Superwoman83 Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Noen som vet hvordan man kan utsette mens? Er det evt. noen piller man må ta?
Gjest meow_ Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 (endret) Du kan få resept på Primolut-N fra legen. De funker! Må tas 3 dager før forventa mens, 3 tabletter om dagen hvis jeg ikke husker helt feil. Du kan utsette i opptil 10 dager og når du slutter på pillene så får du mensen etter ca 3 dager.. Jeg fikk ekstra smerter de første dagene av mensen, men ellers funket de veldig bra :-) Endret 4. august 2013 av meow_
Purple Diamond Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Du kan få resept på Primolut-N fra legen. De funker! Må tas 3 dager før forventa mens, 3 tabletter om dagen hvis jeg ikke helt feil, også når du slutter på pillene så får du mensen etter ca 3 dager.. Da fikk jeg mye smerter de første dagene, eneste negative. De funker helt supert! Har gjort det mange ganger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå