Gå til innhold

Når stemmen sprekker...


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gud så flaut det er når stemmen min sprekker. Jeg får alltid kommentarer på det siden det skjer så ofte. Det skjer garantert når jeg minst vil det - altså, når jeg er nervøs på f.eks fremføringer da blir begynnelsen av hver setning ''JeEeEEEg skal snakke oOooOm dette''... :flau:

Er det egentlig noe jeg kan gjøre med det? Den sprekker også når jeg ikke er nervøs, men det er ekstremt når jeg først er nervøs. Trodde det var en pubertetsgreie siden det skjedde når jeg var 12, men det skjer fortsatt.

Halspastiller, tabletter, sprøyte i halsen (har sett det på youtube i et annet stemmeproblem tilfelle), drikke meg full ..

Hva gjør dere når stemmen deres sprekker?



Anonymous poster hash: d97a7...8be
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...