AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jeg vet jeg selv har sykdomsangst og i en litt stressende periode nå før avslutning av AAP og skolestart er jeg utrolig stresset inni meg. Jeg merker at bekymringene som streifer inni hodet mitt hele tiden er økonomi. Jeg fatter ikke hvordan vi skal klare oss økonomisk, selv inn vi nå har gått gjennom alle utgifter og kuttet "til beinet". Jeg er så redd for det siden jeg til nå har hatt en fast inntekt(ikke god, men det gikk akkurat). Jeg har to barn og tanken på at det kanskje ikke går rundt med penger til alt de trenger av utstyr de neste årene er skikkelig vond. Vi vil ikke sulte og vi vil ha tak over hodet, men det betyr at jeg må jobbe alle helger og storsett etter skolen. Jeg har ingen jobb jeg kan gå tilbake til, og for å få noe annet enn 12,5 % stilling må jeg få en utdannelse. Jeg har så utrolig mye rare symptomer om dagen, og jeg er livredd det er noe galt med meg igjen... Men fornuften sier at sykdomsangsten spiller meg et puss. Noen råd og tips til avkobling av tankene?Anonymous poster hash: 4842a...07b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå