Gå til innhold

Gutter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere er på do og må både bæsje og tisse, sitter dere da? Eller tisser dere først stående før dere setter dere ned for å bæsje?

For kompisen min sier at det er femi å sitte mens man tisser, nemlig. Men det må da være veldig slitsomt å først tisse stående og så sette seg ned for å bæsje? Bedre å bare ta alt sittende, vel?

Og nei, jeg har ikke vært for mye på Internett i dag. :jolie:

Anonymous poster hash: 7ccc6...8e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg setter meg ned

• Liker 1
Skrevet

Tror du er rimelig spesiell hvis man står og tisser når man uansett skal sette seg ned og bæsje etterpå. Skal man begge deler, sitter man(n).

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, og flyttet til Kropp og Helse.

ninuska_, mod

Skrevet

Sitter, blir mindre stress og mindre søl. (Og jeg setter jævlig liten pris på de ikke-femi mannfolka på jobben som pisser ut dassene hver jævla dag).

• Liker 2
Skrevet

Sitter, blir mindre stress og mindre søl. (Og jeg setter jævlig liten pris på de ikke-femi mannfolka på jobben som pisser ut dassene hver jævla dag).

Ditto.

Strengt tatt er det vel mer femi å ikke ha nok kuk til å rekke hele veien over doringen, nå tenker jeg på slike som drypperene som etterlater seg en liten dam foran dassen. Og forsåvidt også de som ser ut til å ikke ha nok å holde i for å få et godt grep rundt snegla, ettersom de ikke klarer å treffe nede i dassen.

Men det er vel ansett som macho blant stygge og dumme søplesvin å ikke vise hensyn til andre som kommer etter dem, og tørke opp etter seg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sitter. Jeg står hvis jeg bare skal urinere (som det så pent heter), men sitter hele veien hvis jeg skal begge deler.

Anonymous poster hash: 1819e...c90

Skrevet

Jeg sitter stort sett uansett. Det er mer harmonisk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...