Gå til innhold

Alle dere som jogger til jobb...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere dusjmuligheter på jobben, alle sammen? Eller vasker dere dere bare litt? Eller skifter dere bare og har på ny deo oppå svetten? Eller går dere rundt i joggeklærne hele dagen? Hva jobber dere med, dere som har mulighet til å jogge til jobb?



Anonymous poster hash: 861e1...034
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har dusj på jobben (vi har 2 jente dusjer og 2 herre dusjer)

. Jeg har også 3-4 sivile skjorter, et par jeans og masse sokker/undertøy.

På den måten slipper jeg å ha med meg sekk når jeg løper til jobb.

Løpe til jobb er en fastastisk måte å starte dagen på - dessuten tar det mye kortere tid enn å kjøre bil / kollektivt.

I rushen bruker jeg 40min med bil, 35min med kollektiv og 30 minutter med joggesko!



Anonymous poster hash: b902c...fde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cluet er å jogge sakte til jobben og fort tilbake! Tror det er ganske så uvanlig å dusje etter at man kommer på jobb om morgenen.

Ofte finnes det en dusj, men den er på toaletter slik at andre ikke kan bruke det i mellomtiden. Og om du skal jogge hver dag blir det gjerne og styr med håndkle som verken kan ligge i skapet eller noen andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cluet er å jogge sakte til jobben og fort tilbake! Tror det er ganske så uvanlig å dusje etter at man kommer på jobb om morgenen.

Ofte finnes det en dusj, men den er på toaletter slik at andre ikke kan bruke det i mellomtiden. Og om du skal jogge hver dag blir det gjerne og styr med håndkle som verken kan ligge i skapet eller noen andre steder.

What???

Uvanlig å dusje etter å ha jogga til jobb...

Tror det er UVANLIG å IKKE dusje jeg..... Aldri hørt om noen som løper til jobb uten å dusje.

Andre jeg kjenner som IKKE har dusj på jobb, men som løper til jobb bruker nærmeste treningssenter. De har foreks kort på SATS og hvis det ligger ved siden av jobben stikker de innom å dusjer der.

Anonymous poster hash: b902c...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morteno

I følge Google Maps vil jeg bruke 3 timer og 37 minutter å gå fra der jeg bor til jobben. Tror det blir det meste laget.. Ellers er det Elixia her, så dusj muligheter og sånn er det mange av. Ellers er det vel bare å ha en ekstra skjorte og vaske deg litt på toaletten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykler til jobb noen ganger, fordi jeg må siden jeg ikke har bil og det ikke går buss. Blir litt svett da men har med skift og bare vasker meg litt på do. Jobber på en bensinstasjon ved motorveien så er ingen steder i nærheten med dusj. Jeg stinker uansett burger når jeg jobber der så jeg driter i om jeg ikke lukter så godt.

Endret av Kjempeliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykler til jobb noen ganger, fordi jeg må siden jeg ikke har bil og det ikke går buss. Blir litt svett da men har med skift og bare vasker meg litt på do. Jobber på en bensinstasjon ved motorveien så er ingen steder i nærheten med dusj. Jeg stinker uansett burger når jeg jobber der så jeg driter i om jeg ikke lukter så godt.

Mmm, så hygienisk! Jeg fikk skikkelig lyst å kjøpe burger av deg.

:ironi:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, så hygienisk! Jeg fikk skikkelig lyst å kjøpe burger av deg.

:ironi:

er ikke så mye å gjøre med det. Bruker en time på å gå til jobb, så jeg sykler heller. Men når jeg går ned blir jeg litt svett og. Kan ikke akkurat rundvaske meg selv i den lille vasken heller. Ikke ville jeg ha jobb der heller, alt for langt unna, ingen bussforbindelser fra der jeg bor osv, men var det eneste jeg fikk! Så dere får klare dere!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, så hygienisk! Jeg fikk skikkelig lyst å kjøpe burger av deg.

:ironi:

Har du vært på et hektisk kjøkken før? Svetten renner, ikke noe mer hygienisk det enn å kattevaske seg før jobb. Det viktigste er at man har rene hender og verktøy.

Anonymous poster hash: aedf6...e51

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Vi har garderobe med dusj på jobbe, så jeg bruker den. Løper med sekk og har med meg tøy. Håndduk og såpe har jeg liggende på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på et hektisk kjøkken før? Svetten renner, ikke noe mer hygienisk det enn å kattevaske seg før jobb. Det viktigste er at man har rene hender og verktøy.

Anonymous poster hash: aedf6...e51

ja blir greit svett på jobb og når man har fått bestilling på ørten burgere og det ikke akkurat er kjølig over grillen heller. Så har vært svett noen ganger etter jobb og selv om jeg har gått rolig ned eller fått skyss. Sålenge man vasker seg ofte på henda og bruker engangshansker når man må være i direkte kontakt med maten så bør kundene være ganske sikre på at det går bra :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til jogger jeg, av og til sykler jeg. På jobben min har vi garderober med flere dusjer og skap der vi kan oppbevare toalettsaker og klær etc. Jobber innen finans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jogger heller fra jobb enn til jobb siden jeg blir sprutrød i ansiktet, men jeg hadde garantert dusjet først. Vi har dusjer i flere garderober (sykehus) og jeg dusjer jo uansett om morgenen, så det hadde ikke blitt så stor forskjell. Hvis jeg hadde jobbet et sted uten dusj hadde jeg heller jogget hjem fra jobb eller på kvelden. Jeg svetter ikke spesielt mye, men det er totalt uaktuelt å gå rundt en hel arbeidsdag uten å dusje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Conradine

De som jogger til jobb hos oss - de dusjer før de starter på jobb. Vi har dusj og garderober.

Jeg løper bare hjem - så jeg tar dusjen hjemme :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...