AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Gud så flaut det er når stemmen min sprekker. Jeg får alltid kommentarer på det siden det skjer så ofte. Det skjer garantert når jeg minst vil det - altså, når jeg er nervøs på f.eks fremføringer da blir begynnelsen av hver setning ''JeEeEEEg skal snakke oOooOm dette''... Er det egentlig noe jeg kan gjøre med det? Den sprekker også når jeg ikke er nervøs, men det er ekstremt når jeg først er nervøs. Trodde det var en pubertetsgreie siden det skjedde når jeg var 12, men det skjer fortsatt. Halspastiller, tabletter, sprøyte i halsen (har sett det på youtube i et annet stemmeproblem tilfelle), drikke meg full .. Hva gjør dere når stemmen deres sprekker? Anonymous poster hash: d97a7...8be
Wonders Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 drikke meg full .. Anonymous poster hash: d97a7...8be Dr. Rajesh "Raj" Koothrappali
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå