MissStiles Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jeg og kjæresten skal en langhelg til Stavanger også snakker vi om å ta turen til Kongeparken. Er det verdt det? Uten barn?
Notisblokk Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Den er laget mer for barn. Men jeg og flere av mine venner besøker kongeparken kansje annethvert år. Vi er mellom 21-26.
elentari Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Jeg tror ikke jeg ville reist til kongeparken uten barn, sånn jeg husker det. Men nå er det en stund siden jeg har vært der, og vet de har fått masse nye greier, så det er nok bedre nå.
elentari Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Men det jeg ville gjort er å ta turen opp til Preikestolen, hvis dere ikke allerede har tenkt det? 40min med ferje fra Stavanger, så går det egen buss helt opp til der stien begynner. Men det er bare hvis dere reiser nå i turistsesongen.
Gjest Superwoman! Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Det var kjekt når jeg var liten, men desverre ikke lengre. De fleste attraksjonene er laget for småbarn, og bare noen få for eldre..
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Jeg er 25 år og jeg digger Kongeparken! Absolutt ikke bare for barn. Er mange gøye attraksjoner der:) Koster ikke veldig mye å komme inn heller. Anonymous poster hash: 9a338...328
MarionH Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Jeg ville ikke reit dit uten barn. Jeg er 17 år, og de fleste karusellene er veldig "tamme" alt er veldig barnevennlig stelt i stand
Longgone Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Jeg har ikke vært der siden jeg var barn men da synes jeg det var kjipt der, men de har sikkert oppgradert en del siden da!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Jeg er 25år og synes ennå kongeparken er gøy! De har fått en del nytt de siste årene som er kjekt for de voksne også. Anonymous poster hash: 26bdd...95b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå