Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TIdligere i dag kjentes det ut som jeg fikk et hjerteinfarkt. Ble plutselig svimmel, det kriblet i armene, ble varm og hjertet dunket fort. Hadde drukket kaffe og energidrikk. Nå rydder jeg leiligheten, hvis jeg dør i natt vil jeg ikke at de skal finne meg i en rotete leilighet. Er dette sykt?



Anonymous poster hash: c8353...a24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring en lege NÅ

  • Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke vet om en lege ring en venn

Gjest Fuldkornshvede
Skrevet

Ring en lege NÅ

Men jeg er en ung jente, 20 år. Røyker ikke, ikke noe syk ellers. Er vel ikke vanlig å få hjerteinfarkt da? Dette skjedde for 6-7 timer siden. Føler meg bra nå, kanskje litt trykk i brystet (men det kan jo være innbilning?) og redd.

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert en reaksjon på sukker og koffein, ikke noe farlig.

Anonymous poster hash: f0841...8bd

Skrevet

Sikkert bare en kombinasjon av stress og koffein, men for sikkerhetsskyld, ta kontakt med fastlegen din å be om å få en EKG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...