Gå til innhold

Sant at jeg ikke er verdifull?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stygg og det er ingen som liker meg:-(

Anonymous poster hash: 6ebbb...537

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En tusenlapp har ennå en verdi på tusen kroner selv om den ligger sammenkrøllet i veikanten. Du er et menneske med like stor verdi som oss andre!

Anonymous poster hash: 0e1d3...486
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

En tusenlapp har ennå en verdi på tusen kroner selv om den ligger sammenkrøllet i veikanten. Du er et menneske med like stor verdi som oss andre! Anonymous poster hash: 0e1d3...486

Men jeg føler meg som en taper;-(

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg føler meg som en taper;-(

Jeg tror vi alle opplever den følelsen fra en tid til annen. Hva gjør at du føler deg som en taper?

Anonymous poster hash: 0e1d3...486

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror vi alle opplever den følelsen fra en tid til annen. Hva gjør at du føler deg som en taper? Anonymous poster hash: 0e1d3...486

Det er fordi at det er mange som har sagt det til meg. . Både på skolen og hjemme.

Gjest RihannaNavy
Skrevet

DU er ikke en taper. Folk som forteller deg at du er en taper, er de ekte taperne.
Du er ikke verdt mindre enn noen andre her i verden.
Du er god nok akkurat som du er.
Du trenger ikke å forandre deg for noen.
Og du skal i hvertfall ikke tvile på deg selv på grunn av stygge kommentarer fra andre, da bryter du deg selv ned.

Klem fra meg :hug: Send meg gjerne en PM om du vil snakke om det, jeg kan mer enn gjerne høre på hva du har å si, gi råd og så videre om du ikke har noen andre du stoler på som du kan snakke med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

DU er ikke en taper. Folk som forteller deg at du er en taper, er de ekte taperne.

Du er ikke verdt mindre enn noen andre her i verden.

Du er god nok akkurat som du er.

Du trenger ikke å forandre deg for noen.

Og du skal i hvertfall ikke tvile på deg selv på grunn av stygge kommentarer fra andre, da bryter du deg selv ned.

Klem fra meg :hug: Send meg gjerne en PM om du vil snakke om det, jeg kan mer enn gjerne høre på hva du har å si, gi råd og så videre om du ikke har noen andre du stoler på som du kan snakke med.

Takk godt og få støtte:-)

Skrevet

Ikke la andre mennesker definere din egenverdi

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal snakke med noen? Helsesøster på skolen f.eks? :)

Anonymous poster hash: 367e4...4aa
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke har noen venner er det heller ingen som bryr seg. Hvis ingen bryr seg så har du heller ikke noen verdi for noen. Beklager...

Anonymous poster hash: aa88a...166
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Så lenge du ikke har noen venner er det heller ingen som bryr seg. Hvis ingen bryr seg så har du heller ikke noen verdi for noen. Beklager...

Bullshit, ditt troll!

Endret av Cordelia
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...