Gå til innhold

Er jeg være gravid?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ferdig med mensen en dag før jeg hadde ubeskyttet sex.. Han kom ikke inni meg, men jeg vet det kan komme litt uansett.

Dette er nå litt over en uke siden, og idag begynte jeg å blø og har litt smerter.
Leste på nettet at det kan være for at egget fester seg?
Men er det mulig å bli gravid når man har sex dagen etter at man er ferdig med mensen? og når han "hoppet av i svingen" ?

Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: 54b29...396
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser det ble noe tull med overskriften :-P Beklager dette

Gjest Allergikeren
Skrevet

Jeg vet om ei som ble gravid MENS hun hadde mensen ... Og siden det ikke er alle som får mensen hver fjerde torsdag kl 13, med tilhørende eggløsning på dag 14 i syklusen, syns jeg det er lite vits i å "regne" på når du er ferdig med mensen og ikke for å finne sjansen for graviditet. Hvordan vet du at du ikke er blant dem som kanskje får to eggløsninger på rad, uten mensen mellom? Eller får eggløsning rett etter at mensen er over?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jo akkurat det da.. Føler jeg pines totalt her.. Men hva kan det være med denne blødningen som oppsto idag da? Har du erfaring med det? eller vet noe? for jeg er helt blank på dette.. Men står jo at det kan være at et befruktet egg har festet seg.. Men er det mulig da, han hoppet av i svingen.. Men vet jo at det kommer litt uansett når man holder på.

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis har du ikke hatt eggløsning så tidlig etter mens, sæd kan overleve et døgn (?), men likevel. Alt er mulig, men lite sannsynlig.

Kan være flere grunner til du hadde den blødning, det er nemlig mange faktorer som kan påvirke syklusen (trening, stress, kosthold osv.).

ca. to uker etter samleie vil du kunne ta en test med pålitelig resultat.

Anonymous poster hash: 4cdd4...b23
  • Liker 1
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Si meg tror du at KG er en graviditetstest som kan si at du er gravid eller ikke ?

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer. Du venter femlinger. Det blir to gutter, to jenter og en hermafroditt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er mulig - og det er også umulig for oss å vite. På tide å tisse på en pinne.

Anonymous poster hash: 63fb7...145
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid to ganger samme dagen jeg var ferdig med mensen, selv om de hoppa av i svingen. Så ja, du kan bli gravid

Anonymous poster hash: 1b771...0ba
Gjest Allergikeren
Skrevet

Ja, det er mulig selv om han hoppet av i svingen. Som du selv sier, kommer det jo ut litt mens dere holder på. Og dette "litt" kan være nok.

Hvordan er syklusen din? Jeg har hatt et par slike selv, og jeg lurer på om det kan være noe eggløsningsgreier. Eventuelt er det bare en teit mellomblødning av et eller annet slag. Jeg er ikke sikker selv, men jeg tester hver gang jeg opplever det nå(sist var før jeg ble seksuelt aktiv), og er ikke gravid enda.

Gjest Belle âme
Skrevet

Ja du e d....

Serr, ingen her inne e synske, kjøp deg ein graviditetstest...

AnonymBruker
Skrevet

Herrlighet, må jo være lov å spørre om noen har opplevd noe lignende.. Og selvfølgelig skal jeg ta en test, men må jo gå minst 14 dager.. Så når en dame absolutt ikke vil bli gravid og opplever noe slikt, så må det være lov å spørre..

Har vel litt uregelmessig menstrasjon, men ikke så veldig egentlig, og synes det er litt rart å begynne å blø litt over en uke etter siste menstrasjon.

Skrevet

Hva er problemet med å kjøpe en test?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet med å kjøpe en test?

Problem er det ikke.. Problemet er at man må vente til det er gått minst 14 dager

AnonymBruker
Skrevet

nei. Det er VELDIG lite sannsynlig!

Anonymous poster hash: 74d0b...b06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...