AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Heisann. Er en jente på 22 år.. Og har vært i et forhold med samme typen siden jeg var 16, altså nærmere 6 år. Tingen er at de siste to årene har jeg mistet sexlysten totalt. Og det siste året nå har jeg i utgangspunktet bare hatt sex med typen fordi han har lyst. Alt dette med sexleketøy og diverse ting har vi gjort regelmessig, så det har ikke noe med å "piffe" opp sexen å gjøre. Vi har alltid hatt bra sex. Men jeg bare har mistet helt lysten. Fatter bare ikke hvorfor.. Så.. Jeg lurer på om dette er normalt? Og om noen har eventuelle tips om hvordan jeg kan prøve å fikse dette.. Begynner å bli smålig desperat nå. Anonymous poster hash: 25e4a...811
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Går du på p-piller? Hormonprevensjon kan ha den bivirkningen. Anonymous poster hash: fed6f...b91
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Nei, hadde p-stav i 4 år, tok den ut for rundt ett år siden, så gikk jeg på p-piller i 3 mnd.. Men går ikke på p-piller nå.. Anonymous poster hash: 25e4a...811
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Det kan ta tid før ting normaliserer seg igjen. Men ville tatt dette opp med legen. At en ung kvinne mister all lyst er ikke normalt, og du bør få sjekke at alt står bra til fysisk Anonymous poster hash: fed6f...b91
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå