AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Har det siste halve året hatt en liten kul under huden på skuldra/ryggen. Den er vel ca en halv cm i diameter. Ikke vond å ta på, men litt ubehagelig. Den har vokst bittelitt på denne tiden, men heldigvis ikke mye. Har lest litt om dette, og det kan virke som det er en såkalt "lipom". Jeg har ikke gått til lege med dette, da det ikke har vært vondt. Men siden den har vokst litt, lurer jeg på om jeg må sjekke dette likevel. Noen som har hatt det samme eller vet noe om dette? Kan det/skal det fjernes? Er det dumt å gå til lege med noe så tilsynelatende ubetydelig? Det kan vel ikke akkurat være kreft, eller? Det ligner forresten på denne, bare mye mindre: Anonymous poster hash: e573c...17e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Ingen som har hørt om dette? - TS Anonymous poster hash: e573c...17e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Du har nok vært inne på denne lenken nedenfor da bildet du la ut kommer fra denne siden. https://www.onlinelege.no/svar/_kan-ryggsmertene-skyldes-kreft_ref:ggdfba42 Du burde gå til legen. Anonymous poster hash: 71e56...e94
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Du har nok vært inne på denne lenken nedenfor da bildet du la ut kommer fra denne siden. https://www.onlinelege.no/svar/_kan-ryggsmertene-skyldes-kreft_ref:ggdfba42 Du burde gå til legen. Anonymous poster hash: 71e56...e94 Ja, tok det derfra, men det var fordi jeg googla "fettkul" og ikke "kreft". Tror ikke det er kreft. Mener du det kan være det, siden du sier jeg bør gå til legen? Det er jo mange som har ufarlige fettkuler. - TS Anonymous poster hash: e573c...17e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Jeg mener ingenting. Jeg kan ikke noe om dette så jeg tør ikke påstå noe. Selv om det er en helt ufarlig fettkul drar de fleste til legen for å få den fjernet. Jeg ville dratt til legen for å være på den sikre siden. Anonymous poster hash: 71e56...e94
Testosteron Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Jeg fikk plutselig en sånn. Den var ca 2 cm i diameter og gjorde ikke vondt selv om jeg tok på den, og den vokste ikke, så jeg ignorerte den i flere år, men så gikk jeg til slutt til lege, som sendte meg videre til sykehuset, som gav meg lokalbedøvelse og fjernet den på et kvarter.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Den blir jo bare større, så det er vel greit å få fjerna den hos legen.Anonymous poster hash: 9c2dd...693
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Jeg mener ingenting. Jeg kan ikke noe om dette så jeg tør ikke påstå noe. Selv om det er en helt ufarlig fettkul drar de fleste til legen for å få den fjernet. Jeg ville dratt til legen for å være på den sikre siden. Anonymous poster hash: 71e56...e94 Ja, er nok lurt. Bedre å gå en gang for mye Jeg fikk plutselig en sånn. Den var ca 2 cm i diameter og gjorde ikke vondt selv om jeg tok på den, og den vokste ikke, så jeg ignorerte den i flere år, men så gikk jeg til slutt til lege, som sendte meg videre til sykehuset, som gav meg lokalbedøvelse og fjernet den på et kvarter. Ok! Så den var helt ufarlig, eller? Den blir jo bare større, så det er vel greit å få fjerna den hos legen.Anonymous poster hash: 9c2dd...693 Ja, men den har vokst utrolig seint. Og så er den jo bare 2-3mm. Men sikkert best å fjerne den. -TS Anonymous poster hash: e573c...17e
Testosteron Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Ok! Så den var helt ufarlig, eller? Ja. Jeg tok den bort av estetiske hensyn, så nå har jeg et arr der i stedet 1
Adhara Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Kjæresten min er full av fettkuler, han har masse. Ingen av dem er farlige, men noen av dem vokser og da presser de på nerven til slutt, det gjør selvfølgelig vondt. Jeg vil foreslå at du fjerner den før den vokser seg større og det blir vondt.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Ja. Jeg tok den bort av estetiske hensyn, så nå har jeg et arr der i stedet Ok Takk for svar! Jeg vil faktisk heller ha et arr enn en kul, tror jeg Hvordan ble arret? Ville du heller hatt kulen, liksom? Kjæresten min er full av fettkuler, han har masse. Ingen av dem er farlige, men noen av dem vokser og da presser de på nerven til slutt, det gjør selvfølgelig vondt. Jeg vil foreslå at du fjerner den før den vokser seg større og det blir vondt. Takk for svar! Skal til lege i morgen, så da får jeg høre om de vil gjøre noe med den -TS Anonymous poster hash: e573c...17e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Ja. Jeg tok den bort av estetiske hensyn, så nå har jeg et arr der i stedet Menn med arr. Anonymous poster hash: ed9fe...af1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 Jeg har tre stykker i hodebunnen. Vokst litt, har nevnt det for legen, men h*n mente det ikke var nødvendig å gjøre noe. Frisøren kommenterer det alltid da... Anonymous poster hash: 9b06d...9bf
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Menn med arr. Anonymous poster hash: ed9fe...af1 Menn med arr. Anonymous poster hash: ed9fe...af1 Hei, hei, vil du se på arrene mine fra da jeg sloss med en bjørn i Sibir/ble overfalt med kniv, samt masse deilige acne-arr? Anonymous poster hash: e1394...f28
Testosteron Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 Ok Takk for svar! Jeg vil faktisk heller ha et arr enn en kul, tror jeg Hvordan ble arret? Ville du heller hatt kulen, liksom? Arret ble stygt. Det synker litt ned i skulderen. Jeg trodde det knapt skulle synes, men det ble tross alt mindre stygt enn kulen. Dessuten innbiller jeg meg at det er mer sosialt akseptabelt med et arr enn med en kul, for en kul kan man jo velge å fjerne, og da virker det merkelig at man ikke gidder å få det utført. Et arr derimot er ikke noe man får gjort noe med.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 Arret ble stygt. Det synker litt ned i skulderen. Jeg trodde det knapt skulle synes, men det ble tross alt mindre stygt enn kulen. Dessuten innbiller jeg meg at det er mer sosialt akseptabelt med et arr enn med en kul, for en kul kan man jo velge å fjerne, og da virker det merkelig at man ikke gidder å få det utført. Et arr derimot er ikke noe man får gjort noe med. Ja, enig i det. Men arr er jo tross alt litt kult Jeg er sikkert rar som synes det - TS Anonymous poster hash: e573c...17e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå