Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sliter litt med uren hud, men er usikker på om dette er kviser?

Det er på en måte masse nupper, de blir aldri større... noen som vet hvordan man kan behandle dette evt. vet hva det er? Forsterket det jo veldig på bildet.

HJELP meg vær så snill..

post-65543-0-00545300-1375714381_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lukkede comedoner. Gå til en dyktig hudterapeut og få dyprens og anbefaling / oppfølging videre.

Anonymous poster hash: c9eb5...9f3

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være et resultat av hva du putter på huden eller i kroppen. Anbefaler deg sterkt å få henvisning til hudlege.



Anonymous poster hash: d6b63...9c1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt Akne. Har du prøvd Diane P-piller? Hva har legen foreslått?



Anonymous poster hash: 68f94...377
AnonymBruker
Skrevet

Det der er nok for det meste hvite komedoner. Hvite prikker som det kommer en liten hvit dings ut av om du klemmer på de. Er ganske vanskelige å få vekk, for å være ærlig.



Anonymous poster hash: 1c31b...2e8
Skrevet

Lukkede comedoner. Gå til en dyktig hudterapeut og få dyprens og anbefaling / oppfølging videre.

Anonymous poster hash: c9eb5...9f3

Jeg ville sagt Akne. Har du prøvd Diane P-piller? Hva har legen foreslått?

Anonymous poster hash: 68f94...377

Det er nok ikke Acne. De gjør ikke vondt, men gjør huden veldig ugjevn..Har ikke vært hos legen enda

Skrevet

Det der er nok for det meste hvite komedoner. Hvite prikker som det kommer en liten hvit dings ut av om du klemmer på de. Er ganske vanskelige å få vekk, for å være ærlig.

Anonymous poster hash: 1c31b...2e8

Det går inn an å klemme noe ut av de

Skrevet

Lukkede comedoner. Gå til en dyktig hudterapeut og få dyprens og anbefaling / oppfølging videre.

Anonymous poster hash: c9eb5...9f3

Dette hørtes smart ut!

AnonymBruker
Skrevet



Anonymous poster hash: 33f6b...400
AnonymBruker
Skrevet

Gå til lege, få henvisning til hudlege. "Terapauter" kan man aldri være helt sikker på.



Anonymous poster hash: 33f6b...400
Skrevet

Prøv først med Basiron (kjøpes på apotek uten resept), jeg hadde mange "småkviser" som likner på de du har der, og Basiron tok knekken på de etter et par dager :) Synes ikke den virker noe bra på de større kvisene som oppstår fra tid til annen, men veldig effektiv på slike små. Hvis det ikke hjelper så vil jeg råde deg til å oppsøke hudlege :)

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg får sånne i pannen bare mye mindre og jeg bruker garnier 3 in 1. (jadajada,fyfy) men det hjelper faktisk. :)

Skrevet

Prøv først med Basiron (kjøpes på apotek uten resept), jeg hadde mange "småkviser" som likner på de du har der, og Basiron tok knekken på de etter et par dager :) Synes ikke den virker noe bra på de større kvisene som oppstår fra tid til annen, men veldig effektiv på slike små. Hvis det ikke hjelper så vil jeg råde deg til å oppsøke hudlege :)

ÅÅ, takk! Så bra at det hjalp! Skal prøve dette :-)

Skrevet

Når folk begynner å tro det er acne, tror jeg jeg forsterket bildet litt for mye. Her er hvordan det egentlig ser ut:

post-65543-0-61170900-1375717549_thumb.j

Skrevet

Prøv MD formulations skrubb. Hadde noe lik deg, og skrubben tok knekken på det. Basiron ville jeg ikke anbefalt. Er veldig blekende! Brukte det før, tok knekken på kvisene mine, men var alt for hard mot huden!!

Skrevet (endret)

:hakeslepp: Jeg elsker å poppe sånne, ble litt missunnelig. Om det er whiteheads så ta gaffatape på pannen og dra den av sakte. Eller du kan prøve egg-peel off masken. Legg ut bilde etter du har gjort det.

Endret av Flekk
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får slikt utslett når jeg bruker produkter som jeg ikke tåler og det går bort etter noen dager når jeg slutter med dette produktet igjen. Har du hatt det lenge? Og har du startet med noen nye produkter før du fikk det?



Anonymous poster hash: 0fd0b...277
Gjest Yellowrose
Skrevet

Synes det ser ut som fettklumper! Folk med uren eller fet hud har mye av disse. Vet at hudpleiere bare klemmer de ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er akne. Gå til legen. Ingen produkter hjelper.

Du burde gå på epiduo før du bruker penger på flere produkter.



Anonymous poster hash: 2543a...7c9
Skrevet

Det er akne. Gå til legen. Ingen produkter hjelper.

Du burde gå på epiduo før du bruker penger på flere produkter.

Anonymous poster hash: 2543a...7c9

Ingen produkter hjelper? Har selv hatt noe lignende, og jeg har fått dem bort ved hjelp av gode hudprodukter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...