AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Når dere er på do og må både bæsje og tisse, sitter dere da? Eller tisser dere først stående før dere setter dere ned for å bæsje? For kompisen min sier at det er femi å sitte mens man tisser, nemlig. Men det må da være veldig slitsomt å først tisse stående og så sette seg ned for å bæsje? Bedre å bare ta alt sittende, vel? Og nei, jeg har ikke vært for mye på Internett i dag. Anonymous poster hash: 7ccc6...8e3
guttemann Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Tror du er rimelig spesiell hvis man står og tisser når man uansett skal sette seg ned og bæsje etterpå. Skal man begge deler, sitter man(n). 1
ninuska_ Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Tråden er ryddet for avsporinger, og flyttet til Kropp og Helse. ninuska_, mod
Singha Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Sitter, blir mindre stress og mindre søl. (Og jeg setter jævlig liten pris på de ikke-femi mannfolka på jobben som pisser ut dassene hver jævla dag). 2
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Sitter, blir mindre stress og mindre søl. (Og jeg setter jævlig liten pris på de ikke-femi mannfolka på jobben som pisser ut dassene hver jævla dag). Ditto. Strengt tatt er det vel mer femi å ikke ha nok kuk til å rekke hele veien over doringen, nå tenker jeg på slike som drypperene som etterlater seg en liten dam foran dassen. Og forsåvidt også de som ser ut til å ikke ha nok å holde i for å få et godt grep rundt snegla, ettersom de ikke klarer å treffe nede i dassen. Men det er vel ansett som macho blant stygge og dumme søplesvin å ikke vise hensyn til andre som kommer etter dem, og tørke opp etter seg. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Sitter. Jeg står hvis jeg bare skal urinere (som det så pent heter), men sitter hele veien hvis jeg skal begge deler.Anonymous poster hash: 1819e...c90
Okapi Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Jeg sitter stort sett uansett. Det er mer harmonisk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå