Gå til innhold

Tatovering som gror sakte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt?

Det er 3 uker siden jeg tok den, og det er fortsatt forhøyet omriss som ikke har flasser av enda, i tillegg til at huden fortsatt ser veldig skorpete ut.

Flasser forøvrig en del, særlig etter dusjing.

Smører minst 5 ganger om dagen.

Anonymous poster hash: 08b45...964

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel normalt ja, men syns du skal roe ned smøringen til 2-3 ganger hver dag. Arret må få puste litt også.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, har bare vært så redd for at det skal bli for tørt.

AnonymBruker
Skrevet

Viktig å huske på er at du IKKE skal smøre tattoveringen rett etter dusj eller kontakt med vann, for da er allerede tattoveringen fuktig i massevis. Du kan smøre en gang om dagen (gjerne på kvelden) og ellers bare skylle tattoveringen med kaldt vann å la det tørke inn i huden av seg selv. Jeg har 15 tattoveringer, så jeg vet hva jeg snakker om ;-)

Anonymous poster hash: bdb13...545
AnonymBruker
Skrevet

Viktig å huske på er at du IKKE skal smøre tattoveringen rett etter dusj eller kontakt med vann, for da er allerede tattoveringen fuktig i massevis. Du kan smøre en gang om dagen (gjerne på kvelden) og ellers bare skylle tattoveringen med kaldt vann å la det tørke inn i huden av seg selv. Jeg har 15 tattoveringer, så jeg vet hva jeg snakker om ;-)

Anonymous poster hash: bdb13...545

Jeg venter alltid en stund etter dusjen :)

Men da skal jeg kutte ned på snøringen!

Føles så sjeldent å gå fra 5 ganger om dagen til vare en.. Hva med en om morgenen en om kvelden (en god stund etter dusj)?

Skrevet

Ja, kutt ned på smøringen! Er ikke bra at området er fuktig hele tiden, det kan bli for mye og nemlig ;)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips dere!

Da kuttes det ned fra nå av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...