AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #21 Skrevet 5. august 2013 Husker du å takke din mor da? Og hvor mye betaler du for å bo hjemme? Jeg synes du høres sutrete og barnslig ut. ventet på at en av deg skulle komme som ikke forstår helt dette. Selfølgelig takker jeg min mor, jeg gjør alt for henne! Ja, hva du synes om meg bryr jeg meg ikke så mye om, jeg har da bedre å gjøre enn å sitte snakke med deg om hva du synes om meg Tar meg heller tid å svarer på dem som forstår meg og "kjenner" seg igjenn eller bare bryr seg om det jeg skriver! Anonymous poster hash: 40eb0...8aa 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #22 Skrevet 5. august 2013 Er du desperat nok til å flytte hjemme i fra så finner du deg et billig bofelleskap. Det er mye billigere enn en egen leilighet, men du må dele med noen andre. Hvis du synes det er for dårlig så har du jo ikke noe annet valg enn å bo hjemme. Anonymous poster hash: 1738c...72e
muttra Skrevet 5. august 2013 #23 Skrevet 5. august 2013 du kan ikke få kjæresten til å sjekke ut om det er mulig å få noe ekstra utbetalt da, som så skal gå direkte til deg for å dekke husleige vet at da pappa var i militæret, så fikk han ekstra utbetalt som gikk til husleige og mamma og enda mer da jeg ble født før han var ferdig i militæret, men jeg vet ikke om noen sånn ordning finnes lenger
Alja Skrevet 5. august 2013 #24 Skrevet 5. august 2013 Kanskje jeg vet hvem du er og kanskje jeg kan hjelpe deg. Send meg en pm. For alt vi vet er vi venner 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #25 Skrevet 6. august 2013 Moren din oppfører seg som et lite barn og fullstendig uten empati for deg, og det er ikke normalt. Som andre skriver, så trenger du nok å få henne på avstand for å kunne skape ditt eget liv. Høres jo ut som du har blitt et selvstendig og oppegående menneske, til tross for en mor som tydeligvis svikter (og sikkert har sviktet tidligere). Faren din høres fraværende ut. Leit han ikke støtter deg mer (dersom han kjenner moren din, burde han vite at du hadde trengt en god, trygg far). Hvordan du skal holde ut med det der i fem måneder er ikke godt å gi råd om. Men om du klarer, betal leie, men sett grenser til gjengjeld. Om du bor der gratis er det vanskelig å sette grensene som skal til for å holde ut. si nei, la henne utagere alene (forlat situasjonen), ikke kompenser for hennes manglende evne til å ta vare på seg selv. Ikke la henne bruke deg som tjener, ikke la henne ta opp abonnementer i ditt navn (hun er vel ikke kredittverdig selv pga tidligere inkassosaker, om jeg forstår rett, og da vil hun påføre deg anmerkninger som hindrer deg i å få lån senere). Håper det ordner seg for deg!Anonymous poster hash: 78e8b...c11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå