AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Hei :-) Skal til Side i Tyrkia om noen dager, og har tenkt å farge håret der. Er det noen som har tips til frisører i Side (evt. i Alanya), eller som har erfaring generelt med tyrkiske frisører? Og er det noen som har peiling på prisene på frisørtjenester i landet? Anonymous poster hash: 19cb1...68e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Noen? Anonymous poster hash: 19cb1...68e
Neket Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Haha, en bekjent dro til frisør der for å farge ettervekst, hun var aldeles fascinert fordi tre stk drev og sirklet rundt henne...en holdt hårbørsten, en føneren og en tredje tuperte Dette var i Alanya da
Athena27 Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Reiser du via turoperatør eller har du/dere ordnet reise selv? Grunnen til at jeg spør er fordi turoperatørene samarbeider med lokale næringsdrivende, jeg tenker at turoperatøren du reiser med kanskje kjenner til noen? Guidene er jo lokalkjente og har kanskje kjennskap til noe? Eventuelt spørre på hotellet du skal bo på? Det jeg vet er at hårfargeblandingene som benyttes der nede er betydelig sterkere enn her i Norge. Spesielt gjelder dette bleking har jeg hørt. Grunnen er jeg ikke helt sikker på, men de aller fleste der nede har tykkere hår enn oss, og kanskje dermed behov for sterkere produkter/blandinger. Det ligger ett forholdsvis fint kjøpesenter i Alanya, dette heter Alanyum (noe slikt). Jeg husker ikke helt, men kanskje det er en salong der? Er ett relativt fint kjøpesenter, med diverse butikker. Det skal sies at jeg ikke husker 100 % om det finnes frisør der. Men, bare ett forslag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå