Gå til innhold

Sex snart men har et problem

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mott en fantastisk jente som flytter til utlandet om 6 dager.

Sjansen er der for at vi kommer til aa ha sex for hun reiser, ikke helt sikkert men kanskje, problemet er at jeg ikke er i stand til aa ha sex pga trang forrhud.

Jeg for ikke dratt ned forrhuden, bare bittelitt. Vet at jeg kan ta en operasjon men det tar flere maaneder og hun reiser om 6 dager. Saa da lurer jeg paa

Er det mulig aa ha god sex med trang forrhud? Noen midler jeg kan benytte?

-Glidemiddel?

-Bedovelseskrem paa penishode?

-Kondomer? og hva slags

Jeg vil gjerne ha sex med hun for hun reiser, ikke fordi jeg er sa jaevla kaat men fordi jeg liker hun veldig godt.

Anonymous poster hash: 001ee...2df
Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

Hvor lenge blir hun i utlandet?

Skal hun bli der for alltid er det vel en bjørnetjeneste mot dere begge å ha sex da dere kanskje utvikler ennå mer følelser, som gjør det vanskeligere å skilles.

Om hun kommer hjem om ikke så lenge, så kan dere vel bare vente, og du kan kanskje ta den operasjonen.

Ellers vet jeg lite om trang forhud, og om det går an å ha sex med, eller hva som hjelper.

Edit: så nå at hun flytter. Da er det en bjørnetjeneste....

Endret av Awzm me
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja hun flytter men planen hennes er aa komme tilbake til norge neste aar og jobbe, hun elsker skandinavia og vil bosette seg her engang. Hva mener du naar du sier en bjornetjeneste? At vi ikke burde gjore noe og glemme henne?

AnonymBruker
Skrevet

Bjørnetjeneste er en velment tjeneste som får negative konsekvenser for mottakeren

Tror Awzm me mener at det vil være vanskeligere å gi slipp på hverandre dersom dere skulle finne på å ha sex. Situasjonen med at hun reiser vil oppleves som kjipere, og dermed kan det kalles en bjørnetjeneste.

Uansett. Akkurat "hvor" trang forhud har du? Jeg har selv aldri klart å få forhuden helt bak der den skal være, men for min del har det aldri vært noe stort problem. Det er verken smertefult eller ubehagelig, og jeg har hatt en grei mengde med sex siden jeg var 16. Det er litt ubehagelig om jeg røsker og drar og prøver å fysisk tvinge det til, men sånt gjør man naturligvis ikke under sex. Dersom jenta er jomfru og hysterisk trang kan det være det gjør vondt (var litt ubehagelig med min første partner da vi begge var førstegangsprøvere), så da vil jeg absolutt anbefale glidemiddel.

Men herregud. Om det er snakk om at det gjør vondt å runke, så kan du bare se bort i fra alt jeg har skrevet. Det har jeg aldri opplevd selv, så.

Anonymous poster hash: 0a06f...9bf

AnonymBruker
Skrevet

ja tenkte det betydde noe slikt, blir uansett kjipt om vi har sex eller ikke, liker hun veldig godt, men jenta blir kanskje mer knytta til gutten etter sex.

Hmm jeg kan dra forrhuden ca 2 cm ned fra toppen av hodet, umulig aa faa den ned lenger da blir det utrolig stramt og ubehagelig.

Runking gaar helt smertefritt, runker med forrhuden paa og forrhuden fungerer jo som gliddemiddel saa det er bare digg.

Kjore paa med masse gliddemidell og en spesiell kondom kanskje? Tror ikke jeg kommer til aa vaere noe spesielt god i senga i denne situasjonen saa kanskje like greit aa droppe hele dritten, men jeg foler at det kan vaere noe her og derfor vil jeg ha sex med hun for hun reiser.. life sucks.. Beklager skrivemaaten bruker engelsk tastatur

AnonymBruker
Skrevet

Vil tippe det går greit jeg ass. Høres ut som om du er i cirka samme situasjon som meg. Jeg har kun opplevd noe lignende ubehag i sex med min første partner, som nevnt, da vi begge var jomfru. Kjenner forsåvidt også mennesker som absolutt ikke har et eneste problem med forhuden, men likevel har opplevd ekstrem smerte under FORSØK på sex med jenter som er jomfru. Type, jenta er så trag at det rett og slett ikke går an å komme seg inn. Det kan vel skje.

Hvorfor ikke prøve, dersom du/dere vil? Det verste som kan skje er at det på en eller annen måte ikke går. Om det gjør såpass vondt for deg at det ikke er mulig å gjennomføre vet du i alle fall at operasjon er neste steg. Dersom det går fint, trenger du ikke tenke på det mer med mindre det plager deg personlig å ikke se hele penishodet. Win/win?

Anonymous poster hash: 0a06f...9bf
AnonymBruker
Skrevet

takk for at du tar deg tid til aa svare setter pris paa det.

holdt paa med en liten og trang jente en stund, provde aa ha sex med henne men det funka ikke, fikk den ikke engang inn som du sier.. og naar jeg prover og for problemer som dette saa mister jeg ereksjonen rimelig fort.

det plager meg ikke at jeg ikke kan se hele hodet, jeg vil bare vaere i stand til aa ha sex, jeg kan jo forklare henne situasjonen og prove, funker det ikke for jeg tilfredstille henne paa andre maater men det er jo ikke akkurat det samme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...