AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Å gå med soppinfeksjon lenge? Leste nettopp at det kan redusere fertiliteten. Anonymous poster hash: 91c83...077
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Du har vel i grunn svart på ditt eget spørsmål? Anonymous poster hash: 41f4b...494
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Å gå med soppinfeksjon lenge? Leste nettopp at det kan redusere fertiliteten. Anonymous poster hash: 91c83...077 Hvor leste du det? Det er jo bare tull! Anonymous poster hash: 3b5ea...bc6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Hvor leste du det? Det er jo bare tull! Anonymous poster hash: 3b5ea...bc6 Lest det flere steder på internett, bare søk opp soppinfeksjon og redusert fertilitet. Husker ikke hvor jeg så det først, men det var her om dagen. Grunnen til at jeg lurer, er jo at jeg alltid har lest og blitt fortalt at soppinfeksjon er 100% ufarlig, bare plagsomt, men så leser jeg plutselig at det kan gi redusert fruktbarhetsevne. Synes det er ganske "farlig", jeg. Som 15-åring fikk jeg en soppinfeksjon etter en antibiotika-kur, men jeg turte ikke gå til lege eller kjøpe meg Canesten på apoteket. Gikk sikkert med det i ett år, men det var såpass lite plager at det gikk fint. Mannet meg opp, og kjøpte stikkpille og krem. Forsvant etter få dager.. Hvis det viser seg at dette er sant, har vel jeg liten sjanse for å få barn i fremtiden... Betryggende. -TS Anonymous poster hash: 91c83...077
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Raskt søk: http://www.froyaklinikken.no/index.php/barnloshet/barnloshet_hos_kvinner "Andre årsaker til ufrivillig barnløshet kan være gjentagende soppinfeksjon, tarmlidelser og problemer etter bruk av p-pillen." http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=73329 Nå ble jeg redd. -TS Anonymous poster hash: 91c83...077
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Jeg har aldri hørt at gjentakende eller langvarig soppinfeksjoner kan gi lavere fertilitet. Jeg var ufrivillig barnløs og leste utrolig mye om emne. Var hos en drøss av leger og ingen spurte om soppinfeksjon. Nå har jeg vært så heldig at jeg har hatt kronisk soppinfeksjon det siste halve året (krysser fingrene for at det nå er borte) og har heller ikke nå fått beskjed om at dette kan gi lavere fertilitet. Et tips: vær kritisk til kildene dine. Hør med legen din. Anonymous poster hash: c9db2...84a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå