AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 TIdligere i dag kjentes det ut som jeg fikk et hjerteinfarkt. Ble plutselig svimmel, det kriblet i armene, ble varm og hjertet dunket fort. Hadde drukket kaffe og energidrikk. Nå rydder jeg leiligheten, hvis jeg dør i natt vil jeg ikke at de skal finne meg i en rotete leilighet. Er dette sykt? Anonymous poster hash: c8353...a24
Gjest Fuldkornshvede Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Ring en lege NÅ Men jeg er en ung jente, 20 år. Røyker ikke, ikke noe syk ellers. Er vel ikke vanlig å få hjerteinfarkt da? Dette skjedde for 6-7 timer siden. Føler meg bra nå, kanskje litt trykk i brystet (men det kan jo være innbilning?) og redd. - TS
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Det er sikkert en reaksjon på sukker og koffein, ikke noe farlig.Anonymous poster hash: f0841...8bd
Gjest Kim Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Sikkert bare en kombinasjon av stress og koffein, men for sikkerhetsskyld, ta kontakt med fastlegen din å be om å få en EKG.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå