditetstest for å dobbeltsjekke? når evt. vil den vise "riktig" svar? Anonymous poster hash: f5d86...5e1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #15 Skrevet 5. august 2013 Nettet hang seg opp i et par minutter, så det ble ikke dobbeltpost, men femlinger! (håper noen rydder opp) Men kjære TS, ikke for å skremme deg (selv om det er idiotisk å ha ubeskyttet sex om en graviditet er uønsket), men jeg ble altså gravid begge gangene i livet mitt jeg var direkte dum når det kom til prevensjon. "Heldigvis" med samme person, men fakta er at en abort tar man ikke som en siste utvei om man har sex ubeskyttet. Med det mener jeg at du kan ikke spre beina og tenke at "pytt, pytt, angrepiller og abort finnes". Jeg vet mange tar lett på abort, men jeg vet også på den harde måten hvor opprivende en abort faktisk er. Så da jeg ble gravid andre gangen var abort uaktuelt. Det er IKKE for ingenting at man må bruke huet, det er snakk om et evt helt liv som konsekvens av de minuttene man har sex. Enten sitt eget liv (bli forelder), det ufødte barnets fremtid, eller en blanding av begge.Anonymous poster hash: ea92e...898 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #16 Skrevet 5. august 2013 jeg vet det. trenger for all del ikke noen kjennepreken! vet at jeg/vi begge var dumme:-) og vi vet det godt selv nå. så dere anbefaler meg å ta en graviditetstest for å dobbeltsjekke? når evt. vil den vise "riktig" svar?Anonymous poster hash: f5d86...5e1 Jeg kan ikke la være å "kjenne" litt på deg, når jeg sitter med mange års erfaringer rundt akkurat dette. Beklager Håper dere VET. Kjøp et par tester, og ta de spredt. Det kan vises om allerede 2 uker, noen tilfeller førAnonymous poster hash: ea92e...898 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #17 Skrevet 5. august 2013 ..og noen tilfeller senere. Du er ikke sikker før om 1 mnd minst. Lykke til.Anonymous poster hash: ea92e...898
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #18 Skrevet 5. august 2013 Du kommer til å "føle" deg litt gravid, og muligens få litt blødninger (blod i utflod). Frem til neste menstrasjon burde du ikke ha sex, og bruk kondom om det skulle skje. Husk at angrepiller er STAPPFULL av hormoner osv, så vær varsom. Dette vil du ikke ha i kroppen for ofte. Til pekefinger folka: hold kjeft. Anonymous poster hash: 272a1...f03 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #19 Skrevet 5. august 2013 Takk, sistemann:-) Du roet meg litt ned, hehe. Ble en smule nervøs av alle de andre kommentarene, i tillegg til den som ble postet 5 ganger! Anonymous poster hash: f5d86...5e1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #20 Skrevet 5. august 2013 Vet du at på legevakta så sier de at dersom du ikke har tilgang på angrepilla, så inneholder et brett Yasmin p-piller ( og de inneholder satans med hormoner ) like mye hormoner som 1 angrepille? Og du tok to brett p-piller på ei helg omtrent, du kommer til å få helt fucka mens, og kanskje skjegg. Anonymous poster hash: d8dcd...3e4 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå