Gå til innhold

Au au au nå er jeg drittlei....


Letti

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd etter beste evne og ikke klage enda så mye syk jeg har vært. Til og med legen min sa at jeg hadde hatt et tøft svangerskap.

Men nå er jeg så møkkalei at jeg har bare lyst til og legge meg ned og sove og når jeg våkner så ligger det en liten en i armkroken min.

Har i lang tid, ja nesten hele svangerskapet vært i dårlig form. begynte med bekkenløsning, måtte slutte og jobbe og lå i nesten to mnd før jeg klarte og gå uten smerter. Etterpå fikk jeg svangerskapskløe og så fikk jeg allergitab for det og da gikk jeg i "koma", ble jo så trøtt av de tab.

Og så har jeg hatt masse halsbrann som til tider har satt meg helt ut, det har gått utover både humør og det meste.

I tillegg så har jeg vært forferdelig mye svimmel, kvalm og slitt med mye hodepine.

I de siste ukene har jeg harr vondt i en tann. Har trodd at det har vært visdomstanna mi, den ligger skjevt og trykker på noen nerver. I dag måtte jeg til tannlegen, har ikke sovet de to siste nettene pga smerter og da tannlegen tok en titt hadde jeg en lekkasje i en fylling trodde han.

Jeg har overhodet ikke smerteterskel når det gjelder tannleger, men nå måtte han bare gjøre noe. han skulle fjerne litt av den gamle fyllingen og hva finner han....jo det megahullet mellom to tenner..............

Fikk lokalbedøvelse og han satte i gang....auauau.......!!! :grine:

Etterpå virket det helt fint, men nå har bedøvelsen gått ut og jeg har dritvondt. Snakket med min svigermor som er tannlegeassistent hos min tannlege og hun sa at det er forferdelig vondt etter en slik behandling som jeg har hatt i dag.

Hun fortalte at tannlegen min hadde sagt at hvis jeg ikke hadde kommet nå ville det blitt en real tannpine og da hadde jeg vært nødt til og rotfylle.

Men han sa at jeg hadde vært kjempeflink og at han var så glad på mine vegne at jeg hadde fått gjort det i dag.

Sliter så forferdelig av tannlegeskrekk og nå har jeg det så vondt. :-(

Trøster meg med at i morgen er det over......

Dette ble langt, men jeg måtte bare få det ut. Klarer jo ikke prate :hoho:

PS! Hvis du gadd og lese hel, så takk for det, jeg synes så synd på meg selv nå....... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:trøste:

Av og til er det lov å synes synd på seg selv. Men trøsten kan vel bare være at det hele er over snart - og at det ikke er lenge til det ligger en liten en i armkroken din?? Da blir alt så mye bedre, og det er vel litt motivasjon å finne der? :trøste: litt ekstra for vondter etter mishandling av munnen din.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Stakkars deg, det høres ikke godt ut i det hele tatt.

Men bra du fikk ordnet tannen nå, før det ble enda verre!

Håper babyen ikke lar vente på seg så altfor lenge da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes du har lov til å klage jeg da. Hadde selv et veldig fint svangerskap så jeg kan ikke sette meg inn i situasjonen, men når man har vært med 2 venniner som har spydd seg gjennom hele svangerskapet så ser man hvor ille det er. Trøsten er at det går over :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...