Pinnedyr Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Hei. Er det normalt å snakke med bilder? Jeg har det med å forklare med stemmen min til bilder av ginormica og king julien om at jeg ikke er sjuk, og diverse andre ting. Jeg tenker til dem også. Jeg har asperger syndrom visstnok, selvom jeg ikke har så mange av asperger symptomene. Jeg blir nokk ikke innlagt, for jeg har ikke psykose, for jeg hører ikke stemmer eller ser ikke syner. Jeg bare lurer på om det er normalt å forklare figuren på bildet ting og tang. Håper ikke jeg blir utestengt av kg, for jeg trenger noen andre enn mammas synspunkter også.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Nei, det er ikke normalt. Anonymous poster hash: a053d...e4b 1
Pinnedyr Skrevet 5. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2013 Jeg lurer på hvorfor jeg sover så mye.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Fordi du går på antipsykotika, som har som bivirkning at man blir trøtt. Anonymous poster hash: a053d...e4b
Gjest Lady Isabelle Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Det er ikke normalt, men jeg tror ikke det er farlig. Har du noen fagpersoner å snakke med om dette. Kanskje de kan hjelpe deg?
Pinnedyr Skrevet 5. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2013 Kan man være psykisk sjuk selv om man går på 10 mg abilify? Jeg tror nemlig ikke jeg er psykisk sjuk, for jeg verken ser syner eller hører ting.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Kan man være psykisk sjuk selv om man går på 10 mg abilify? Jeg tror nemlig ikke jeg er psykisk sjuk, for jeg verken ser syner eller hører ting. Du er syk selv om medisinene demper symptomene du har. Anonymous poster hash: a053d...e4b
Pinnedyr Skrevet 5. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2013 Det er ikke normalt, men jeg tror ikke det er farlig. Har du noen fagpersoner å snakke med om dette. Kanskje de kan hjelpe deg? Jeg har hovedkontakten min, men hun kommer ikke tilbake før om to uker. Bikontakten min jobber aldri på meg.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Det er ikke normalt, men jeg tror ikke det er farlig. Har du noen fagpersoner å snakke med om dette. Kanskje de kan hjelpe deg? TS bor i omsorgsbolig. Anonymous poster hash: a053d...e4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå